Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2005 #81 Skrevet 14. mai 2005 Er glad Ali er ute jeg. Etter min mening burde han ha røket ut for MANGE runder siden. Mulig jeg har mistforstått noe med han, men jeg ser ikke hva som er så spesielt med fyren. Ikke liker jeg stemmen hans, utstålingen er minimal og spesielt sprek på scenen er han da heller ikke. Hvem av Tone og Jorun som vinner har jeg ikke så mange tanker om. Tone var utrolig god igår, men Jorun er vel mer en stjerne. Mine favoritter har røket ut for lengst, så den siste tiden har jeg bare håpet på at Ali skulle ryke ut. Så jeg er igrunn fornøyd jeg
Gjest porselen Skrevet 14. mai 2005 #82 Skrevet 14. mai 2005 Jeg syntes det var trist at Ali røk ut, syntes han var klart best i går. Han kommer nok sterkere tilbake, håper bare noen tar seg av karrieren hans. Han har nok også godt av å få et par år til på baken. Jorunn har utstråling, men som enkelte andre her synes jeg at hun er veldig variabel stemmemessig, akkurat som Tone. Men nå er ikke jeg målgruppen her så det spiller forsåvidt ingen rolle for meg hvem som kommer til å vinne av de to. Smaken er som baken, den er delt...........
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #83 Skrevet 14. mai 2005 WOW - har ikke fått med meg hvem som røk ut av Idol før i dette øyeblikk jeg - veldig overraskende, men HELT greit for meg. Jeg syns ingen av de 3 gjenværende har fortjent en finaleplass, så for meg er det det samme hvem som vinner. Når det er sagt, så må jeg tilføye at jeg syns det er uhørt at Tone er i finalen. Hadde i utgangspunktet trodd at hun skulle ryke for evigheter siden. Men, men - sånn er Idol. Føler meg veldig ferdig med det programmet der nå. K
Cathie Skrevet 15. mai 2005 #84 Skrevet 15. mai 2005 Jorunn gjørde det ikke så bra i går, men når du hører hun synge feks whitney houston sanger og den typen sanger så er hun overlegen, for hun har en kraft i stemmen som mange andre ikke har! Tone er flink til å synge, absolutt! Men når jenta sitter på tv å sier "jeg spiller ikke på sex assa" Da blir jeg oppgitt! Syns personlighet har litt å si, hvertfall så har det det for meg! Ali var også flink til å synge, og var også litt sjenert og søt! Sorry, men Tone er for ekkelt selvsikker for min del...
Lassie Skrevet 15. mai 2005 #85 Skrevet 15. mai 2005 Jorunn gjørde det ikke så bra i går, men når du hører hun synge feks whitney houston sanger og den typen sanger så er hun overlegen, for hun har en kraft i stemmen som mange andre ikke har! Ali var også flink til å synge, og var også litt sjenert og søt! Enig! Selv om Jorun er min favoritt så synes jeg Ali gjorde det best fredag. Faktisk. Men likvel så mener jeg også at Jorun har en kraft i stemmen når hun synger, og jeg kommer ikke til å glemme hennes første audition på en stund, da hun sang "Saving all my love" og pelsen sto på kroppen min.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #86 Skrevet 15. mai 2005 Jorunn gjørde det ikke så bra i går, men når du hører hun synge feks whitney houston sanger og den typen sanger så er hun overlegen, for hun har en kraft i stemmen som mange andre ikke har! Det handler ikke bare om å ha kraft i stemmen (eller særpreg). Da kunne selv jeg blitt idol. Man må også ha en stemme som er fin å høre på. Særpreg eller ikke. Og så må man ha god sangteknikk og synge rent. Synes ikke Jorunn skiller seg spesielt ut her. Hvilken stemme som er fin å høre på er forsåvidt forskjellig fra person til person, men hvem som er mest musikalsk kan man ikke ha så forskjellige meninger om. Tone er flink til å synge, absolutt! Men når jenta sitter på tv å sier "jeg spiller ikke på sex assa" Da blir jeg oppgitt! Syns personlighet har litt å si, hvertfall så har det det for meg! Det sa hun nok fordi hun sikkert har fått slengt i seg at hun spiller på sex og at hun bare har komt videre pga utseendet og sjarmen. Skjønner godt at det kan være frustrerendes å få det stempelet. ( Og hvis det er noen som har gått videre pga sjarmen så er det definitivt Jorunn...) Ali var også flink til å synge, og var også litt sjenert og søt! Sorry, men Tone er for ekkelt selvsikker for min del... Jeg synes ikke Tone er for ekkelt selvsikker. Den mest selvsikre gjennom idol har vært Jorunn. Ikke at jeg kritiserer det. Får man MÅ være selvsikker hvis man skal klare seg i musikkbransjen. Jeg hadde foretrukket Eva, Erik eller Malin i finalen for det var dem jeg likte å høre på og så var de nok de mest musikalske. Men jeg skjønner godt at ikke de var favorittene, for de er ikke typiske idol. Det er det samme for meg hvem som vinner av Jorunn og Tone. Synes ikke den ene fortjener å vinne noe mer enn den andre. Dessuten tror jeg ikke noen av dem er flinke nok vokalmessig til å vare særlig lenge...
Gjest lilletroll Skrevet 15. mai 2005 #87 Skrevet 15. mai 2005 Hvis ikke du synes Jorunn kan synge' date=' bør du kanskje høre bedre etter neste gang? [/quote'] Eller om du kanskje bør høre bedre etter.....så surt som hun sang fredag er det HELT utrolig at noen i det hele tatt stemte henne videre!!!
Væren Skrevet 15. mai 2005 #88 Skrevet 15. mai 2005 Jeg har sagt det før, og jeg kan godt si det igjen: Jorun kan prestere så dårlig som bare det; hun blir skrytt opp i skyene av dommerne uansett! Det er henne de har sett for seg som det nye Idolet! "Det er ikke så bra, vokalmessig, men det gjør INGENTING! Du er SÅÅÅÅ bra på scenen, Jorun, og vi blir såååå skuffet hvis du ikke går videre!!!" Noen av de sterkeste stemmene - vokalmessig - røk ut for et par uker siden. Jorunn har sjarm og scenetekke til tusen, og er seg selv så det holder! Ei frisk og herlig jente! Men hun synger ofte surt, og har ikke særlig kraft på stemmen. Puster og peser som en hval! Da Tone sang sin første sang på fredag, hørte vi hvem av de tre som virkelig KAN synge!
Maetzii Skrevet 15. mai 2005 #89 Skrevet 15. mai 2005 Glad for at Ali røk ut forsåvidt, han er aaaltfor monoton for min smak. Når det gjelder den store Jorun/Tone-debatten: Jorun synger kjempebra noen ganger og dårlig andre ganger. Tone synger kjempebra noen ganger og dårlig andre ganger. Men: Jorun har mye mer sjarm og sceneshow - som faktisk ER viktig når man skal bruke det neste året til å dra rundt på turneer. Derfor synes jeg er Jorun er litt bedre. Synes hun sang kjempebra på Sugarbabes-sangen i går og elendig på Pink-sangen. Mens Tone sang bra på sin første og dårlig på den siste. Det går litt opp i opp.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #90 Skrevet 16. mai 2005 Eller om du kanskje bør høre bedre etter.....så surt som hun sang fredag er det HELT utrolig at noen i det hele tatt stemte henne videre!!! Enig, Jorunn har ingen stor sangstemme. Det har jo til og med dommerne poengtert en rekke ganger nå Skulle ønske Ali hadde stått i finalen men siden han røyk ut så er det egentlig hipp som happ hvem som vinner. Hverken Jorunn eller Tona har en spesielt bra stemme og jeg tror heller ingen av de kommer til å gjøre det spesielt bra etter Idol. Blir nok som med Kjarten, en plate lages i hui og hast også hører vi ikke mere fra den kanten.
Lassie Skrevet 16. mai 2005 #91 Skrevet 16. mai 2005 Og den som egentlig burde ha vunnet alt sammen fordi vedkommende virkelig kunne å synge og var musikalsk, det var Cindy. Men hun røk ut for lenge siden. :-?
Smilla78 Skrevet 17. mai 2005 #92 Skrevet 17. mai 2005 Ali burde vunnet hele greia, han er den eneste verdige vinneren spør du meg. Men nå er godgutten ute... Syns det var trist at han røk ut jeg, har alltid stemt på han, han har jo en helt nyyyyyyyydelig stemme! Fikk tårer i øynene da han sang "with or without you". Det må være noe av det vakreste jeg har hørt noen gang... Men nå som gullgutten er ute håper jeg Jorun vinner. Syns ikke Tone er noe særlig.
Gjest skindeep Skrevet 18. mai 2005 #93 Skrevet 18. mai 2005 Jeg har sagt det før, og jeg kan godt si det igjen: Jorun kan prestere så dårlig som bare det; hun blir skrytt opp i skyene av dommerne uansett! Det er henne de har sett for seg som det nye Idolet! "Det er ikke så bra, vokalmessig, men det gjør INGENTING! Du er SÅÅÅÅ bra på scenen, Jorun, og vi blir såååå skuffet hvis du ikke går videre!!!" Noen av de sterkeste stemmene - vokalmessig - røk ut for et par uker siden. Jorunn har sjarm og scenetekke til tusen, og er seg selv så det holder! Ei frisk og herlig jente! Men hun synger ofte surt, og har ikke særlig kraft på stemmen. Puster og peser som en hval! Da Tone sang sin første sang på fredag, hørte vi hvem av de tre som virkelig KAN synge! Er så enig så enig med deg!!!! :enig_animasjon:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå