Gå til innhold

Sophie Elise tester Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ny egen tv serie på denne jenta nå. Er det mulig?? Hvem skal se på ?

Anonymkode: e74bc...aa0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er veldig positivt at hun har blitt mer samfunnsengasjert og politisk, og syns ikke at man skal dømme henne som dum eller uegnet til dette bare fordi hun er full av plastikk og har spilt på et dumt image før. 
Jeg syns det er tøft av hun å utforske sin nysgjerrighet for samfunnet på denne måten , men det sagt så syns jeg ikke hun passer i en programlederrolle som dette.  
Hun bør si seg ferdig med programmer med henne i fokus. Om hun absolutt vil jobbe med TV så passer host for foreksempel the voice eller idol bedre for henne syns jeg. Håper at hun vil fortsette å skrive politisk på bloggen sin, og syns også det ville vært kult å se hun i en rolle som på en måte Karl Johan programmet, bare hakket mer seriøst , hvor hun for eksempel intervjuet tilfeldige personer på gaten om hva de syntes om forskjellige ting og tang i samfunnet og viste statestikker og sånne ting som en del av et mer useriøst men innsiktsfullt program

Anonymkode: 30eda...1c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er veldig positivt at hun har blitt mer samfunnsengasjert og politisk, og syns ikke at man skal dømme henne som dum eller uegnet til dette bare fordi hun er full av plastikk og har spilt på et dumt image før. 
Jeg syns det er tøft av hun å utforske sin nysgjerrighet for samfunnet på denne måten , men det sagt så syns jeg ikke hun passer i en programlederrolle som dette.  
Hun bør si seg ferdig med programmer med henne i fokus. Om hun absolutt vil jobbe med TV så passer host for foreksempel the voice eller idol bedre for henne syns jeg. Håper at hun vil fortsette å skrive politisk på bloggen sin, og syns også det ville vært kult å se hun i en rolle som på en måte Karl Johan programmet, bare hakket mer seriøst , hvor hun for eksempel intervjuet tilfeldige personer på gaten om hva de syntes om forskjellige ting og tang i samfunnet og viste statestikker og sånne ting som en del av et mer useriøst men innsiktsfullt program

Anonymkode: 30eda...1c3

Problemet er hvor mye dobbeltmoral og løgn det kommer ut fra munnen hennes. Og i seg selv et dårlig forbilde

Anonymkode: e74bc...aa0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Jeg aventer på oppfølgeren: "Norge tester Sophie Elise". 

Hadde vært noe😂😂😂😂😂

Anonymkode: e74bc...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruer meg til å se serien, fordi alt SE gjør er enten kleint eller provoserende. 

Anonymkode: 815a5...bb2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper ho finner ut korleis det er å væra flyktning som drunker ved å plaska litt i havet...

Anonymkode: 97a17...159

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gruer meg til å se serien, fordi alt SE gjør er enten kleint eller provoserende. 

Anonymkode: 815a5...bb2

Uff ja!!

Anonymkode: e74bc...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er hvor mye dobbeltmoral og løgn det kommer ut fra munnen hennes. Og i seg selv et dårlig forbilde

Anonymkode: e74bc...aa0


Er enig i det, men det betyr ikke at hun ikke prøver, eller ikke kan forbedre seg. At hun er dobbeltmoralsk med tanke på utseende, operasjoner og flyturer, betyr ikke at hun ikke kan være reflektert og dyktig på andre emner. 
Jeg syns det er tydelig at dobbeltmoralen hennes kommer av psykisk sykdom. Personlig er jeg for eksempel helt i mot operasjoner og botox, men jeg har et lavt selvbilde og i de mørkeste periodene gjør jeg ikke annet enn å google operasjoner og bestille timer til fillers og botox. Heldigvis alltid noen uker frem i tid sånn at jeg rekker å avbestille igjen når jeg ikke er like langt nede før timen. Min psykolog sier jeg har kroppsdysmorfobi det syns jeg er tydelig SE også har . Sant skal sies er at Sofie Elise er mye av årsaken til det , jeg var ikke sånn før jeg begynte å følge bloggen hennes. Så det er klart at hun er et dårlig forbilde når selv jeg som voksen blir påvirket på den måten kan jeg forstå hvor farlig det er for unge jenter! Men man skal heller ikke dømme en person med psykisk sykdom, og tenke at de ikke kan yte annet, eller en som er pen og avhengig av operasjoner til å ikke duge til noe mer nyttig og intelligent. Det tror jeg absolutt hun kan, det kan jeg også, men vi er bare ikke alltid helt friske. 

