blå Skrevet 13. mai 2005 #61 Skrevet 13. mai 2005 Jeg ble faktisk ganske letta over at Ali røyk jeg. Har ikke sansen for han i det hele tatt. Heia jentene......ett fett hvem som vinner nå alikevel.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #62 Skrevet 13. mai 2005 Horribelt at Ali ikke gikk til finale, men ikke på bekostning av Tone. Hun var best i kveld. Den som BURDE vært stemt ut i kveld er Jorun. tone vinner!
tommeline Skrevet 13. mai 2005 #64 Skrevet 13. mai 2005 Syns det var helt greit at Ali gikk ut i kveld. Han er en kul fyr, men ikke klar for å bli idol og superstjerne! Heier på Jorun, selv om det ikke låt like bra hele tiden i dag...
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2005 #65 Skrevet 13. mai 2005 Ali var min favoritt fra jeg så hans audition! Men nå blir det stille fra han en stund :cry: Men jeg har så lenge lastet ned alt jeg kunne finne han har sunget hittil så da har jeg noe å trøste meg med! Den nydeligste sangen jeg har hørt han synge er Unchained melody. Jeg får frysninger langt ned i lilletåa når han synger høyest der... Så ufattelig deilig stemme! Det som er synd er at det ikke blir gitt ut noen plate med de sangene han har sunget i Idol. Det utrolig mange av de han har sunget helt fantastisk. Jeg får nok klare meg med de dårlige opptakene som florerer ute på nett.... :-? Litt bra med en Idoljente i år, men jeg hadde håpet at han skulle få en andreplass. Til og med sambo ble rød i øynene da han røk ut, og DET er et sjeldent syn! :-) Pam Hvor har du funnet det??? Veeeldig hypp på sanger a han jeg og!
Gjest Samantha i.i Skrevet 13. mai 2005 #66 Skrevet 13. mai 2005 Syns det var veldig synd at Ali rauk idag... Syns Jorun absolutt ikkje har fortent en finaleplass... Trur det som har skjedd er som følger: Alle har tenkt at Ali er sikra finaleplass, mens det står mellom dei to jentene. Derfor har alle stemt på sin favoritt av Jorun og Tone, og Ali har blitt glømt.. Vart uansett utrulig gla for at Tone kom vidare!! Stao no pao Saogndaol!!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #67 Skrevet 14. mai 2005 Jeg heier på Erik. tror han vinner i år.
Gjest manic Skrevet 14. mai 2005 #68 Skrevet 14. mai 2005 eh, jeg blir litt flau når folk blir flaue fordi Ali blir sammenlignet med Bono og kommer best utav det. Javisst er Bono kul, men noen særlig stemme har han vel aldri hatt?
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #69 Skrevet 14. mai 2005 Jeg synes det var utrolig kjipt at Ali røk ut, han burde hatt en plass i finalen sammen med Jorun. Tone er søt og helt ok til å synge, men langt fra noen superstjerne. Jeg arbeider nå ut fra en teori om at hele greia er et plot fra Tv2s side, de har allrede bestemt hvem som skal vinne, men suger penger ut av ungdommer. (Ryktene har jo svirret her inne om Valebrokks føringer om i år MÅ en jente vinne) Så sånn er det. Hilsen Miss Marple som aldri har stemt
Susie C Skrevet 14. mai 2005 #70 Skrevet 14. mai 2005 Forresten er det noen som vet hvor kjolen til Tone er kjøpt? Jeg har store planer om at den skal bli min nye sommerkjole. :-) -Maria- I følge Sogn Avis: Mamma Hilde har ekstra grunn tilå vera stolt. Ho kjøpte kjolen som Tone brukte i seminfianlen på ei eller anna gresk øy ein gong på slutten av 1970-talet. Kanskje litt vanskelig å få tak i en som er lik...
Armonia Skrevet 14. mai 2005 #71 Skrevet 14. mai 2005 Utrolig synd at Ali gikk ut idag . Han var best....
