AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Del Skrevet 2. september 2019 La meg først bare si at jeg vedder på at "Say yes to the dress" har satt i gang mang en krangel i tusenvis av par. Inkludert oss. (Bare en tullekrangel, men jeg blir frustrert av dette likevel) Han liker ikke smykker, ringer, øredobber eller hårpynt - dette har jeg alltid visst. Han syns det er "i veien", nytteløst, gjør at en ser verre ut. Han liker heller ikke tatoveringer eller piercinger av samme grunn, men der er jeg enig. Så jeg ser på SYTTD, og begynner å kikke på brudekjoler på pinterest, dette får han med seg og syns er koselig. Vi begynner å prate om hvilke kjoler jeg kunne sett bra ut i, og så spør jeg hva han tenker om tiara. Og fra der hadde vi en laaaaaang diskusjon! Han vil ikke se meg med halskjede eller øredobber i bryllupet! What?! Jeg har alltid sett for meg å være full av bling som brud. Samtidig vil jeg være HANS brud. Det er fint at han vil se meg og bare meg, og ikke har noen høye forventninger. Men... Diamanter😭😭😭 ... Diamoooonds... Diamonds are a girl's best friend. 💎 Anonymkode: de07f...650 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 2. september 2019 #2 Del Skrevet 2. september 2019 Han virker litt gjerrig, egentlig.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Del Skrevet 2. september 2019 6 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Han virker litt gjerrig, egentlig.. Han er faktisk ekstremt spandabel, ukentlig☺ Anonymkode: de07f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Del Skrevet 2. september 2019 Hva gjør du med smykkene du har allerede? Eller har du ingen? Anonymkode: edc62...00c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 2. september 2019 #5 Del Skrevet 2. september 2019 Det virker kontrollerende. En ting er å ikke ha så mye til overs for det, men å si at han ikke vil at du skal bruke det? Litt i overkant. Hvis det er viktig for deg, burde han forstå det og ikke lage drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moreno Skrevet 2. september 2019 #6 Del Skrevet 2. september 2019 Høres ut som en kontrollfrik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #7 Del Skrevet 2. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva gjør du med smykkene du har allerede? Eller har du ingen? Anonymkode: edc62...00c Jeg har mange. Brukte øredobber i et bryllup for noen uker siden, glemmer dem ut i hverdagen. Bruker ringer en gang i blant, og kommer til å bruke forlovelsesringen han gir meg hver dag. Han sier forlovelses- og giftering går helt fint, "seff skal man bruke det". Anonymkode: de07f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 2. september 2019 #8 Del Skrevet 2. september 2019 Merkelig å kreve dette fra deg, virker som om dine behov ikke betyr noe da han ikke liker det og da er det bare han som skal lyttes til? Jeg ville sagt til han at enten tar han deg som den du er eller så er han ikke den rette for deg. Å stille slike krav vitner om at han har valgt feil kvinne og prøver å endre den han har valgt til den han egentlig skulle hatt. Jeg ville dratt å fått deg en tattis, da ville du sett hvor mye du betyr for han...... Du skal selvsagt kunne bruke så mye smykker og bling du vil hver eneste dag. At han ikke liker dette bør han ta tak umiddelbart og rette fokuset sitt mot himmelens uendelighet i håp om at det vil skje et mirakel. Du må sette krav til at man må godta horhold uten forbehold! Gi han et eksempel om han feks har en føflekk, hår på ryggen etc og hvordan han ville følt det om du satte krav til at han måtte gå og få fjernet hvert eneste hår med laser og betale dyrt for dette. Om han fortsatt ikke ser poenget og ikke klarer å godta dine personlige forskjeller så ville jeg umiddelbart tatt på meg så mye smykker og ringer jeg hadde og googlet tattiser da det var viktig. Er han fortsatt ikke å rikke blir dette en ting jeg kan fikse herfra. Å fra ta en kvinne de utrolig viktige detaljene som alltid skaper prikken over i'en til hennes antrekk. Hvis det viser seg å være basert på religion så blir det nok noe du må ta forhold til nå og vurdere om du vil gå uten bling heretter. Les deg opp på religionen om du kan, se om den passer med deg og ditt liv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #9 Del Skrevet 2. september 2019 Husk at "The devil is in the details". Anonymkode: cd1d2...24d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #10 Del Skrevet 2. september 2019 Du bestemmer selv hva du skal ha på på bryllupsdagen på samme måte som han bestemmer hva han skal ha på seg. Men du kan jo ha i bakhodet at han ikke liker smykker og kanskje styre unna tiara Anonymkode: b5d23...295 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #11 Del Skrevet 2. september 2019 Synes du selv skal bestemme hva du har på seg på bryllupsdagen. Men jeg er helt enig med kjæresten din, jeg synes ikke det er noe fint med smykker/armbånd ringer💩 og hvertfall ikke tatoveringer/piercinger. Synes ofte less is more på bryllupsdagen, skjelden man trenger mye bling i tillegg til kjole og sminke og hår jeg og min mann kommer ikke til å bruke giftering engang Anonymkode: 3ecc3...069 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #12 Del Skrevet 2. september 2019 Det er da bare på selve bryllupsdagen han ikke vil du skal gå med smykker? Isåfall er jeg enig med ham, en brudekjole er pyntet nok, da trenger man ikke overlesse med smykker i tillegg. Når det gjelder sånn til hverdags så får han jo bare tåle det. Om du er en person som liker smykker og han har valgt å gifte seg med deg er det jo en del av pakka. Han har sikkert noen "uvaner" som du må finne deg i også. Anonymkode: 202cf...62f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. september 2019 #13 Del Skrevet 2. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: La meg først bare si at jeg vedder på at "Say yes to the dress" har satt i gang mang en krangel i tusenvis av par. Inkludert oss. (Bare en tullekrangel, men jeg blir frustrert av dette likevel) Han liker ikke smykker, ringer, øredobber eller hårpynt - dette har jeg alltid visst. Han syns det er "i veien", nytteløst, gjør at en ser verre ut. Han liker heller ikke tatoveringer eller piercinger av samme grunn, men der er jeg enig. Så jeg ser på SYTTD, og begynner å kikke på brudekjoler på pinterest, dette får han med seg og syns er koselig. Vi begynner å prate om hvilke kjoler jeg kunne sett bra ut i, og så spør jeg hva han tenker om tiara. Og fra der hadde vi en laaaaaang diskusjon! Han vil ikke se meg med halskjede eller øredobber i bryllupet! What?! Jeg har alltid sett for meg å være full av bling som brud. Samtidig vil jeg være HANS brud. Det er fint at han vil se meg og bare meg, og ikke har noen høye forventninger. Men... Diamanter😭😭😭 ... Diamoooonds... Diamonds are a girl's best friend. 💎 Anonymkode: de07f...650 Ikke så fint med Fullt av bling når man gifter seg. Men én enkel tiara og øredobber og/eller smykke bør det jo være. Jeg tenker velg en kjole med blingete detaljer og noen enkle øredobber. Så kan du ha hårpynt men droppe smykke evt. Men han er nå sær da. Er jo du som bestemmer om du skal bruke smykker eller ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 2. september 2019 #14 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) Hva med make-up og parfyme, liker han det? Høye hæler og vesker? Han kan ikke bestemme hva du skal ha på deg. Han må godta og respekte deg, for den du er. Du skal ikke endre deg, for at han skal like og godta deg. Bruk smykker, hvis du liker det. Du er voksen, du bestemmer over deg sjæl. Endret 2. september 2019 av #Rasshøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. september 2019 #15 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han vil ikke se meg med halskjede eller øredobber i bryllupet! Den innstillingen der ville jeg reagert på nesten uansett hva det var snakk om. Han må gjerne ha sine preferanser, men han har ingen bestemmelsesrett. Å ikke bruker smykker i mitt eget bryllup hadde vært uaktuelt, akkurat som det er uaktuelt at en partner nærmest skal gi ordrer angående mitt utseende. Endret 2. september 2019 av Daria Fikset feil i sitering. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #16 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg er faktisk enig med mannen. Skal aldri ha et smykke i mitt hjem. Bare i veien. Samler seg mye skitt også. Hilsen kvinne. Anonymkode: ca486...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. september 2019 #17 Del Skrevet 2. september 2019 17 minutter siden, Daria skrev: Den innstillingen der ville jeg reagert på nesten uansett hva det var snakk om. Han må gjerne ha sine preferanser, men han har ingen bestemmelsesrett. Å ikke bruker smykker i mitt eget bryllup hadde vært uaktuelt, akkurat som det er uaktuelt at en partner nærmest skal gi ordrer angående mitt utseende. Hæ hvorfor ser det ut som det var jeg som skrev det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #18 Del Skrevet 2. september 2019 Hvorfor skrive her? Det er en bagatell, du bruker jo det om du vil. Anonymkode: 5c377...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. september 2019 #19 Del Skrevet 2. september 2019 4 minutter siden, Maleficenta skrev: Hæ hvorfor ser det ut som det var jeg som skrev det der? Godt spørsmål Jeg siterte det nok fra sitatet i innlegget ditt, men det skal jo ikke komme som ditt sitat likevel. Skal fikse på det i innlegget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #20 Del Skrevet 2. september 2019 Ts her. Nå har han også gitt preferanser om brudekjole... Ingen perler, blonder eller krystaller. Jeg har sett på grønn og hvit kjole da jeg blir helt surrete av kun hvite kjoler og syns de er for søte for meg. Neida ingen farger, den må jo være hvit, jeg er jo bruden. Men siden det ikke kan være blonder, tyll eller silke, så gjenstår det på meg å finne ut hvilket stoff som er akseptabelt, fordi han har jo ikke peiling på stoff🙃 I går natt lå jeg og tenkte, og kom frem til at jeg er bruden, og jeg må få leve ut en drøm den ene dagen, og da må jeg kle meg som jeg vil. Vil ikke se på brullypsbildene og tenke at jeg var så plain og kjedelig. Det er ikke meg! Omg det må jeg huske å si, at det ikke er meg! Han kommer hjem fra jobb snart, oppdatering kommer. Anonymkode: de07f...650 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå