Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hører akkurat nå på Harry Potter og mysteriekammeret. På fredag begynte jeg jeg på De vises stein og jeg sluker bøkene bokstavlig talt. Ikke mulig å legge fra seg.

Endret av Kjetil E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best å lese bøker, men bruker lydbok innimellom. Ble ferdig med boken til Abida Raja i forrige uke. Fy fader for ett liv hun levde under. Anbefaler boka til Abida, men også boka til broren hennes Abid Raja.

Har også hørt på boken En seksti under av Tor-Håkon Gabriel Håvardsen. Boken handler om alt som skjer rundt ett dødsfall og begravelse. Anbefales.

Må finne meg en ny bok neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Christmas Sisters av Sarah Morgan

Blir alltid litt gira på slike lettleste feel good -bøker rundt denne tiden så det passer meg ypperlig at det finnes en hel enorm mengde julebøker i denne kategorien.

Anbefaler følgende to bøker av samme forfatter: «The Book Club Hotel» og «A Wedding In December». (Begge ligger i Storytel-appen)

Endret av Lill3My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (1 time siden):

The Christmas Sisters av Sarah Morgan

Blir alltid litt gira på slike lettleste feel good -bøker rundt denne tiden så det passer meg ypperlig at det finnes en hel enorm mengde julebøker i denne kategorien.

Anbefaler følgende to bøker av samme forfatter: «The Book Club Hotel» og «A Wedding In December». (Begge ligger i Storytel-appen)

Er dette sånne bøker som har blitt eller lett kunne bli Hallmark-filmer? Ser på dem jeg, men bok-interessen ligger et helt annet sted. (Flott vi er forskjellige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (8 timer siden):

Er dette sånne bøker som har blitt eller lett kunne bli Hallmark-filmer? Ser på dem jeg, men bok-interessen ligger et helt annet sted. (Flott vi er forskjellige)

Tja, kanskje, men med Hallmark tenker jeg mer kliss og romantikk, litt mer i gata til Susan Mallery og Robyn Carr (forfatteren bak Virgin River-serien). Disse er ikke så sukkersøte, ikke klissete, og karakterene har dybde og personlighet. Skjlnner godt hva du mener med «Hallmark»-kvalitet, og jeg er generelt ikke så glad i de bøkene jeg heller. Når jeg finner en slags mellomting, noe som er feelgood men ikke «helt Hallmark» er jeg glad! Leser kanskje en slik «feel good»-bok for hver femte bok jeg leser. Er heldigvis glad i flere sjangre og leser alt fra Orwell og Dickens, til Murakami og Agnes Ravatn :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan høre «Atlas» (de syv søstre) på lydbok på norsk? På storytel ligger den kun på svensk og engelsk?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen var jeg alltid en løve av Arnhild Lauveng.

Fascinerende historie, veldig godt skrive og fortalt. Anbefales absolutt. 

Anonymkode: 1a687...84a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...