Gå til innhold

Hvilket arbeidssted er det kjipeste du har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig på hvor folk har jobbet som de ikke ville anbefalt andre å jobbe. Og hvorfor 😛 

Anonymkode: da25a...139

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cafè Riis i Moss. Jeg hater å være potet. 

Anonymkode: f225b...e2c

• Liker 2
Skrevet

Det frister å fortelle, men pga liten og oversiktlig bransje vil det være yrkesmessig selvmord å gjøre det, selv ikke som anonym. 

Anonymkode: 56eb1...42d

• Liker 7
Skrevet

Assistent på sykehjem. Ikke på grunn av brukerne, men de ansatte. Det arbeidsmiljøet var til å bli kvalm av! 

Anonymkode: 96e9b...635

• Liker 16
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Assistent på sykehjem. Ikke på grunn av brukerne, men de ansatte. Det arbeidsmiljøet var til å bli kvalm av! 

Anonymkode: 96e9b...635

Sånn er det å jobbe i kvinnedominerte yrker.

Anonymkode: c49c2...771

• Liker 12
Skrevet

NMD

Anonymkode: 57c4f...79a

• Liker 1
Skrevet

Bane NOR. Sjefene ansetter hverandres barn og de pleier mildt sagt være udugelige. Helt tragisk at skattepenger renner inn i et sted som det der 🤢🤮

Anonymkode: 12893...ef0

• Liker 15
Skrevet

Sykehjem, 2 forskjellige sykehjem.
Sykepleiere og Hjelpepleere som har vært der i 20-30 år, de som er verst.
Man kan se at de allerede er lei når de kommer på vakt. 
Går utover oss som prøver å gjøre en god jobb, men viktigst av alt... Pasientene,
Tror neppe det er bra at folk er så lenge på samme sted.

Anonymkode: 054f8...266

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NMD

Kan jeg spørre hvorfor? Min far jobbet der før, og vet han sluttet blant annet pga dårlig arbeidsmiljø, men jeg fikk aldri detaljer. Ville vært interessant å høre hvorfor noen andre var misfornøyd. 

Anonymkode: e7864...e9e

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det å jobbe i kvinnedominerte yrker.

Anonymkode: c49c2...771

Vel, min erfaring er det motsatte. Min verste arbeidsplass var da jeg (kvinne) var ung student og hadde sommerjobb som sekretær på et kontor med bare mannlige ansatte, og fikk seksuelle tilnærmelser i mer eller mindre subtil form nesten hver eneste arbeidsdag. Den ene jobbfesten jeg var på, ble jeg bokstavelig talt spydd på av en full overordnet som prøvde å sjekke meg opp. Jeg har også hatt helgejobb på sykehjem med hovedsakelig kvinnelige ansatte, og det var himmelen i forhold. 

Anonymkode: 6acc4...074

• Liker 21
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor? Min far jobbet der før, og vet han sluttet blant annet pga dårlig arbeidsmiljø, men jeg fikk aldri detaljer. Ville vært interessant å høre hvorfor noen andre var misfornøyd. 

Anonymkode: e7864...e9e

Var veldig dårlig arbeidsmiljø.

• Liker 1
Skrevet

Stor kleskjede. Ble lovet gull og grønne skoger da jeg begynte, med et hav av muligheter for de som ville mer. 2,5 år senere fikk jeg fortsatt ikke mer enn 10% på kontrakten, og ble brukt masse i høysesong og nesten ingenting i lavsesongen. 

Pluss da ei f**te av en sjef som sleika ræv oppover og sparka nedover. 

Aldri mer.

Anonymkode: 05f2b...24d

• Liker 10
Skrevet

Barnehage i Norlandia 

Dårlig bemannet, sjefene skal kun kutte på økonomien, dårlig arbeidsmiljø, og 100 000 krav som skal gjennomføres uten at rammene er på plass

Søker ny jobb :)

Anonymkode: 17803...235

• Liker 4
Skrevet

Å jobbe som assistent på sykehjem er absolutt den verste jobben jeg har hatt. Jobben med pasientene var fin. Men arbeidsmiljøet var katastrofe. Sykepleiere som trodde de var overleger og hjelpepleiere som ønsket de var sykepleiere. Er du så dum at du klager til sjefen pga arbeidsmiljøet blir du straffet med å få mindre vakter. Du skal ikke komme her og komme her som assistent. Heldigvis fullførte jeg utdannelsen min og kom meg derifra. 

Anonymkode: 53f65...0b6

• Liker 12
Skrevet

Change of Scandinavia. Ingen arbeidskontrakt. Evige bakvakter uten lønn. De kunne ringe meg på fridagene mine og forlange at jeg kom til butikken og hjalp til. Fikk kjeft da jeg for eksempel hadde dratt til ei venninne i byen som lå 20 minutter unna, fordi da var jeg ikke tilgjengelig nok (på en fridag). Skyndet meg som regel alt jeg kunne, så sendte de meg hjem etter 15-20 minutter da de ikke trengte meg lengre, bare med betaling for 20 minutter. Jeg gikk på dagen da jeg ikke fikk dra i en begravelse til en i familien (enda jeg hadde fri). Jeg klaget til sjefen, som tok det videre. Lederne hadde visstnok vært helt enige med henne. 

Anonymkode: da25a...139

• Liker 15
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Telefonselger, det sier seg vel selv hvorfor det var en kjip jobb ;)

Skrevet

Mann, jobbet som assistent på sykehjem. Kvinnedominert arbeidsplass. Ble lei av mas fra sykepleiere og hjelpepleiere som ville ligge med meg. Kåte sexdyr alle sammen. 

Anonymkode: 4a709...4ea

• Liker 4
Skrevet

Telefonsalg av lodd på vegne av diverse firma som LHL, Redningsselskapet og Norges astma- og allergiforbund. Ble kvalm av å høre på andre lure folk trill rundt, spesielt eldre mennesker. Ble ikke der lenge. Snart 20 år siden nå. 

Anonymkode: b751c...589

• Liker 2
Skrevet

Barnehage.

Mye sykdom, underbemannet, dårlig samvittighet

Anonymkode: c48c0...9f5

• Liker 7
Skrevet

Søstrene Grene. Surr med kontrakter, fikk dårlig lønn og ingen tillegg. I tillegg var arbeidsmiljøet forferdelig, mye på grunn av sjefen.

Anonymkode: 20de1...c0f

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...