Gå til innhold

Sophie Elise tester Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så en episode, men det var ikke noe interessant med det. Det kjipe med dokumentarer på tv er at programlederne er kjedelige

Anonymkode: 1e211...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serien minner mye om «Innafor» som gikk på NRK tidligere. Likte den serien bedre ettersom den har litt mer dybde. Sophie sin serie var alt for overfladisk og lettvint. 

Anonymkode: f24b6...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at serien var litt "grunn". Jeg satt ikke igjen med så mange tanker og følelser etterpå. Hun klarer ikke helt å engasjere meg slik som f. eks. Helene i Helene sjekker inn. Men(!) jeg synes det er et fint bidrag for nettopp det det sikkert er tenkt - å engasjere en litt yngre målgruppe som kanskje ikke er de som setter seg ned og ser debatter på tv. Det kan nok vekke litt større samfunnsengasjement hos yngre, vil jeg anta. Ikke noe jeg gidder å kritisere Sophie for. Jeg tror hun prøver, og jeg synes hun gir et bedre inntrykk enn jeg har hatt av henne tidligere - så jeg gir henne et pluss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tralela skrev:

Enig i at serien var litt "grunn". Jeg satt ikke igjen med så mange tanker og følelser etterpå. Hun klarer ikke helt å engasjere meg slik som f. eks. Helene i Helene sjekker inn. Men(!) jeg synes det er et fint bidrag for nettopp det det sikkert er tenkt - å engasjere en litt yngre målgruppe som kanskje ikke er de som setter seg ned og ser debatter på tv. Det kan nok vekke litt større samfunnsengasjement hos yngre, vil jeg anta. Ikke noe jeg gidder å kritisere Sophie for. Jeg tror hun prøver, og jeg synes hun gir et bedre inntrykk enn jeg har hatt av henne tidligere - så jeg gir henne et pluss. 

Nå stiller Helene Sandvig i en klasse for seg selv.  Man kan ikke sammenligne billig frossen crabstix og fersk hummer sånn helt uten videre.  Blir to vidt forskjellige klasser.  De fleste skjønner hvem som er i A-klassen for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Nå stiller Helene Sandvig i en klasse for seg selv.  Man kan ikke sammenligne billig frossen crabstix og fersk hummer sånn helt uten videre.  Blir to vidt forskjellige klasser.  De fleste skjønner hvem som er i A-klassen for å si det sånn. 

Så klart kan jeg sammenligne det? Jeg bruker Helene som målestokk og sier at jeg synes at Sophie ikke måler seg med henne. Skjønner ikke hvor du vil hen med innlegget ditt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tralela skrev:

Så klart kan jeg sammenligne det? Jeg bruker Helene som målestokk og sier at jeg synes at Sophie ikke måler seg med henne. Skjønner ikke hvor du vil hen med innlegget ditt en gang.

Jeg syns de to er så lite sammenlignbare som det er mulig å komme. Derfor jeg poengterte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, SupaWoman skrev:

Jeg syns de to er så lite sammenlignbare som det er mulig å komme. Derfor jeg poengterte det. 

Okei. Det her er det som er så slitsomt med KG. Du er basically enig med meg i at Helene er bra, og at Sophie holder en mye lavere standard. Likevel må du si i mot meg og gjøre en greie ut av det. 😂🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sett en 3-4 episoder.
SE gjør en helt grei jobb og skjønner ikke hvorfor så mange skal rakke ned på henne.
Finnes mange andre personer i kjendis verdenen som jeg synes er MYE verre ........men betyr ikke at jeg går å skriver dritt om dem heller.

Anonymkode: bfb18...346

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Serien minner mye om «Innafor» som gikk på NRK tidligere. Likte den serien bedre ettersom den har litt mer dybde. Sophie sin serie var alt for overfladisk og lettvint. 

"Innafor" er en helt annen type produksjon med MYE mere ressurser  og det har tatt mye lengre tid å produsere....ikke Sophie sin skyld at programmet hennes virker billig og lettvint i forhold.
NRK har veldig mye bra programmer av denne typen.....lang erfaring.

Anonymkode: bfb18...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...