Anonymkode: 30eda...1c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener å si er at det ikke er fair å dømme henne og avskrive alle hennes forsøk på å gjøre noe ordentlig. Man kan forandre seg, og man kan ha andre sider enn hva som har kommet frem på TV før. Men jeg syns fortsatt at programlederrollen i et sånt type program ikke passer hun, desverre tror jeg at forhåndsdømmingen folk har mot henne gjør at folk hun møter ikke åpner seg like naturlig som om det hadde vært en mer erfaren programleder, og at få vil gi denne serien en sjanse nettopp pga det er SE som leder det. Desverre. Jeg forstår det. Men støtter og oppmuntrer også hennes samfunnsengasjement og nysgjerrighet på andre type mennesker enn bare de i det miljøet hun har vanket i . 

Anonymkode: 30eda...1c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gruer meg til å se serien, fordi alt SE gjør er enten kleint eller provoserende. 

Anonymkode: 815a5...bb2

Men hvorfor gidder du egentlig å følge med på dette tullet da??         

Anonymkode: aeb38...341

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er jammen en fin gjeng med fordømmende individer 👌😅 

Anonymkode: 4c41d...80e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner episode 1 provoserer meg litt. Litt lite rettferdig å bruke slike jesus-folk fra pensjonatet til å snakke for den ene siden. Dette blir en ganske skeiv fordeling synes jeg. Burde heller finne en gruppe unge, oppegående mennesker som står for sin sak på en mer sivilisert måte. Uten innblanding av en fiktiv Gud, Breivik og en eldgammel sak fra 80-tallet. 
Altså... det finnes mange abortmotstandere som du kan møte på gata. Som har realistiske syn på abort. Jeg snakker da om de som evner å skille mellom voldtekt og frivillig løssluppen sex med slurvete prevensjonsbruk. De som er imot de som bruker abort som en prevensjon, men som samtidig vet at voldtekt og incest er gyldig abort-grunnlag. Og som samtidig ser at abort er et valg, og da også et valg man må stå for når man velger det. Men at valget skal ikke gå på bekostning for barnet (for sen abort - lidelse hos barnet/fosteret). 
Alle fremstår som oppegående og smart som taler sin sak, når man stilles imot disse jesus-abortmotstandendre som blander inn Breivik i en abortdiskusjon, hvor de da attpå slår til å synge kristne salmer for å tale sin sak 😳 Veldig skeiv debatt synes jeg. For den lille jesus gruppen der, synes jeg er uverdig til å tale sin sak, fordi de bruker så latterlige og dårlige argumenter. 
For en patetisk episode, høyst unødvendig fordi den kommer ikke med noe brukverdig i abort-debatten. 
Altså, dette blir reklamert som en serie for valget og de da tar opp temaer som er relevant for valget og politikk... men i denne episoden så får du ingenting. Du får SE' historie, som er 1 av flere hundre tusen. Du får null relevant informasjon fra en trygg kilde. Ingen kan ta et valg, abort eller ikke abort, uti fra denne episoden. Den har absolutt ingen nytte for seg og er totalt unødvendig. Den er også et hån for de som er imot abort, men som er hakket mer oppegående enn de som roper høyest i den episoden. Synes de faktisk kunne ha spart seg for den episoden. 

