Gå til innhold

Betale fordi vi er kvinner!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har da hvert 4. produkt gratis på Kiwi.

Anonymkode: ac3d8...ca5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

I en perfekt verden ja. Men verden er ikke perfekt.

Anonymkode: 81b99...93a

Absolutt ikke, har du sett hvor mye rest/avfall det blir når ting er gratis? Folk flest respekterer ikke det faktum at noen har betalt for det. Til og med i venners bryllup går folk fra halvfulle flasker/glass fordi alkoholen er gratis...

• Liker 1
Skrevet

Av og til blir jeg så flau over å være kvinne...

Anonymkode: 68d03...5ec

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Nuka skrev:

Bind og tamponger er dyrt, menskopp er billig. Jeg har ikke investert i menskopp og sa jeg aldri kom til å gjøre det. Mitt valg. Når det er funnet opp en ting som gjør utgiftene mange ganger billigere er jeg faktisk litt på den at man burde bruke det om utgiftene er et problem. Om man har ekstrem blødning og mye smerter får man produktene billigere og smertestillende på blå resept etter diagnosefunn. Vi brukte vel rundt 300,- per måned på kun bind og tamponger og tilsvarende på medisin helt til jeg fikk blå resept grunnet diagnose og skulle til time for å få bind og tamponger tilsvarende, men fikk operasjon i stede. Staten hat lagt til rette for at man skal få mindre ugifter om det er et problem, men har du ikke mye(!) mengde og smerter eller er villig til å prøve kopp som senker utgiftene syns jeg ikke du skal klage altså :)

Bind og tamponger på blå resept - hvem i all verden mener du har mulighet til å skrive ut det? Det må være en veldig ny regel. 

Anonymkode: e6cdf...c8c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bind og tamponger på blå resept - hvem i all verden mener du har mulighet til å skrive ut det? Det må være en veldig ny regel. 

Anonymkode: e6cdf...c8c

Les en gang til du:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om man har ekstrem blødning og mye smerter får man produktene billigere og smertestillende på blå resept etter diagnosefunn.

😊

Skrevet

Aner virkelig ikke hvorfor innegget jeg siterte nederst ble anonymt da det er det jeg skrev, men det får nå være så 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...