Gå til innhold

Rhiakath


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Jeg har vært borte en stund nå, men nå er jeg tilbake og tenkte jeg skulle lage en ny dagbok.

Mye som har skjedd den siste tiden, men det kan vi ta seinere.

Hallo alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering, for det var ganske så mye surr med sånn kjæresteting sist gang jeg var her. Jeg fikk avsluttet forholdet med eksen min for godt, og det var fint, for jeg var så usikker så lenge og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Han kom seg videre overraskende fort og hadde en ny kjæreste etter en uke :o

Jeg møtte en fyr på nettet jeg da, og etter at vi hadde snakket på nettet i omtrent en måned så avtalte vi å møtes, siden han også bor i Kristiansand. Vi møttes og det sa klikk :-) Tok ikke lang tid før det var oss to og nå har vi vært sammen i fem måneder. Han er tre år eldre enn meg, jobber som telefonselger og ellers bare nydelig :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hey, du glemte å si at typen din er veldig flink som "lise":D:D:D hehehehhe... glemmer ikke den altså :wink:

Forøvrig; VELCOME BACK!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mye skolearbeid å ta igjen for tiden, fordi jeg har vært sykemeldt en stund og har også hatt endel dager hvor jeg ikke har klart å gjort annet enn å sove. Så nå har det hopet seg opp med skolearbeid og det er bare en liten måned igjen av skoleåret.

Ganske bekymret for alt fraværet som vil stå på vitnemålet. Altså, jeg har jo gyldig grunn fra både lege og psykolog, men jeg får ikke trukket av mer enn fjorten dager av fraværet, og da blir det endel igjen.

Som en liten oppdatering om hvordan det har gått med meg det siste halvåret sånn psykisk sett, så har jeg nå blitt diagonisert med depresjon, men går på medisiner og holder det verste i sjakk med dem. Går også i samtaleterapi en gang i uka. Spisingen og skadingen har gått over styr det siste halvåret, men begynner å få teken på spisingen igjen nå. Det går greit i perioder, andre perioder ikke. Har hatt noen turer på legevakten det siste halvåret med skadingen, og å redusere antall ganger det skjer er noe jeg jobber med i terapien. Så da er det sagt.

Hadde derimot en fin dag i går. Ingen typisk 17.mai-feiring med pølser, is og barnetog, men var med kjæresten hos en kamerat og vi grillet sammen med endel andre folk. Begynte å regne rett etter vi hadde begynt å grille, men alt i alt var det en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Savner deg masse jeg og.. :-(

Kanskje vi møtes om ikke altfor lenge? :)

Hadde du en fin 17.mai da?

Sitter her litt småsyk og irritert på mamma med Emma på fanget.

Hun har blitt stor! :) Hele 13 måneder er hun nå.

glad i deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det forrige innlegget mitt om 17.mai, du.

Er Emma blitt stor, sånn kjempestor? Vi må nok møtes snart tror jeg, er tross alt en god stund siden nå.

Glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hadde det ganske gøy, var på tivoli og så på june og de ta karuseller hihi så ble jeg med kengu og så på pusunger etterpå, 5 bittesmå beibipus! åå de er så søte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...