Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Virkelig ufortjent at Ali røk ut i dag. Tone fikk nok mange "anti-dommer" stemmer kan det virke som.

Du skal ikke se bortfra at det ikke er en fullstendig søkt teori. I så fall litt ironisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG BOIKOTTER FINALEN

ALI VAR DEN SOM MEST FORTJENTE EN FINALEPLASS AV DISSE TRE :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Er jo en skandale at han røk!

Likevel tror jeg det kan være positivt for han som noen andre også skrev her; han slipper "Idol"-Ali-stempelet resten av livet

Platen hans skal definitivt kjøpes!

Gjest Cerise
Skrevet

åå... ali fortjente å komme til finalen! men jeg håper noen skriver platekontrakt med gutten med den fantastiske stemmen, og lar han gi ut en plate med musikk som er hans "stil". Da kommer jeg til å stå først i køen for å kjøpe den! Nå vet jeg rett og slett ikke hvem jeg heier på av jentene.. :)

Skrevet

Forklaringen er muligens at folk har bestemt seg for at i år skal det jenter til finalen, og stemmer taktisk. Eller at bygdene til jentene har mobilisert det som finnes av folk som vil stemme, i større grad enn hjemstedet til Ali. Jeg vet ikke. Litt skuffa over at Tone gikk til finalen på bekostning av Ali, men nå blir det Idol-jente i år. :)

Catzy

Gjest Gjesta
Skrevet

Har aldri skjønt hva alt oppstyret rundt hans stemme er jeg :o Gi han et par år til så han får jobbet og utviklet den litt så kanskje...

Synes det er helt riktig at Tone gikk videre, og er det opp til meg så vinner hun hele greia også.

Synes Tone har levert bedre og oftere enn Jorun stemmemessig, selv om hun kanskje blir litt anonym i forhold til Jorun. Og at Ali er en bedre artist en Tone er jeg hvertfall ikke enig i. Han står jo bare å ser ned mesteparten av tiden og holder jakka over magen for å skjule vommen sin han...

Kjempe søt gutt men noen artist er han ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vestlendinger er jo ofte ekstremt patriotiske, så jeg ser for meg at hele Sogn og Fjordane har sittet pal med mobiltelefonene sine for å stemme på Tone....

Synd for Ali :-?

Gjest Aurélie
Skrevet

Helt greit at Ali ikke kom til finalen. Jeg hadde syntes det utrolig kjedelig med 3. gutten på rad som stikker av med Idol-seieren. Ikke synes jeg han har særlig til stemme heller, pen og pusete, men that`s it. Både Tone og Jorun har mer trøkk og er teknisk flere hakk over Ali.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fatter ikke at de kan si at Jorunn er en superstjerne. Synes hun fremstår som ei høyst folkelig lita tuppe som passer bra i et danseband (evt som programleder i barne-TV). Hun er jo overhodet ikke edgy, som en superstjerne bør være. Hun var de dårligste av de tre i dag.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Fatter ikke at de kan si at Jorunn er en superstjerne. Synes hun fremstår som ei høyst folkelig lita tuppe som passer bra i et danseband (evt som programleder i barne-TV). Hun er jo overhodet ikke edgy' date=' som en superstjerne bør være. Hun var de dårligste av de tre i dag.[/quote']

Eh, hørte du Jorun i dag? Eller teller sceneopptreden mer enn sangstemme? Jeg ville aldri gått på en konsert med en som sang så surt som Jorun gjør.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, hørte henne. Liker ikke stemmen hennes, og det var ikke særlig bra. Kanskje ikke stemmen holder til danseband heller, men sceneopptredenen kan passe på dansegalla, vil jeg tro (har ikke vært på, men).

Gjest Anonymous
Skrevet
Jg håper Kurt går videre.

