AnonymBruker Skrevet 20. august #1041 Del Skrevet 20. august Slottet av Agnar Lirhus Anonymkode: bcd7f...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 20. august #1042 Del Skrevet 20. august Pink Glass Houses av Asha Elias. Digger den og så blir det så bra når de ulike karakterene får forskjellige innlesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #1043 Del Skrevet 20. august Damenes detektivbyrå nr. 1 Elsker stemninga i disse bøkene. Føles godt i sjela å lese dem😄 Anonymkode: 7dd1a...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupetrell Skrevet 21. august #1044 Del Skrevet 21. august Sagen om isfolket. Kommet til bok nr 3😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #1045 Del Skrevet 1. september Dette blir mellom oss Alexander Kielland Krag Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #1046 Del Skrevet 8. september Vildeskuffen av Nina Anderson Sjødal Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #1047 Del Skrevet 24. september Blått blod av Anne Gunn Halvorsen og Randi Fuglehaug Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 24. september #1048 Del Skrevet 24. september Shopaholic and Baby, av Sophie Kinsella. Den fjerde boka i serien. Trodde virkelig ikke jeg skulle bli så oppslukt og begeistret over denne serien, men jaggu er jeg fenger. Knallgod innleder hjelper selvsagt på, men historiene er mye mer innholdsrike enn jeg trodde, karakterene er levende og språket er lett og humoristisk. Virkelig feel-good på sitt beste. Ikke noe en leser om en ser etter et litterært mesterverk, men for pur underholdning er dette midt i blinken for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. september #1049 Del Skrevet 24. september Noen som kan anbefale noe innen skrekksjangeren? Har Storytel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 25. september #1050 Del Skrevet 25. september Djungelvrål skrev (8 timer siden): Noen som kan anbefale noe innen skrekksjangeren? Har Storytel The Outsiders av Stephen King. Jeg lyttet til den på Storytel, men det begynner jo bli en stund siden, så er ikke helt sikker på,om den fremdeles er tilgjengelig. ellers kan du søke etter «horror» eller «skrekk» - da får du opp en rekke bøker. Og ser du litt til høyre etter at du har søkt, vil de se et eget filter som gir bøker som er # med det aktuelle søkeordet. Dette vet du sikkert. Men i tilfelle du ikke har fått det med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1051 Del Skrevet 10. oktober Dørene lukkes : en liten bok om sjekking av Maren Skolem Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 11. oktober #1052 Del Skrevet 11. oktober «Hva jeg snakker om når jeg snakker om løping» av Haruki Murakami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1053 Del Skrevet 27. oktober Hjartespreng av Inger Johanne Sæterbakk Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #1054 Del Skrevet 12. november Evil grandma av Line Baugstø Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå