Gå til innhold

Rhiakath


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Men huff da Rhiakath. Høres ut som om du har fått en bra dose nå ja :trøste:

Føler virkelig med alt du går igjennom :dagensrose:

Ville bare innom å si at det var godt å se deg igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

hei lille venn:( så trist :klem:

tenker på deg og typen vet du! ikke lett med døden:(

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine hilsner :klem:

Ting har roet seg litt ned nå, begravelsen var sist torsdag og min bestefar klarer seg bedre. Kom heller ikke opp til eksamen, og det var en lettelse.

Har også fått jobb i kommunen, litt sekretær-jobbing her og der i noen dager. Får se om det blir mer etterhvert, men hittil så tar jeg bare arbeid som kommer fordi noen er syke eller ute i ferie.

Nå er det også bestemt at jeg skal dra med lillesøster, kjæresten og pappa til Hestemannøy i Nordland på søndag. Det skal bli fint med en ferie, men samtidig litt rart, i og med at jeg ikke har hatt en pappa de siste fire årene og nå skal vi plutselig på ferie sammen. Vi skal reise oppover med bil og blir nok borte en hel måned :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du har fått jobb! :)

Får håpe det blir mer etterhvert.

Oi, den ferien kan bli spennende. Bra at han har skjønt at han har to døtre nå i alle fall..

Veldig glad i deg :dagensrose:

Savner deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått jobb! :)

Får håpe det blir mer etterhvert.

Oi, den ferien kan bli spennende. Bra at han har skjønt at han har to døtre nå i alle fall..

Veldig glad i deg :dagensrose:

Savner deg masse.

Nå tror jeg ikke helt på en bedring i forholdet til pappa, der er jeg som tok intiativet til å dra oppover. Han og lillesøster drar hver sommer, men i år hadde jeg lyst til å ta med meg kjæresten oppover på ferie. Både meg og han trenger å komme oss bort litt.

Jeg har bare ikke så høye forventninger.. Jeg blir uansett bare skuffet.

Hvordan går det med deg for tiden? Leste gjennom dagboken din etter ikke å ha vært der eller her generelt i noen uker, og leste at du har problemer med å få hjelp fra helsesystemet. Det er trist å høre, spesielt siden jeg har vært gjennom akkurat det samme og jeg vet hvor vanskelig og tøft det er. Å høre at du ikke er syk nok, ikke gal nok, det er sårt. Veldig sårt.

Glad i deg, vennen, håper vi kan treffes snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg kan nesten alltid inne på noe så er bare å si ifra (eg har bare 10% liv hihi) :)

Går greit med meg, jeg tror jeg er verdens treigeste i dag arrgh skal ut på byen og greier og har ikke kommet noe vei og vært oppe siden 9! Det er for galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke sånne dager hvor jeg har masse jeg skal gjøre eller i alle fall noe jeg skal gjøre, men så kommer jeg ikke noe sted i det hele tatt på flere timer. I dag har vært en sånn dag. Skulle jobbe, men har ikke kommet noe sted, selv om jeg har vært oppe fra halv to :oops:

Skal du noe i sommer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er noe stress, for varmt til å begynne å sminke trynet, det renner jo bare vekk :o hehe jeppjepp!

Skal ikke annet enn å passe huset mens foreldre er i Italia, 9 dager :) Det blir ferie nok det egentlig! Så skal jeg på quarten da og se mars volta wuhu glede seg :D

Du da? Du skulle opp i landet var det ikke så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Du får ha god tur når du drar og kose deg mest mulig :) Fyllesjuke er ikke bra, vært på fylla i 3 dager nå og enda ikke fått det så tenker vi sier STOPP nå og heller finner noe bedre å gjøre, se kill bill med kengu f.eks :)

Men ta 2 paracet og en dusj kjeg lover det hjelper (iallfall på meg det er alt jeg kan love:P )

Forresten har jeg fått tvangstanker av navnet ditt nå, VIASAT, jeg tenker også navnet ditt her når jeg ser på viasat på tv ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får ha god tur når du drar og kose deg mest mulig :) Fyllesjuke er ikke bra, vært på fylla i 3 dager nå og enda ikke fått det så tenker vi sier STOPP nå og heller finner noe bedre å gjøre, se kill bill med kengu f.eks :)

Men ta 2 paracet og en dusj kjeg lover det hjelper (iallfall på meg det er alt jeg kan love:P )

Forresten har jeg fått tvangstanker av navnet ditt nå, VIASAT, jeg tenker også navnet ditt her når jeg ser på viasat på tv ;D

Heldig du som ikke ble fyllesjuk etter tre dager, det hadde jeg nok aldri klart. Men er faktisk første gang jeg har blitt kvalm, har bare hatt fylleangst før og det er om mulig enda verre :-?

Viasat, Viasat :tunge1:

Du må kose deg i sommer du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...