:ler: Ja, det er nesten slik at jeg får lyst til å si det selv! Nå begynner jeg å bli skikkelig lei av hele konseptet. Synes ikke det er noen som skiller seg ut i år, som det var det året Kurt vant. Men likevel, håper på Jorun. :wink:

Skrevet

Lukk øya, og lek at Idol er på radio. Hvis flere hadde gjort det i dag, så hadde Jorun gått på hu'e og ræva ut.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Lukk øya' date=' og lek at Idol er på radio. Hvis flere hadde gjort det i dag, så hadde Jorun gått på hu'e og ræva ut.[/quote']

:Nikke:

Gjest gjest 0
Skrevet

Ali var min favoritt fra jeg så hans audition!

Men nå blir det stille fra han en stund :cry: Men jeg har så lenge lastet ned alt jeg kunne finne han har sunget hittil så da har jeg noe å trøste meg med!

Den nydeligste sangen jeg har hørt han synge er Unchained melody. Jeg får frysninger langt ned i lilletåa når han synger høyest der... Så ufattelig deilig stemme!

Det som er synd er at det ikke blir gitt ut noen plate med de sangene han har sunget i Idol. Det utrolig mange av de han har sunget helt fantastisk. Jeg får nok klare meg med de dårlige opptakene som florerer ute på nett.... :-?

Litt bra med en Idoljente i år, men jeg hadde håpet at han skulle få en andreplass. Til og med sambo ble rød i øynene da han røk ut, og DET er et sjeldent syn! :-)

Pam

Skrevet

Jorunn er best uansett:) Urettferdi at Ali måtte gå, han og Jorunn hadde fortjent en finaleplass. Uuuut med Tone, jeg synes virkelig ikke hun kan synge, og hadde aldri kjøpt en plate med henne. Heia Jorunn! :hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jorunn er best uansett:) Urettferdi at Ali måtte gå' date=' han og Jorunn hadde fortjent en finaleplass. Uuuut med Tone, jeg synes virkelig ikke hun kan synge, og hadde aldri kjøpt en plate med henne. Heia Jorunn! :hoho:[/quote']

Jaja, noen må jo være tonedøv også :wink:

Gjest kenneth
Skrevet

Så på for første gang i kveld. (I valget mellom exfac og Idol ble det sistnevnte...)

Fikk bakoversveis når Jorun fikk bra tilbakemelding på første låta (Pink). Det låt jo direkte ufint. Den andre Jorunlåta synes jeg også var kjip.

Første Tone-låta var meget bra, og jeg synes ikke hun bomma så mye på Bangles-låta som dommerne skulle ha det til.

Og, han Ali-duden synes jeg ikke akkurat var noen Bono for å si det mildt. (Man blir flau på vegne av menneskeheten når dommerne sitter og sier han er bedre enn Bono...). Travislåta var grei, men han er såpass treg i vendingene at han nesten ble hengende etter.

Summa summarum synes jeg Tone var desidert best i kveld, og Jorun desidert dårligst.

Nå har jeg ikke sett på tidligere, men på bakgrunn av dagens "episode", synes jeg nivået er betraktelig lavere enn hva som var tilfelle med Kurt/David/Gaute første året.

Skrevet
Helt greit at Ali ikke kom til finalen. Jeg hadde syntes det utrolig kjedelig med 3. gutten på rad som stikker av med Idol-seieren.

Hva i all verden har det med saken å gjøre? Den verdige vinneren skal stikke av med seieren, uavhengig om det er gutt eller jente.

Uansett synes jeg det var synd at Ali måtte gå. Har aldri hatt sansen for Jorun, hun kan da ikke synge?! Greit nok at hun sjarmerer, men sangstemmen hennes er oppskrytt. Veldig oppskrytt.

Gjest Aurélie
Skrevet

Hva i all verden har det med saken å gjøre? Den verdige vinneren skal stikke av med seieren, uavhengig om det er gutt eller jente.

Uansett synes jeg det var synd at Ali måtte gå. Har aldri hatt sansen for Jorun, hun kan da ikke synge?! Greit nok at hun sjarmerer, men sangstemmen hennes er oppskrytt. Veldig oppskrytt.

Subjektive meninger vet du. Det kan vel forøvrig diskuteres om Kjartan var den mest verdige vinneren ifjor f.eks. Og som jeg videre sa, Ali sin stemme holder ikke til finaleplass. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...