Gå til innhold

Rhiakath


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Jeg har vært borte en stund nå, men nå er jeg tilbake og tenkte jeg skulle lage en ny dagbok.

Mye som har skjedd den siste tiden, men det kan vi ta seinere.

Hallo alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering, for det var ganske så mye surr med sånn kjæresteting sist gang jeg var her. Jeg fikk avsluttet forholdet med eksen min for godt, og det var fint, for jeg var så usikker så lenge og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Han kom seg videre overraskende fort og hadde en ny kjæreste etter en uke :o

Jeg møtte en fyr på nettet jeg da, og etter at vi hadde snakket på nettet i omtrent en måned så avtalte vi å møtes, siden han også bor i Kristiansand. Vi møttes og det sa klikk :-) Tok ikke lang tid før det var oss to og nå har vi vært sammen i fem måneder. Han er tre år eldre enn meg, jobber som telefonselger og ellers bare nydelig :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hey, du glemte å si at typen din er veldig flink som "lise":D:D:D hehehehhe... glemmer ikke den altså :wink:

Forøvrig; VELCOME BACK!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mye skolearbeid å ta igjen for tiden, fordi jeg har vært sykemeldt en stund og har også hatt endel dager hvor jeg ikke har klart å gjort annet enn å sove. Så nå har det hopet seg opp med skolearbeid og det er bare en liten måned igjen av skoleåret.

Ganske bekymret for alt fraværet som vil stå på vitnemålet. Altså, jeg har jo gyldig grunn fra både lege og psykolog, men jeg får ikke trukket av mer enn fjorten dager av fraværet, og da blir det endel igjen.