Gå til innhold

Kjemisk graviditet 😞


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig vært gjennom første IVF-forsøk. På testdagen fikk jeg positiv test, det samme med dagen etterpå. Var i himmelen! 

3 dager etterpå, det vil si i dag, viser testen negativ. Har ikke fått blødning, heller ikke spotting. 

Regner med jeg har opplevd en kjemisk graviditet. Har gått på Lutinus fram til i dag, men sluttet etter negativ test. Er det pga. Lutinus at jeg ikke har fått mensen, og når kan jeg vente meg den? Nå er jeg 4 dager over IKM.

Vi har heldigvis to egg på frys. Er det ofte slik at eggene på frys også kanskje ikke er «liv laga» slik som det som ble satt inn? 

 

Anonymkode: bb247...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist. Det kan være at blødningen har blitt litt forsinket pga Lutinus, mest sannsynlig kommer den innen noen dager. Håper det sitter på neste forsøk.

Anonymkode: ebd68...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen god opplevelse. Det kan være pga. Lutinus du ikke har fått mensen, evt. i kombinasjon med at den kjemiske graviditeten utsatte mensen. Mensen kom noen dager forsinket på helt negative forsøk hos meg.

Det har ikke noe å si for kvaliteten på de eggene du har i fryseren :) Det er ikke uvanlig at bare ett av eggene fra en IVF-syklus kan resultere i barn, men det ene er likevel et super-egg. Krysser fingrene for at minst ett av de to dere har igjen er det dere venter på. Det var ingen andre gode egg i den runden som resulterte i datteren vår. 

Anonymkode: 3fa00...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...