Gå til innhold

Dyatlovpasset i 1959. Hva skjedde egentlig? Har du en teori

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen "enkel" forklaring på dette her, det er alt jeg vet.

Anonymkode: 4f7a5...874

Hvordan vet du det? 

Anonymkode: 8e2c9...b62

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det finnes ingen "enkel" forklaring på dette her, det er alt jeg vet.

Er det ikke morsomt at folk som skriver slik som dette aldri skriver hva det faktisk er.

Anonymkode: 5fcef...708

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Men han har da sikkert familie i andre land da vettu. 

Anonymkode: 96198...1ac

Savner virkelig en debatt som tar for seg illegal innvandring av avskyelige snømenn fra Himalaya; har vanskelig for å forestille meg at en naken Yeti kan stille seg i køen som asylsøker uten å bli lagt merke til. :tongue:

Endret av Bix
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? 

Anonymkode: 8e2c9...b62

Jeg VET det! (Jeg har talt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg VET det! (Jeg har talt.)

Du vet ingenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres veldig ut som menneskeofring for meg. Ithaqua er fryktet i Sibir.

Anonymkode: 04b84...102

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du vet ingenting.

Nettopp, og det er nemlig svært få som vet hva som skjedde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 29.8.2019 den 13.16, AnonymBruker skrev:

hjelp dette så jeg et program om i helgen. Rart dette kommer opp nå. En avalanche tror jeg. Alle løper vekk for å søke ly, da de er dårlig kledd og sov da stormen kom. De splittes og noen fryser ihjel. Øynene og tungen til to av ofrene er spist av dyr i ettertid. Det viste vel obduksjonen også, at det hadde skjedd post mortem. 

Anonymkode: cb39b...b8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 29.2.2020 den 20.49, Sen skrev:

En vodka som fjerner øyer og tunger?

dyr. Tungen og øynene ble fjernet post mortem. Det er ikke uvanlig at man ser slike skader på lik ute i naturen. Dyr. Ikke verre enn det. Sannheten er ikke så kompleks. 

Anonymkode: cb39b...b8b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truecrimepodden har snakket om dette. 😊 Anbefaler dere å høre de to episodene 😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøskred kan det ikke vært som fikk dem til å flykte. Teltet sto urørt i snøen og man kunne se sporene etter dem i snøen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/1/2020 at 12:57 PM, Aragorn ll Elessar said:

Fordi den avskyelige snømann holder til i Himalaya i Tibet og Nepal ikke Uralfjellene.

Nei jeg tror ikke at den avskyelige snømann eksisterer, men det er det legenden sier at han eksisterer i Himalaya.

Vel, det er flere land med legender om den avskylige snømannen/yeti, både kina, mongolia og sentral asia har sin versjon. ikke at jeg tror den finnes uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Min teori er høyfrekvent lyd. Det kan skape ekstrem frykt og redsel slik at man blir desorganisert og tror at man flykter for livet. Når de kommer til seg selv igjen finner de ikke veien tilbake og fryser ihjel 

Anonymkode: 93e14...907

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

En klarsynt så på den saken, og sa at det var vanskelig å få et inntrykk siden han kobler seg på de som opplevde det, og de hadde ikke skjønt hva som skjedde. Jeg tror han sa at de opplevde at de fikk smerter og at det brant på huden eller noe og at de måtte komme seg vekk og var ekstremt forvirret og redde. Han senset også at det som skjedde hadde blitt dekket over.

Kan det ha vært radioaktivt avfall som ble dumpet der?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En klarsynt så på den saken, og sa at det var vanskelig å få et inntrykk siden han kobler seg på de som opplevde det, og de hadde ikke skjønt hva som skjedde. Jeg tror han sa at de opplevde at de fikk smerter og at det brant på huden eller noe og at de måtte komme seg vekk og var ekstremt forvirret og redde. Han senset også at det som skjedde hadde blitt dekket over.

Kan det ha vært radioaktivt avfall som ble dumpet der?

Du bør nok ikke legge mye vekt på hva en "klarsynt" har sagt. Da kan du like gjerne høre på hva Erna Solberg har å si om saken. Eller en av tiggerne på Oslo S.

Anonymkode: 04f7b...0e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør nok ikke legge mye vekt på hva en "klarsynt" har sagt. Da kan du like gjerne høre på hva Erna Solberg har å si om saken. Eller en av tiggerne på Oslo S.

Du bør nok ikke fortelle andre hva de skal gjøre, da kan du like godt fortelle Erna hva hun skal gjøre, eller en av tiggerne på Oslo S. Det vil ha nøyaktig samme resultat som å fortelle meg hva jeg skal gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bør nok ikke fortelle andre hva de skal gjøre, da kan du like godt fortelle Erna hva hun skal gjøre, eller en av tiggerne på Oslo S. Det vil ha nøyaktig samme resultat som å fortelle meg hva jeg skal gjøre.

Vel, dette er vitenskapsforumet. Vi kan godt diskutere klarsynhet som fenomen, men du kan ikke forvente å bli tatt seriøst om du bruker det som en kilde til sannhet. Når det er sagt så er det mye rart her inne, men forumet bør likevel strebe etter en viss form for etterretterlighet. Forumet "Religion, alternativt og filosofiske spørsmål" er kanskje mer aksepterende for alternative teorier. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 31.3.2020 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Vel, dette er vitenskapsforumet. Vi kan godt diskutere klarsynhet som fenomen, men du kan ikke forvente å bli tatt seriøst om du bruker det som en kilde til sannhet. Når det er sagt så er det mye rart her inne, men forumet bør likevel strebe etter en viss form for etterretterlighet. Forumet "Religion, alternativt og filosofiske spørsmål" er kanskje mer aksepterende for alternative teorier. :)

Hvordan vet du at jeg bruker det som en kilde til sannhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...