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #73 Skrevet 14. mai 2005 Hvor har du funnet det??? Veeeldig hypp på sanger a han jeg og! http://www.idolsiden.com/
rutti Skrevet 14. mai 2005 #74 Skrevet 14. mai 2005 Tone har jo ingen spesiell stemme, synger jo bare helt vanlig. Jeg vil iallefall ikke kjøpe cd om hun noengang kommer til å gi ut. Det kommer nok til å gå som det gikk med Kjartan, en plate, og så ser vi aldri mer til henne. Jorunn derimot, er jo og blir en superstjerne. Hun har jo den sjarmen og kan stå på en scene,. Ali har jo den fantastiske stemmen, skiller seg litt ut i mengden. Jorunn må vinne, hvis det er noen rettferdighet i denne verden.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. mai 2005 #75 Skrevet 14. mai 2005 Tone har jo ingen spesiell stemme' date=' synger jo bare helt vanlig. Jeg vil iallefall ikke kjøpe cd om hun noengang kommer til å gi ut. Det kommer nok til å gå som det gikk med Kjartan, en plate, og så ser vi aldri mer til henne. Jorunn derimot, er jo og blir en superstjerne. Hun har jo den sjarmen og kan stå på en scene,. Ali har jo den fantastiske stemmen, skiller seg litt ut i mengden. Jorunn må vinne, hvis det er noen rettferdighet i denne verden.[/quote'] Er forundret over at folk mener det holder med sjarm og utstråling, for å bli Idol. For sangstemme har ikke Jorun så mye av, men kanskje hun klarer å få det om hun øver mye. Trene bør hun også gjøre, for å få opp kondisjonen.
*Heidi* Skrevet 14. mai 2005 #76 Skrevet 14. mai 2005 Tone har jo ingen spesiell stemme, synger jo bare helt vanlig. Jeg vil iallefall ikke kjøpe cd om hun noengang kommer til å gi ut. Det kommer nok til å gå som det gikk med Kjartan, en plate, og så ser vi aldri mer til henne. Jorunn derimot, er jo og blir en superstjerne. Hun har jo den sjarmen og kan stå på en scene,. Ali har jo den fantastiske stemmen, skiller seg litt ut i mengden. Jorunn må vinne, hvis det er noen rettferdighet i denne verden. Signerer
rutti Skrevet 14. mai 2005 #77 Skrevet 14. mai 2005 Er forundret over at folk mener det holder med sjarm og utstråling, for å bli Idol. For sangstemme har ikke Jorun så mye av, men kanskje hun klarer å få det om hun øver mye. Trene bør hun også gjøre, for å få opp kondisjonen. Madam felle: Javel???? Hvis ikke du synes Jorunn kan synge, bør du kanskje høre bedre etter neste gang? Hun er jo helt suveren, det er jo det viktigste å kunne synge for å bli idol, men man må da kunne opptre på en scene også. Og da er Jorunn den rette, den fødte idol:)
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #78 Skrevet 14. mai 2005 Er forundret over at folk mener det holder med sjarm og utstråling, for å bli Idol. For sangstemme har ikke Jorun så mye av, men kanskje hun klarer å få det om hun øver mye. Trene bør hun også gjøre, for å få opp kondisjonen. Madam felle: Javel???? Hvis ikke du synes Jorunn kan synge, bør du kanskje høre bedre etter neste gang? Hun er jo helt suveren, det er jo det viktigste å kunne synge for å bli idol, men man må da kunne opptre på en scene også. Og da er Jorunn den rette, den fødte idol:) Jeg må si jeg er enig med Madam Felle. Sant nok at Jorunn kan synge, men teknisk sett så er hun faktisk ikke bedre enn Tone. En annen ting er at hun puster og peser mye, og så har hun kronisk betennelse på stemmebåndene så det bli rett og slett slitsomt å høre på. Sangstemme har hun ikke! Det at man kan synge betyr ikke at man har en bra sangstemme.
rutti Skrevet 14. mai 2005 #79 Skrevet 14. mai 2005 Jorunn har en fantastisk sangstemme, no matter what:)
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #80 Skrevet 14. mai 2005 Tone har jo ingen spesiell stemme' date=' synger jo bare helt vanlig. Jeg vil iallefall ikke kjøpe cd om hun noengang kommer til å gi ut. Det kommer nok til å gå som det gikk med Kjartan, en plate, og så ser vi aldri mer til henne. Jorunn derimot, er jo og blir en superstjerne. Hun har jo den sjarmen og kan stå på en scene,. Ali har jo den fantastiske stemmen, skiller seg litt ut i mengden. Jorunn må vinne, hvis det er noen rettferdighet i denne verden.[/quote'] Enig i dette. Og jeg mener at det eneste som skiller Tone fra noen andre, er at hun er pen og har sjarm. Men det har da Jorun også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå