Lill3My Skrevet 26. april 2021 #741 Del Skrevet 26. april 2021 Virler slitsomt å være i et forhold der selv dagligdags kommunikasjon om små ting blir til konflikt pga måten den ene formulerer seg og den andre mistolker formuleringene. Dette må jo koste mye krefter og humør daglig.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 27. april 2021 #742 Del Skrevet 27. april 2021 Jeg må helt ærlig si at dette forholdet, til tross for de kvalitetene det sikkert har, høres veldig slitsomt ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. april 2021 #743 Del Skrevet 29. april 2021 Hun dama prater ekstremt mye om seg selv, utrolig hvor lite mannen i forholdet får si. Rart Peder ikke stopper dama og lar mannen slippe litt til. Og når mannen endelig åpner seg opp om at han føler seg oversett av dama når han prøvde å åpne seg for henne så ranter dama bare enda mer og bortforklarer egen oppførsel. Så mannen fikk ikke anerkjennelse eller prate mer om den saken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 30. april 2021 #744 Del Skrevet 30. april 2021 Snart kommer siste episode. Hvor mange av dere tror at de fremdeles er sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #745 Del Skrevet 30. april 2021 Lill3My skrev (3 timer siden): Snart kommer siste episode. Hvor mange av dere tror at de fremdeles er sammen? Klart de er sammen. Har du ikke fått med deg hvor mye bedre alt skal bli når de flytter sammen?! 😆 Fra spøk til alvor. Jeg tror de er sammen, foreløpig. Årsaken til det er at det virker som om de har ofret så mye for å kunne være sammen. Derfor kan de ikke gi opp så lett. Jeg tror ikke at de har det bra sammen, og jeg tror ikke forholdet kommer til å vare. Anonymkode: 35ace...618 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 30. april 2021 #746 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Klart de er sammen. Har du ikke fått med deg hvor mye bedre alt skal bli når de flytter sammen?! 😆 Fra spøk til alvor. Jeg tror de er sammen, foreløpig. Årsaken til det er at det virker som om de har ofret så mye for å kunne være sammen. Derfor kan de ikke gi opp så lett. Jeg tror ikke at de har det bra sammen, og jeg tror ikke forholdet kommer til å vare. Anonymkode: 35ace...618 Enig. Det er ikke et valg å mislykkes, de(Kristine) har ofret for mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melis87 Skrevet 30. april 2021 #747 Del Skrevet 30. april 2021 De er nok fremdeles sammen, men de burde ikke være det. Hun er veldig usikker på seg selv og har et umettelig behov for bekreftelse. De er så ulike på mange måter, at det å skulle få hverdagen til å fungere når de har så store problemer med kommunikasjon allerede før de har flyttet sammen, kommer ikke til å gå bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #748 Del Skrevet 1. mai 2021 Jeg regner og med at de fortsatt er sammen. Tror dette kommer til å halte i vei i flere år til. De sa begge at det hadde kostet så mye å bli sammen at nå må de få det til å fungere. For min del synes jeg Peder virker veldig optimistisk på de fleste parenes vegne. Både med Kristine og Harald, men og med Mathias og Mina. Da virket han overrasket over at det ble slutt, selv hadde jeg håpet i flere episoder at de ville gjøre det slutt. Lurer på om det er fagligheten hans som gjør at han fokuserer på de positive tingene og ser potensialet der jeg ikke ser noe? Anonymkode: 6260b...9eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 3. mai 2021 #749 Del Skrevet 3. mai 2021 Ryddet for personangrep. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 3. mai 2021 #750 Del Skrevet 3. mai 2021 Dagens episode gikk jo i samme tralten som for et halvt år siden. Jeg synes det er litt spesielt at man krangler så mye. Jeg er for krangling, men man skal da løse ting. Her virker det som at de krangler pga krangelen(noe de og sier). Er dette så sunt da? Ting har ikke blitt bedre, (eller, litt, saaaakte) etter flyttingen, og jeg tror rett og slett de passer dårlig sammen. Med mindre de møtes litt mer på midten av hvordan de vil/er vandt med å ha det, så kommer de til å få nok en dag. Og hvis de får nok, så er det nok leeeenge til, fordi å mislykkes ikke er et alternativ. Så da gjenstår mange miserable år. Jeg er lite positiv ser jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #751 Del Skrevet 3. mai 2021 Synes det er litt rart at Peder er så positiv når begge utrykket at de krangler mer og har fått fler utfordringer. Virker som et slitsomt forhold. Anonymkode: fd99a...5b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #752 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes det er litt rart at Peder er så positiv når begge utrykket at de krangler mer og har fått fler utfordringer. Virker som et slitsomt forhold. Anonymkode: fd99a...5b7 Enig! Kanskje han var positiv siden det egentlig ikke var terapi i dag, mer en prat? Var dette siste episode før sommeren? Noen som vet? Anonymkode: 6260b...9eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #753 Del Skrevet 4. mai 2021 Og utfra Facebook-profilene deres ser det ut til at episodene ble spilt inn våren 2019, og da hadde de kun vært kjærester i ett år. Yngste barnet hennes er født om høsten 2017. Så ting har tydeligvis gått fort ja! Anonymkode: ca34f...ced 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #754 Del Skrevet 4. mai 2021 Forsidebildet til eksmannen er han, Kristine og Harald og barna... Anonymkode: a2571...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #755 Del Skrevet 4. mai 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Og utfra Facebook-profilene deres ser det ut til at episodene ble spilt inn våren 2019, og da hadde de kun vært kjærester i ett år. Yngste barnet hennes er født om høsten 2017. Så ting har tydeligvis gått fort ja! Anonymkode: ca34f...ced Ja, og bloggen bekrefter at bruddet med eksmannen var i starten av 2018, så her har det gått slag i slag slik som flere her inne har antatt. Ser ut som om de har et greit forhold til eksmannen da, så det er jo supert med tanke på barna. Den siste episoden var ikke så oppløftende med tanke på at de krangler mye, også foran barna. Håper det går seg til for dem. Virker jo som om hun har hatt mye å slite med på helsefronten, med både fødselsdepresjon og noe utmattelse eller noe slikt? Det må jo være tøft for ethvert forhold. Anonymkode: ea011...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #756 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Virker jo som om hun har hatt mye å slite med på helsefronten, med både fødselsdepresjon og noe utmattelse eller noe slikt? Det må jo være tøft for ethvert forhold. Anonymkode: ea011...393 Det er forståelig at hun er utmattet av å leve i et så elendig forhold. Tenk hvor mye bedre helsen hennes hadde vært om hun begynte å ta ansvar for sine egne følelser. Anonymkode: 10d87...273 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 5. mai 2021 #757 Del Skrevet 5. mai 2021 Wow, Kristine var absolutt ikke sånn jeg hadde sett for meg! For en flott dame, da. Så mange kule kostymer😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegskjønnerikke Skrevet 8. mai 2021 #758 Del Skrevet 8. mai 2021 Hvor kan man se en kjapp informasjonstekst om hva problemene til de forskjellige personene er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #759 Del Skrevet 9. mai 2021 20 hours ago, Jegskjønnerikke said: Hvor kan man se en kjapp informasjonstekst om hva problemene til de forskjellige personene er? https://radio.nrk.no/podkast/hos_peder Hvis du ser på de forskjellige navnene kan du lese litt. Anbefaler sesongen med Sofia og Christian, den er veldig debattert her. Anonymkode: eb9e2...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 10. mai 2021 #760 Del Skrevet 10. mai 2021 Ryddet for persondebatt. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå