Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #1 Del Skrevet 29. august 2019 hei! Som en som elsker å trene😀 lurer jeg på, hva er det som stopper deg for å trene på studio? 💪 noe vi andre medlemmer kan gjøre noe med?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 29. august 2019 #2 Del Skrevet 29. august 2019 En ladd pistol rettet mot meg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Del Skrevet 29. august 2019 Tid! Med 3 barn under 3 så skal det beinhard prioritering til at jeg kommer meg på trening. Anonymkode: fefbc...a57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Del Skrevet 29. august 2019 Her er det også tid! Trener så mye som mulig, men får ofte bare til 30-45 min hver dag (pluss tur til og fra trening om man ikke løper en runde fra døren hjemme), da mannen også skal trene og vi har små barn vi ønsker å se. Så vi må begge to trene etter leggetid kl 19.30. Anonymkode: 17762...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #5 Del Skrevet 29. august 2019 Tid her også,så med mindre de kommer hjem til meg og passer barn er det dessverre lite medlemmer på senteret kan gjøre😂 Anonymkode: 0f531...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Del Skrevet 29. august 2019 Sliter med at alle virker så proffe og føler at folk ser på meg og rister på hodet 😂 Hadde hjulpet å få hjelp med å sette opp ett program og vist øvelsene skikkelig. Men da må man jo betale 700-800 kr i PT. Det er penger jeg ikke har Anonymkode: 4ce31...a2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #7 Del Skrevet 29. august 2019 11 minutter siden, EvaLena skrev: En ladd pistol rettet mot meg Såpass😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #8 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg må føle meg sikker på at det ikke går ut over barna og familien at jeg ikke er hjemme disse timene, for å motivere meg selv til å gå på trening. Så erfaringsmessig - hvis jeg først har kommet hjem fra jobb, så kommer jeg meg ikke ut igjen, for da ser jeg alt som må gjøres og alt jeg trengs til hjemme (kjøring og henting, matlaging, leksehjelp, vasking og rydding av klær osv. De periodene (mens jeg har hatt barn) hvor jeg har fått til å trene regelmessig, er hvis jeg kan justere arbeidstiden min slik at jeg kan trene midt på dagen eller rett etter jobb, og allikevel kunne ivareta alle oppgavene som mor. I fjor hadde jeg faste telefonmøter med utlandet som gjorde at jeg måtte være på jobb til åtte om kvelden hver tirsdag, da kom mannen min hjem fra jobb tidlig og barna hadde ingen aktiviteter denne dagen , slik at han klarte logistikken med alle tre alene. Disse timene avspaserte jeg ved å trene midt på dagen på tirsdagen og sluttet tidlig på torsdag og gikk på trening før jeg hentet barna i barnehage og sfo. Men i år har ikke fått til dette. Og jeg er for sliten til å orke å gå på trening etter all logistikk og legging er ferdig om kvelden, og egentlig venter oppvask og vaskemaskin på meg.. Anonymkode: 00735...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #9 Del Skrevet 29. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tid! Med 3 barn under 3 så skal det beinhard prioritering til at jeg kommer meg på trening. Anonymkode: fefbc...a57 Vi har 3 barn vi også, 2 under 3.. men vi er 2 om det så da er det jo letter😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #10 Del Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med at alle virker så proffe og føler at folk ser på meg og rister på hodet 😂 Hadde hjulpet å få hjelp med å sette opp ett program og vist øvelsene skikkelig. Men da må man jo betale 700-800 kr i PT. Det er penger jeg ikke har Anonymkode: 4ce31...a2b Er mye gratis info på youtube ang teknikk, programmer er jo bare å søke etter på nett, mange gratis treningsapper også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #11 Del Skrevet 29. august 2019 Økonomi. Er jo svindyrt😐 Anonymkode: 8824d...8e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #12 Del Skrevet 29. august 2019 Økonomi, tid, ork, andre hobbyer, behov for hjemmealenetid, husarbeid, foretrekker å komme meg ut i skogen i stedet for inn på treningsstudio, folk, kroppspress, traumer fra gymtimene i barndommen - dette er alle grunner til at jeg holder meg laaangt unna treningsstudioer. Anonymkode: 4fd0b...