Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Way of Kings (The Stormlight Archive, #1)

For andre gang, håper å få litt mer med meg, det er så ekstremt mye å følge med på. Nå hører jeg (som vanlig) på podcast sammen med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp hørt Det angår også deg av Arnold Jacoby, redselsfull og sann historie og en av de få gjenlevende norske jødene etter konsentrasjonsleirene.

Nå hører jeg Inn i villmarken av Jon Krakauer,

Noen som har noen tips til gode dystopiske romaner og skrekk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt ferdig Pet Semitary, skulle ønske det fantes flere skrekkbøker for voksne.  Finnes nesten ingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet en liten halvtime inn i «Akuttbjellen» av Karin Brunk Holmqvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Destined for an early grave av Jeaniene Frost.

Har hennes Night Huntress Serie (inkl. spinnofs) konstant på repeat i Audible appen 😄

Men kan varmt anbefale «Its not what it looks like» av Molly Burke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå hører jeg på 36 timar, før det hørte jeg på Ulysess og 6 dagar før det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sofie777 skrev:

Håper du ikke leste den før etter bok 6 av Wheel of Time som begynner med The Eye of the World

Uææææææ jo dette er min første. Var eneste mulige å laste ned.   Helvetes. Har jeg startet midt inni noe? Jeg lytter gjerne til alle. Liker det veldig godt. 

Trodde jeg hadde funnet ut før jeg lastet ned. Au a meg... ikke rart jeg ikke forstår alt. 

Håper det ikke er for mye å be om, men hvor kan jeg få vite oversikten? Og om alt er på lydbok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Uææææææ jo dette er min første. Var eneste mulige å laste ned.   Helvetes. Har jeg startet midt inni noe? Jeg lytter gjerne til alle. Liker det veldig godt. 

Trodde jeg hadde funnet ut før jeg lastet ned. Au a meg... ikke rart jeg ikke forstår alt. 

Håper det ikke er for mye å be om, men hvor kan jeg få vite oversikten? Og om alt er på lydbok. 

Gå inn på linken i teksten min. Der står rekkefølgen. Du bør egentlig følge utgivelsesår, men det tidligste er etter bok 6. Det skjer, som du har oppdaget, ting som ikke blir forklart der, men som vi som leste når bøkene kom ut har fått med oss. Håper du vet at det kommer tv-serie neste år. Du har begynt på en god reise der, jeg har lest serien flere ganger, men det er noen år siden sist gang, men er på vei gjennom igjen nå. Alt er på Audible og nydelig lest av Michael Kramer og Kate Reading som du allerede har hørt på.

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...