Gå til innhold

Kallorilla lever blandt englene nå...


evil eve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest fallacy

:cry: jeg ønsker bare å utrykke hvor innderlig dere er savnet KalloRilla og mannen. KalloRilla var min bestevennine gjennom tykt og tynt i flere år,vennskapet var så sterkt at vi kunne gå md uten å ha pratet sammen pga jobb eller andre ting som opptok tiden vår for mye, men vi var altid tilbake akorat der vi slapp som om det bare var dager siden vi sist pratet,og vi delte det meste, og da mener jeg stort sett alt,holdt sammen gjennom både kos og faenskap,visste at uansett hva som skjedde i livene våre hadde vi hverandre. vi så på hverandre som søstre og min sønn var for deg den sønnen du ikke hadde selv og du betydde minst like mye for ham,tante KalloRilla kaller han deg og han savner deg :cry: alt dette pratet vi om bare et par dager før du ble revet vekk fra oss, mens vi pratet om brylluppet vi sånn smått hadde begynt å planlegge for deg og mannen,vi skulle ut å finne ringer til dere og alt skulle bli så bra, vi pratet om vennskap, familie, livet, alle de som betydde noe spesielt for oss, bryllupp,slankeopprasjoner,sexualitet,sterke følelser og kariere, ikke akorat i den rekkefølgen, men det var de tingene det gikk på, og jeg er så utrolig glad for at vi hadde denne praten før vi mistet deg,vi kom hverandre, om mulig, enda nermere og fikk sagt det vi følte og mente på godt og ont før det var forsent. Jeg fikk også æren av å bli ganske godt kjent med mannen din, vi 3 hadde mange lange pratestunder hvor vi pratet om alt mellom himmel og jord, og sist men langt ifra minst, vi hadde det altid utrolig mye morro sammen, mye latter og fjas. vi var på båtur til danmark hvor dere ble sammen på ordentlig, osloturer og trailerturer, gud hvor jeg lengter tilbake til disse stundene :cry: jeg prøver å finne trøst for meg selv og andre i at dere hadde det bra og var lykkelige helt inn til siste slutt,dette vet jeg med sikkerhet forde jeg pratet med dere begge stort sett hver dag den siste tiden, og den siste gangen jeg pratet med dere var på telefonen bare et par timer før ulykken var et faktum og det var en sammtale fylt av latter og glede og vi planla 17 mai, som vi skulle feire i hønefoss sammen med min sønn og resten av familien min. men jeg vet også at humøret var på topp i minuttene før dere døde, for da ulykken skjedde satt KalloRilla i fonen med xxx,og det hadde vert en sammtale fylt med godt humør helt til det plutselig smalt,og dere fikk heldigvis begge slippe momentant, dere slapp å lide, det er en mager trøst, men det er da noe. jeg er glad i dere og dere vil for altid leve videre i våre hjerter. vil i fred mine dypt savnede venner :cry: det tennes lys for dere hver dag. kos fra oss to

De opprinnelige navnene er erstattet med nick. Man kan ikke poste innlegg som identifiserer deg selv eller andre gjennom navn.

Remyline Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Kjæreste Kallorilla vennen ;)

Er fremdeles kjemperart å tenke på at du ikke er her mere... Har gått opp for meg at du er borte for lenge siden nå, men er fremdeles ganger når ting skjer at jeg tenker, åh, jeg må prate med Kallorilla... Men det går jo ikke..

Jeg kommer alltid til å huske deg vennen.. Kommer nok til å skrive litt til deg også, selvom jeg vet at du er borte, men er sikker på at du sitter og titter ned og følger med på oss som er igjen ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dette var utrolig trist å lese!

Jeg håper at dere har det bra der dere er i dag. Hvil i fred! :dagens-rose:

Jeg sender en klem til alle de som kjendte Kallorilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg visste ikke om dette før nå. Jeg er ikke så mye innom Vi som sørger, for jeg blir så lei meg av det... men det gir også en vekker...

Men dette var fryktelig trist å lese. Jeg sitter på jobb nå og måtte ta meg en pause siden jeg jobber som "blid og hyggelig kundebehandler". Jeg er helt satt ut, selv om jeg ikke kjente henne. Husker nicket og noen av innleggene. Dette er helt grusomt. Jeg har ikke ord... :tristbla:

Hvil i fred :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har aldri vært inne på dette forumet tidligere, og nå tok jeg en tur innom helt tilfeldig - og leser at Kallorilla døde i mai? Hvordan har jeg unngått og vite dette?

Hun besøkte både den gamle og den nye dagboka mi, og jeg husker da hun var helt ny her. Kjempehyggelig jente.

Nå ble jeg skikkelig skikkelig trist.... :tristbla:

Sånt er så meningsløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rart å lese. Jeg oppdaget nylig at jeg faktisk kjente mannen til Kallorilla for over tjue år siden, gjennom en frivillig oprganisasjon som vi begge var aktive i da. Det var rart og vemodig å lese at begge to er borte nå. RIP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrist å lese. Kjente henne ikke men husker henne her på KG.

:tristbla:

Endret av Midnattsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Ja vennen...

Igår var jeg på graven din... Jeg og AM. Var rart... Tilbake igjen fra det store utland jeg nå... Og alle minnene bare drysser tilbake... Er rart...

Men håper du og mannen har det bra...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...