nat26 Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Nå har alle deltagerne sunget.Hvem synes dere bør gå i kveld?Synes ikke Jorun var bra i dag jeg,ihvertfall på den første sangen(Pink).Tone var flink på den 1 sangen.Ali var helt konge synes jeg! Hva synes dere andre?
just_c Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 i dag synest jeg jorun bør gå... de andre var bedre enn hu.. men tror alikevel tone blir den som må forlate idol i dag... :-(
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 Dommerne vil ha Jorunn og Ali med videre iallfall. Det er helt sikkert. Jorunn var iallfall den dårligste i dag, men siden hun blir hauset opp som en superstjerne uansett hva hun gjør, så er det vel kanskje Tone som ryker.
nat26 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2005 Dommerne vil ha Jorunn og Ali med videre iallfall. Det er helt sikkert. Jorunn var iallfall den dårligste i dag, men siden hun blir hauset opp som en superstjerne uansett hva hun gjør, så er det vel kanskje Tone som ryker. Enig,synes ikke Tone fortjener å gå i dag,Jorun derimot
punkyB Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Jeg synes heller ikke Jorunn var bra - synes stemmen blir for sped og hun synger jo ikke alltid helt rent. Men sjarm har hun jo definitivt - og hun er dommerenes idol så ........ og hun er jo forsåvidt popstjerne-materiale. Tone sang veldig bra på den første - ikke like bra på den andre. Ali synger bra på begge - men tror man kan bli lei av stemmen hans fort - det høres jo veldig likt ut og han har ikke stort spekter å synge på. Så jeg tror vel også Tone går ut og Jorunn vinner hele greia.
Eføy Skrevet 13. mai 2005 #6 Skrevet 13. mai 2005 Jeg har likt Jorun hele veien, men i dag var hun ikke noe flink syns jeg.. Ali har jeg egentlig ikke hatt så sansen for, og Tone blir litt kjedelig, så nå spiller det egentlig ingen rolle for meg hvem som vinner..
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #7 Skrevet 13. mai 2005 Jeg syntes Jorun bør gå, på tross av at hun har sjarm opp til ørene. Forresten er det noen som vet hvor kjolen til Tone er kjøpt? Jeg har store planer om at den skal bli min nye sommerkjole. :-) -Maria-
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mai 2005 #8 Skrevet 13. mai 2005 Jorun bør gå i dag, for Ali sang supert på begge, og Tone sang suverent på den første låten. Jorun sang passe på begge
Samantha Skrevet 13. mai 2005 #9 Skrevet 13. mai 2005 Blir så irritert av at dommarane skryt av Jorun og Ali uansett altså... Også klarer tilogmed Ole å seie på slutten: "Nå må dere huske at det er jakten på en superstjerne det her, ikke jakten på en vokalist." Argh! Dei gjer alt for å få Jorun og Ali til finalen. Tone går ut, Jorun burde gå ut.
Gjest tines Skrevet 13. mai 2005 #11 Skrevet 13. mai 2005 Ali var helt fantastisk i dag - som alltid. Tone nydelig på den første sangen. Jorun - veldig skjønn på scenen, men hun imponerer ikke sangmessig. Jeg syntes Jorun passer best som IDOL, Ali får nok et høyt platesalg uansett.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #12 Skrevet 13. mai 2005 Ærlig talt, man merker godt hvem dommerne vil ha videre. Her skryter de Jorun opp i skyene, selv om hun var helt klart dårligst, og sier at Tone var dårlig, når hun var en av de beste! Jorun synger jo bare falskt!! Stem på deres favoritt sier de, og det skal jeg jammen gjøre og ! Go Tone, du fortjener finaleplassen mer enn Jorun! Har ingenting mot Jorun, men idag sang hun ikke bra nok! Tone og Ali bør gå videre! De gjorde ihvertfall en skikkelig innsats!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #13 Skrevet 13. mai 2005 Også klarer tilogmed Ole å seie på slutten: "Nå må dere huske at det er jakten på en superstjerne det her, ikke jakten på en vokalist." Den kommentaren var rett og slett patetisk. Han kunne liksågodt bedt seerne om å ikke stemme på Tone. De var nok alle redde for at Tone skulle gå forbi Jorunn på grunn av sistnevntes svake prestasjoner. Det var jo nesten flaut å høre på kritkken av Tone i etterkant, da du satt der og visste at de ville disse henne ekstra. Men jenta tar det bra, da, det skal hun ha
Gjest skindeep Skrevet 13. mai 2005 #15 Skrevet 13. mai 2005 Den kommentaren var rett og slett patetisk. Han kunne liksågodt bedt seerne om å ikke stemme på Tone. De var nok alle redde for at Tone skulle gå forbi Jorunn på grunn av sistnevntes svake prestasjoner. Det var jo nesten flaut å høre på kritkken av Tone i etterkant, da du satt der og visste at de ville disse henne ekstra. Men jenta tar det bra, da, det skal hun ha He he, er så enig med deg. Patetisk av dommerne å si noe sånt. Eneste gangen de sa noe negativt var da de skulle si hva de mente om Tone. Rett og slett gjennomskuelig! Håper virkelig Tone kommer seg videre!!! *sender en stemme til Tone*
Samantha Skrevet 13. mai 2005 #16 Skrevet 13. mai 2005 Ganske tragisk å høyre på tilbakemeldingane til Tone ja... Syns faktisk veldig synd på ho, men ho tar det virkelig med fatning, sjølv om ho blir lei seg. Mister all respekt for dommarane når dei gir Jorun skryt på skryt på skryt, til tross for elendig vokal framførelse. Eg syns Jorun er kjempekul og virkelig flink på scena, men ho fortenar ikkje finaleplass når ho er sopass middelmådig sangmessig syns eg. Eg skal i alle fall stemme på Tone. Har ikkje stemt sidan Idol 2003, men NO skal eg gjere det.
Catzy Skrevet 13. mai 2005 #17 Skrevet 13. mai 2005 Tones versjon av Manic Monday var jo tragisk, selv om Songbird var fin. Jorun bommet vel litt her og der, men hun er en bedre showperson. Og Ali imponerte selv sambo, som må "lide" seg gjennom Idol med meg, og som var redd han skulle ødelegge U2s sang helt. Håper Tone ryker, begge de to andre er bedre artister. Pene sminkedukker med pene stemmer har vi nok av. (Maria Arradondo anyone?) Catzy
Gjest 1111 Skrevet 13. mai 2005 #18 Skrevet 13. mai 2005 Jeg syns Jorun bør gå. Hun gjorde det ikke noe bra..
Litz Skrevet 13. mai 2005 #19 Skrevet 13. mai 2005 Jeg har aldri likt Jorunn. Kan ikke fatte at noen påstår hun har en bra stemme. Syns hun har sunget surt og jævlig opptil flere ganger i løpet av Idol jeg, men uansett så skryter dommerene henne opp i skyene, noe som har ført til at jeg har mistet all respekt jeg hadde for dem. I kveld så sang hun jo så jævlig at til og med datteren min på 6 år holdt for ørene. Er det virkelig mulig å bomme på samtlige toner?? Av de som er igjen nå så er det bare Tone som er i nærheten av å ha en bra stemme. Hadde det vært opp til meg så hadde hverken Jorunn eller Ali kommet videre etter 1. audition. Tragisk spør du meg.
Tuddelidu Skrevet 13. mai 2005 #20 Skrevet 13. mai 2005 Blædiblæ! Nå gidder jeg ikke se mere på idol altså :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå