Gå til innhold

Rhiakath


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

De er kjempenuss! Så vidt åpnet øynene og sier bare pipipipipip :hjerter: du må få deg pus da, alle må ha pusPUS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17. mai hørtes jo koselig ut, det er sånne feiringer som er best. Byen og styr blir bare slitsomt.

Emma er ikke akkurat sånn mega svær, cavalierer blir ikke så veldig store, men hun er nesten fullvoksen nå :)

Hun blir penere og penere for hver dag som går.

Jeg vil komme på besøk, sitte i pysjen, spise jordbær og se på film. du får si ifra om det er en ledig helg som det passer en gang da vettu :):hjerte:

HVa med en bitte liten hund da? Er lillesøsteren din allergisk mot hunder også? Chinese crested powder puff er en nydelig liten hund som er nesten som en pus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hund går nok ikke det heller, i alle fall ikke så lenge jeg bor hjemme. I tilegg til at min søster er allergisk mot pelsdyr så er mamma livredd for alt som kravler og går av dyr. Blir nok ikke noe før jeg flytter ut, men da blir det katt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hei vesle venn :klem: håper alt går bra med deg:)

jeg visste ikke at du har hatt slike problemer jeg, huffda:( trist å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fisken, nei, har ikke planer om å flytte ut før jeg er ferdig med videregående og får meg en jobb så jeg har råd til å flytte ut. Men da, da blir det katt.

Seroxata, trodde dere hadde vært innom den forrige dagboken min og snappet det opp der, men det hadde dere visstnok ikke. Heh, ble helt rart dette her. Håper du får en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag:

Hadde prøve i tradisjonalisme og postmodernisme og prøven ble tatt i et rom fullt av andre elever som ikke hadde prøve, men som så på Fight Club med høyt volum. Trenger vel ikke si at prøven ikke gikk så bra som jeg hadde forventet :roll:

Ellers så blir jeg alene hjemme i helgen og det gleder jeg meg til. Kjæresten skal være over og det blir fint å bare slappe av for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. :-(

Får håpe det går bedre enn du tror.

Så deilig å være alene hjemme! Jeg elsker det :-) Etter sykehusoppholdet mitt etter jul har det blitt dårlig med det :-? Begynner å bli bedre nå, da. Skal til Roma på lørdag, og hjem tirsdag. Mamma kommer ikke hjem før søndag! :D

Ah, det skal bli deilig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

huffda, nei, jeg er visst en smule treig av meg, for jeg har ikke snappet opp dagboka di.. det ligger en til her altså?? hmmm... jeg kommer nok til å snike litt, så slipper jeg å mase mer på deg om gamle dager stakkar!

håper du har det koselig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sykehusoppholdet mitt etter jul har det blitt dårlig med det :-? Begynner å bli bedre nå' date=' da.[/quote']

Har du vært på sykehus, vennen? Har ikke fått det med meg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda, nei, jeg er visst en smule treig av meg, for jeg har ikke snappet opp dagboka di.. det ligger en til her altså?? hmmm... jeg kommer nok til å snike litt, så slipper jeg å mase mer på deg om gamle dager stakkar!

håper du har det koselig :klem:

Jeg har slettet den forrige dagboken min, den ble så lang og etter at jeg kom tilbake tenkte jeg at jeg skulle lage en ny en. Men det er ikke noe problem med at du spør, det er helt greit :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det greit jeg, men har ikke så mye tid her inne for tiden, det er så mye som skjer og jeg får rett og slett ikke tid.

Faren til kjæresten ligger på sykehuset, kreft. Jeg vet at det ikke er lenge igjen for ham. Var trist å besøke han den dagen før han havnet på sykehuset igjen, han var så tynn og så veldig syk ut.

Kjæresten er på sykehuset og besøker ham hver dag nå.

I tilegg så har jeg eksamen på onsdag, så jeg må prøve å konsentrere meg om jobbingen til eksamen når jeg har ledig tid.

Huff, er litt mye for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Hei hei ser det ikke går noe kult for A. Stakkar :( eneste rådet jeg kan gi er at du snakker med han og lar han vite du hører på han, og ikke la han holde ting tilbake, tro meg det gjør vondt verre.

Håper det går greit! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Hei søta! ville bare innom og gi deg en :klem: og ønske deg en fin dag! Og så må du hilse A...

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gikk bra, jeg gjorde så godt jeg kunne og klarte meg helt uten notatark og bare en powerpoint-presentasjon (muntlig eksamen).

Håper bare at jeg ikke kommer opp til noe annet i eksamen, trekkfag er på mandag.

I forigårs døde faren til kjæresten. Det var trist, men det var nok det beste for han.

Har også nettopp funnet ut at min bestefar ikke har lenge igjen, han er veldig svak, sliter med psykiske problemer og har på toppen av det hele fått lungebetennelse, så døden kan inntreffe når som helst.

Alt er egentlig bare litt trist for tiden. Mye på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...