Gå til innhold

Snap - Ekteskapet over!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Yes, da var jeg her igjen da. 
Tenkte bare jeg skulle legge ut en update på hvordan den saken endte da jeg oppdaget at kona hadde en snapstreak på gaaanske mange dager etter at hun hadde vært på byen og møtt en. ''Det som visstnok bare var en morsom fyr å prate med''! 
Nå har jeg rett og slett klart å avdekke utroskap og er lyn forbanna. Til og med på bryllupsdagen vår drev hun og prata med den fyren. 

En ting er sikkert. Hun skal ut av huset! Og hvis det var spenningen hun ville kjenne på igjen, så kan jeg love henne at det blir jævla spennende framover da hun skal finne seg et nytt sted å bo med bortimot ingen inntekt.  
Har sydd puter under denne dama alt for lenge slik at hun kunne være hjemmeværende 50 %... 

Vi får se hvor spennende det var da, så skal jeg nye trygge omgivelser og se om jeg finner ei skikkelig dame for framtiden. Ei dame som ikke er utro for faen. 

 

Mvh Mann 28 Oslo. 

Anonymkode: 368e1...0a2

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Giiz. Hun klarer seg nok. 

Anonymkode: ee86b...fe2

Ja, det gjør hun sikkert. Glemte å nevne at det er to barn i bildet. 

Anonymkode: 368e1...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en klem. Utroskap er noe Sikkelig dritt og jeg håper hun etterhvert innser hva hun har mistet.

Anonymkode: 5e0d3...21a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre. Håper du og barna får det fint uten henne under samme tak. Sjokkerende hvor mange som kan gjøre slikt. Lykke til framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Good for you. Du fortjener bedre. Lykke til, TS :) 

Anonymkode: a3553...e22

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Good for you. Du fortjener bedre. Lykke til, TS :) 

Anonymkode: a3553...e22

Takk 🙂

Anonymkode: 368e1...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom det jo frem i de andre trådene dine at du bare trolla. Så noen oppdatering på trolling trenger vi ikke. 

Anonymkode: f6e57...c5f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kom det jo frem i de andre trådene dine at du bare trolla. Så noen oppdatering på trolling trenger vi ikke. 

Anonymkode: f6e57...c5f

Trolla? Hvordan da? Dette er fakta. 

Anonymkode: 368e1...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør hun sikkert. Glemte å nevne at det er to barn i bildet. 

Anonymkode: 368e1...0a2

Så derfor bør du spare deg for bitterhet. 

Anonymkode: 22a48...d21

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte du lage en hel tråd pga det? Du har vel venner du kunne tatt dette med.

Anonymkode: dc6d1...202

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yes, da var jeg her igjen da. 
Tenkte bare jeg skulle legge ut en update på hvordan den saken endte da jeg oppdaget at kona hadde en snapstreak på gaaanske mange dager etter at hun hadde vært på byen og møtt en. ''Det som visstnok bare var en morsom fyr å prate med''! 
Nå har jeg rett og slett klart å avdekke utroskap og er lyn forbanna. Til og med på bryllupsdagen vår drev hun og prata med den fyren. 

En ting er sikkert. Hun skal ut av huset! Og hvis det var spenningen hun ville kjenne på igjen, så kan jeg love henne at det blir jævla spennende framover da hun skal finne seg et nytt sted å bo med bortimot ingen inntekt.  
Har sydd puter under denne dama alt for lenge slik at hun kunne være hjemmeværende 50 %... 

Vi får se hvor spennende det var da, så skal jeg nye trygge omgivelser og se om jeg finner ei skikkelig dame for framtiden. Ei dame som ikke er utro for faen. 

 

Mvh Mann 28 Oslo. 

Anonymkode: 368e1...0a2

Gå videre, kast søpla ut, er mange andre kvinner der ut😎 og livet som singel er ikke så ille det heller😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kast det udugelig daukjøttet på gata. Skaff deg en som er trofast og er med på å dra det økonomiske lasset. 

Anonymkode: e1f41...929

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yes, da var jeg her igjen da. 
Tenkte bare jeg skulle legge ut en update på hvordan den saken endte da jeg oppdaget at kona hadde en snapstreak på gaaanske mange dager etter at hun hadde vært på byen og møtt en. ''Det som visstnok bare var en morsom fyr å prate med''! 
Nå har jeg rett og slett klart å avdekke utroskap og er lyn forbanna. Til og med på bryllupsdagen vår drev hun og prata med den fyren. 

En ting er sikkert. Hun skal ut av huset! Og hvis det var spenningen hun ville kjenne på igjen, så kan jeg love henne at det blir jævla spennende framover da hun skal finne seg et nytt sted å bo med bortimot ingen inntekt.  
Har sydd puter under denne dama alt for lenge slik at hun kunne være hjemmeværende 50 %... 

Vi får se hvor spennende det var da, så skal jeg nye trygge omgivelser og se om jeg finner ei skikkelig dame for framtiden. Ei dame som ikke er utro for faen. 

 

Mvh Mann 28 Oslo. 

Anonymkode: 368e1...0a2

Får håpe du får 100% omsorgsrett, barna trenger ikke en slik kvinne som rollemodell😣😢

Anonymkode: f4ea9...514

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte du lage en hel tråd pga det? Du har vel venner du kunne tatt dette med.

Anonymkode: dc6d1...202

Ville du svart det samme om det var en kvinne som laget tråden?

Anonymkode: e8e2d...970

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Måtte du lage en hel tråd pga det? Du har vel venner du kunne tatt dette med.

Anonymkode: dc6d1...202

Hvorfor er du selv på KG, da?

Anonymkode: 28370...4ed

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Måtte du lage en hel tråd pga det? Du har vel venner du kunne tatt dette med.

Anonymkode: dc6d1...202

Hvis alle skulle følge ditt forslag så ville dette forumet/siden dø ut....😏

Anonymkode: 2e8e5...987

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg skjønner at i en slik situasjon blir man såret, forbannet osv men her er etpar ting å tenke på, denne personen er fortsatt dine barns forelder og skal være i ditt liv så lenge barna er i livet og du må forholde deg til vedkommende til det beste for barna. Deretter, at barna har hatt mor hjemme 50% er ikke å sy puter under armene på mor, det er å sørge for en god oppvekst for barna - fokus slutter ikke være viktig selv om man går fra hverandre

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe du får 100% omsorgsrett, barna trenger ikke en slik kvinne som rollemodell😣😢

Anonymkode: f4ea9...514

God idé! Straff barna for omstendigheter de  er uskyldige i og ikke bør få vite om 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...