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #13 Del Skrevet 29. august 2019 26 minutter siden, EvaLena skrev: En ladd pistol rettet mot meg Noe sånt her og 😂 Anonymkode: 145ef...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #14 Del Skrevet 29. august 2019 15 minutter siden, Forumhei skrev: Er mye gratis info på youtube ang teknikk, programmer er jo bare å søke etter på nett, mange gratis treningsapper også. Ja å jeg kan se så mye jeg vil på youtube osv. Men jeg kan ikke se om jeg gjør øvelsene riktig Ønsker ikke å pådra meg en teit skade bare fordi jeg ikke klarer gjøre øvelsen riktig. Anonymkode: 4ce31...a2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #15 Del Skrevet 29. august 2019 Hvorfor skal jeg betale en liten formue, bruke tid på å komme meg til et sted, vente på tur for å få brukt utstyr mens jeg blir utsatt for dårlig musikk og andre folk, og så bruke tid på å reise hjem igjen, når jeg kan ha treningsrom hjemme? Mye billigere å kjøpe inn eget utstyr. Jeg har bedre frivektutstyr hjemme enn det er på mange sentre. Jeg har mølle og spinningsykkel. Jeg kan velge å se på tv helt fritt, og velge musikk helt fritt. Jeg blir ikke utsatt for Folk. Jeg må ikke vente på tur. Jeg trenger ikke pakke noen bag. Jeg trenger ikke bruke tid på transport. Jeg kan trene akkurat når det passer for meg og min familie. Jeg kan ha vaskemaskinen på, noe som er uaktuelt når jeg ikke er hjemme. Jeg kan trene selv om mannen er vekke og jeg må være med ungene. Løping gjør jeg helst til/fra jobb, så slipper jeg kaste bort tid på å busse til jobb. Hvorfor kaste bort så mye verdifull tid man kunne brukt på mann, barn, egentid med en bok? Anonymkode: aec0f...ccd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #16 Del Skrevet 29. august 2019 Ladd pistol her også. Setter ikke min fot på sånne steder. Anonymkode: 2a894...819 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #17 Del Skrevet 29. august 2019 Har ikke råd, sliter med sosial angst (og generell angst for virus/smitte) og det tar unødvendig mye tid. Trener hjemme. Anonymkode: 63749...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #18 Del Skrevet 29. august 2019 At jeg kan gå dit. Av en eller annen grunn byr det meg i mot å måtte kjøre på treningssenteret. Bor ca 15 km unna... så det er jo uaktuelt å gå dit. Anonymkode: 4da2a...64c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #19 Del Skrevet 29. august 2019 Ekstremt dårlig vær, liker å jogge, sykle og svømme utendørs. Anonymkode: e5ac9...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #20 Del Skrevet 29. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg betale en liten formue, bruke tid på å komme meg til et sted, vente på tur for å få brukt utstyr mens jeg blir utsatt for dårlig musikk og andre folk, og så bruke tid på å reise hjem igjen, når jeg kan ha treningsrom hjemme? Mye billigere å kjøpe inn eget utstyr. Jeg har bedre frivektutstyr hjemme enn det er på mange sentre. Jeg har mølle og spinningsykkel. Jeg kan velge å se på tv helt fritt, og velge musikk helt fritt. Jeg blir ikke utsatt for Folk. Jeg må ikke vente på tur. Jeg trenger ikke pakke noen bag. Jeg trenger ikke bruke tid på transport. Jeg kan trene akkurat når det passer for meg og min familie. Jeg kan ha vaskemaskinen på, noe som er uaktuelt når jeg ikke er hjemme. Jeg kan trene selv om mannen er vekke og jeg må være med ungene. Løping gjør jeg helst til/fra jobb, så slipper jeg kaste bort tid på å busse til jobb. Hvorfor kaste bort så mye verdifull tid man kunne brukt på mann, barn, egentid med en bok? Anonymkode: aec0f...ccd 💪👏, er drømmen min også når vi kjøper hus, lage studio til 40-50 tusen og ofre å reise på ferie det året. Både jeg og kona er opptatt av styrketrening så holder ikke med løpemølle😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå