Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?

mia83

Anbefalte innlegg

Men bør jeg begynne kanskje på New spring og så ete of The world? Har det så mye å si at jeg gjør det sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, sofie777 skrev:

Gå inn på linken i teksten min. Der står rekkefølgen. Du bør egentlig følge utgivelsesår, men det tidligste er etter bok 6. Det skjer, som du har oppdaget, ting som ikke blir forklart der, men som vi som leste når bøkene kom ut har fått med oss. Håper du vet at det kommer tv-serie neste år. Du har begynt på en god reise der, jeg har lest serien flere ganger, men det er noen år siden sist gang, men er på vei gjennom igjen nå. Alt er på Audible og nydelig lest av Michael Kramer og Kate Reading som du allerede har hørt på.

Se ovenfor. Glemte å sitere deg. Beklager. Gleder meg til TV-serien. Håper bare jeg får lyttet til mer før det. 

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Men bør jeg begynne kanskje på New spring og så ete of The world? Har det så mye å si at jeg gjør det sånn? 

Nei, om du som sagt følger utgivelsesår, får du mye mer sammenheng i teksten. Du bør hoppe rett til EotW

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sofie777 skrev:

Nei, om du som sagt følger utgivelsesår, får du mye mer sammenheng i teksten. Du bør hoppe rett til EotW

Eye of The world. Got it. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Eye of The world. Got it. 

Kjenner litt på problemet. Jeg begynte på Way of Kings av Brandon Sanderson (du møter ham i de tre siste bøkene i WoT), men det ble litt tull der, så jeg må begynne på en annen bok i stedet. Men jeg har lest både WoK og den andre boken før, så problemet er ikke så stort. Må bare se om jeg finner den fysiske utgaven som jeg har et eller annet sted

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, sofie777 skrev:

Kjenner litt på problemet. Jeg begynte på Way of Kings av Brandon Sanderson (du møter ham i de tre siste bøkene i WoT), men det ble litt tull der, så jeg må begynne på en annen bok i stedet. Men jeg har lest både WoK og den andre boken før, så problemet er ikke så stort. Må bare se om jeg finner den fysiske utgaven som jeg har et eller annet sted

Ja, noen ganger blir det slik. Koster over kr 300 for EotW...lydbok. Det blir en dyr affære om det er så mange bøker. Vel, det er verd det. Som en hovedrett på restaurant, dog varer mye lengre. 
 Fint å ha på lydbok på mobilen  

Sitter å ser på Ghost Whisperer på dvd, ikke like enkelt å ta med over alt  😆

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Ja, noen ganger blir det slik. Koster over kr 300 for EotW...lydbok. Det blir en dyr affære om det er så mange bøker. Vel, det er verd det. Som en hovedrett på restaurant, dog varer mye lengre. 
 Fint å ha på lydbok på mobilen  

Sitter å ser på Ghost Whisperer på dvd, ikke like enkelt å ta med over alt  😆

Har du ikke abonnement på Audible? Da koster det det månedsabonnementet koster og så får du en Credit hver måned. (PS. Jeg aner ikke hva abonnementet koster...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...