Gå til innhold

Pappaen har gitt bæsjenavn til sønnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for et negativt laddet kallenavn, unødvendig, respektløst og umodent.

Anonymkode: cf0b7...1bf

😂😂

Anonymkode: 03c12...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Mamma kalte hun yngste for jordmor da hun hadde vær ute og lekt, og var full av jord i rumpa. «Nå skal vi ta inn hun jordmor» Da lo hun som var på besøk, og sa hun måtte passe på hva hun sa. Kanskje hun ble det 😂

Anonymkode: 788eb...85a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bæsjegeir er gøy! Går godt sammen med mine knotleif, fjertper, blidfis og klaskelår 🥰🥰

Anonymkode: 61898...f48

Vi hadde en katt som het knottleif

Anonymkode: 788eb...85a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ungene mine er naken-fjert hver gang de er nakne. Lille naken-fjert, kom så skal vi kle på deg. 

Anonymkode: 29bdc...6ec

Lo faktisk høyt av denne 😂

Anonymkode: 266ce...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Prompelomp, fjertulf, nakenrumpe og jeg vet ikke hva. Kjært barn, mange tullenavn. De blir vel folk likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner at jeg personlig ikke synes det der var så greit. En ting er å gjøre det nå og da, noe annet å gjøre det hele tiden. 

Hva om litt eldre barn i familien (søskenbarn/søsken) plukker det opp og begynner å kalle barnet for det? Ville nok føltes greit for dem siden faren gjør det samme, men kanskje ikke så ok for barnet som vokser opp med å bli kalt "Bæsjegeir". 

Dessuten synes jeg det var en smule sårt at det lille barnet forsøker å si sitt eget navn, som han tror er "Bæsjegeir, men som egebtlig er et økenavn. 

Anonymkode: b1b5a...752

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Jeg hadde hatt massive problemer med å sex med en fyr med så harry og infantil humor. Det er helt garantert ikke skadelig for barnet, men herregud så kvalmt og tilbakestående. 

Og flaut. 

Jeg ville aldri godtatt det. 🤢

Anonymkode: 2e24e...240

Hvorfor drar du SEX inn i denne tråden? 

Anonymkode: dd960...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mest på at du utleverer denne familien på nett. Ganske gjenkjennelige opplysninger du kommer med.

Men bortsett fra det så ser jeg ikke noe problem her. Bare litt barnslig humor mellom far og sønn, det må vel være lov. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Kaller snuppa for prompolini, nakenfis, prompeungen, fisefua.. alt med tøysete og kjærlig tone! Hun eeeelsker humoren ;) 

Anonymkode: 1edff...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke dette er greit. Dere som gjør det, hvorfor gjør dere det? Og ville det vært greit med en voksen? Ikke morsomt.

Anonymkode: 87990...1e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Benson skrev:

Jeg reagerer mest på at du utleverer denne familien på nett. Ganske gjenkjennelige opplysninger du kommer med.

Men bortsett fra det så ser jeg ikke noe problem her. Bare litt barnslig humor mellom far og sønn, det må vel være lov. 

Det er ikke Geir, det er noe annet, men tilsvarende.

Anonymkode: dce3e...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...