Gå til innhold

Kallorilla lever blandt englene nå...


evil eve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

:dagensrose:

Jeg har jo vært i Mandal for å tenke over livet litt, og på veien hjem sier pappa i en sving:

"Ja her veltet en trailer, det var så trist, sjåføren hadde kjæresten sin med seg."

Jeg kjente det knyttet seg i magen og jeg snudde meg og så hvordan sporene i veien formelig skrapte meg opp på innsiden. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg kjente det skikkelig dypt inne i sjelen, en utrolig sorg over de to, selv om jeg ikke ante hvem de var eller noen ting. Satt med en dyp fure i pannen ganske lenge og kjente på hvor lei meg jeg ble.

Så kommer jeg her på KG, og oppdager plutselig at Kallorilla har gått bort. Så ser jeg nå i en bryllupstråd at det siste innlegget hennes var et så hardt sleivspark fra livets ironi at jeg ble kvalm, og går inn her på sørgerommet for å vise min respekt for henne. Og så ser jeg i denne tråden her at det var en trailervelt...

Jeg trenger vel egentlig ikke å forklare hvordan tårene står i øynene på meg og jeg ble kvalm igjen. Plutselig ser jeg alt i sammenheng, og det føles rett og slett helt grusomt.

Ser på kjæresten min og føler jeg er uendelig heldig, og at aldri livet, eller noenting i det, må taes for gitt.

Hvil i fred, Kallorilla. Håper du har det bra sammen med kjærsten din.. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:dagensrose:

Jeg har jo vært i Mandal for å tenke over livet litt, og på veien hjem sier pappa i en sving:

"Ja her veltet en trailer, det var så trist, sjåføren hadde kjæresten sin med seg."

Jeg kjente det knyttet seg i magen og jeg snudde meg og så hvordan sporene i veien formelig skrapte meg opp på innsiden. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg kjente det skikkelig dypt inne i sjelen, en utrolig sorg over de to, selv om jeg ikke ante hvem de var eller noen ting. Satt med en dyp fure i pannen ganske lenge og kjente på hvor lei meg jeg ble.

Så kommer jeg her på KG, og oppdager plutselig at Kallorilla har gått bort. Så ser jeg nå i en bryllupstråd at det siste innlegget hennes var et så hardt sleivspark fra livets ironi at jeg ble kvalm, og går inn her på sørgerommet for å vise min respekt for henne. Og så ser jeg i denne tråden her at det var en trailervelt...

Jeg trenger vel egentlig ikke å forklare hvordan tårene står i øynene på meg og jeg ble kvalm igjen. Plutselig ser jeg alt i sammenheng, og det føles rett og slett helt grusomt.

Ser på kjæresten min og føler jeg er uendelig heldig, og at aldri livet, eller noenting i det, må taes for gitt.

Hvil i fred, Kallorilla. Håper du har det bra sammen med kjærsten din.. :dagensrose:

:klem: Trøsteklem til deg nå, Ninakanin, du fikk det hele tett innpå deg.

Føles alltid meningsløst når slikt skjer, og ord blir fattige og fullstendig uten betydning. Hvil i fred sammen med din kjæreste, Kallorilla :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Solstråle

:dagensrose: Jeg har ikke ord. Det er så trist. Gir kjæresten min en stor klem og glemmer dagens krangel, livet er så skjørt. Vi må passe på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Har bare ikke ord...Fikk nyheten da jeg kom hjem fra ferie i dag. Skjønner bare ikke at det går an, du var jo akkurat så sprell levende! :cry:

Kommer til å savne de sene nattetimene foran skjermen "med deg"...

Hvil i fred kjære KalloRilla :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Our lives are not made of roses and fresh water; it is blood and flesh, as dirty as it gets. But now, where you are, you can enjoy it all.

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Har ikke fått med meg dette før nå.

Sitter her og tårene renner nedover kinnet. :cry:

Små ubetydelige begivenheter som har gjort meg frustrert og sinna, gjør meg flau nå.

Hvil i fred. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Izobel

Hva er det som har skjedd med disse to da? Lenge siden jeg var her sist. finner ikke dagboken hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Hva er det som har skjedd med disse to da? Lenge siden jeg var her sist. finner ikke dagboken hennes.

Ta deg tid til å lese tråden. Dagboken er stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...