Gå til innhold

Kallorilla lever blandt englene nå...


evil eve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenner et lys for KalloRilla, og sender all min medfølelse og varme tanker til de som står igjen.

Håper de har det bra der de er nå.

Hvil i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:dagensrose:

Kallorilla har vært med meg i tankene siden jeg fant budskapet om hennes død her i går kveld da jeg satte meg ned for en kjapp kikk på KG. Skulle kanskje ikke tro at det ville bety så mye, for jeg kjennte henne ikke særlig godt, og hadde ikke diskutert mye med henne. Men det er rart med det, noen mennesker gjør visst intrykk likevel, og hun var en sånn. Har lest litt i dagboken hennes i dag, og tankene har kretset rundt hvordan hun hadde det på slutten. Om hun så hva som holdt på å skje i siste sekund før det var slutt, eller om hun ikke rakk det. Hvordan kjæresten hennes hadde det, som ikke ble drept like raskt som henne. Hun var i alle fall sammen med mannen hun elsket, og hun var med han på kjøring som hun trivdes så godt med. Jeg håper og tror at hun hadde det bra helt til slutten. Og at hun har det bra nå om det finnes noe etter dette livet. Tenker på gutten som har mistet sin far, på alle som kjente og var glade i de to, og spesielt på evil eve som har mistet sin gode veninne.

Hvil i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget ikke dette før nå, men nå triller tårene her. Jeg hadde ikke mye kontakt med deg KalloRilla, men jeg kjente godt til hvem du var her på KG. Jeg har ikke ord nå.

Hvil i fred. :dagensrose:

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dette var kjempetriste nyheter. Personlig har jeg ikke hatt noen spesiell kontakt med Kallorilla her på KG, men hørte selvfølgelig nyheten om trailervelten og de to omkomne. Tragisk. Og det at det faktisk var "en av våre" her på KG gjør på en eller annen måte at det oppleves som ekstra trist. :cry: Sånn er det bare. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...