Gå til innhold

Lumos prøver på nummer to


lumos_nox

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20210831_154144.thumb.jpg.d9043ce9fd7fb8901abad01f2aa6e133.jpg

Altså.. Nei, nå gir jeg meg over. Hvis dette holder hele veien ut enda en gang er det jo helt utrolig 🙈 Sykt takknemlig! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (23 timer siden):

Nei, går det an 😍 Gratulerer så mye! Tenk så gøy! Denne må jo holde ❣️

Tusen takk! Krysser alt som kan krysses 😄❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

7+3 eller 7+4, alt etter hvilken app jeg bruker 

Sååå kvalm. Hele tiden... Fryktelig slitsomt, men også en trygghet på en måte 🤪 Det verste med det er vel en vilter ettåring som dessverre har NULL forståelse for at mor er sliten og uggen 😂❤️ 

Fikk jo 1-2 på digital tirsdag 31.august, så da tok jeg nye 7. og 14. september, som viste henholdsvis 2-3 og 3+ - heldigvis. Stressa veldig med 3+ siden jeg hadde en blødning en kveld etter sex og ble veldig redd. Men testen viste det den skulle noen dager senere, så det er den siste jeg tok. Har ikke turt (ikke orka heller, for å være heeelt ærlig) å ha sex etter det heller - til mannens store fortvilelse 🙈

Vi skal på TUL i midten av oktober hvor jeg er i ca uke 11. Så da får vi vente i spenning til det, og håpe at er liv der inne :)  Første jordmortime på fredag denne uka, og første legetime uka etter TUL. Gleder meg til jordmortimen, hadde henne i forrige svangerskap, og hun er bare fantastisk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...