Anonymkode: 815a5...bb2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er veldig positivt at hun har blitt mer samfunnsengasjert og politisk, og syns ikke at man skal dømme henne som dum eller uegnet til dette bare fordi hun er full av plastikk og har spilt på et dumt image før. 
Jeg syns det er tøft av hun å utforske sin nysgjerrighet for samfunnet på denne måten , men det sagt så syns jeg ikke hun passer i en programlederrolle som dette.  
Hun bør si seg ferdig med programmer med henne i fokus. Om hun absolutt vil jobbe med TV så passer host for foreksempel the voice eller idol bedre for henne syns jeg. Håper at hun vil fortsette å skrive politisk på bloggen sin, og syns også det ville vært kult å se hun i en rolle som på en måte Karl Johan programmet, bare hakket mer seriøst , hvor hun for eksempel intervjuet tilfeldige personer på gaten om hva de syntes om forskjellige ting og tang i samfunnet og viste statestikker og sånne ting som en del av et mer useriøst men innsiktsfullt program

Anonymkode: 30eda...1c3

Sophie Elise er absolutt ikke dum. Hun vet akkurat hva hun holder på med.
Man kan bestride om metodene er ok eller ikke. Men denne jenta har så absolutt strenger å spille på - og hun vil nok utvikle seg med tiden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har sett så virker hun ikke spesielt god i jobben.

Vet ikke om jeg kan begrunne uten at noen/SE vil kalle det hets?

Men anyways:

- hun er monoton.

- hun stiller ikke gode oppfølgerspørsmål.

- hun virker veldig usikker på seg selv.

- hun prøver å dra inn seg selv, men fordi hun er så unormal i måten hun tenker på fordi hun lever i en boble, så blir det så merkelige utsagn og oppladning til nye spørsmål.

- jeg forstår ikke hennes betraktninger, skjønner ikke hvor hun "kommer fra", hvorfor hun spør om det hun spør om.

- jeg føler hun burde ledet et annet og lettere program fordi hun ikke virker som en som skjønner så mye. Hun sier selv hun ser på debattprogrammer og ikke skjønner en dritt... Altså, det er ikke vanskelig å skjønne, saken er at vi har en dårlig debattkultur i Norge med hersketeknikker, heving av stemmen, prat i munnen på hverandre, drittslenging og partiene går meat til angrep enn å fronte sin sak. Men spesielt vanskelig å følge en politisk debatt er det ikke, og det er et veldig dårlig utgangspunkt at hun synes det. 

Men jeg har ikke sett så mye fordi jeg ikke ble nysgjerrig på programmet når det jeg har fått se har vært så utrolig dårlig.

Jeg vil helst se programmer med programledere som har fått jobben fordi de er gode i sitt fag, og ikke programmer med en som åpenbart bare har fått jobben fordi hun er kjendis og derfor på billig vis skal gi penger i kassa til TV2.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveli skrev:

Av det jeg har sett så virker hun ikke spesielt god i jobben.

Vet ikke om jeg kan begrunne uten at noen/SE vil kalle det hets?

Men anyways:

- hun er monoton.

- hun stiller ikke gode oppfølgerspørsmål.

- hun virker veldig usikker på seg selv.

- hun prøver å dra inn seg selv, men fordi hun er så unormal i måten hun tenker på fordi hun lever i en boble, så blir det så merkelige utsagn og oppladning til nye spørsmål.

- jeg forstår ikke hennes betraktninger, skjønner ikke hvor hun "kommer fra", hvorfor hun spør om det hun spør om.

- jeg føler hun burde ledet et annet og lettere program fordi hun ikke virker som en som skjønner så mye. Hun sier selv hun ser på debattprogrammer og ikke skjønner en dritt... Altså, det er ikke vanskelig å skjønne, saken er at vi har en dårlig debattkultur i Norge med hersketeknikker, heving av stemmen, prat i munnen på hverandre, drittslenging og partiene går meat til angrep enn å fronte sin sak. Men spesielt vanskelig å følge en politisk debatt er det ikke, og det er et veldig dårlig utgangspunkt at hun synes det. 

Men jeg har ikke sett så mye fordi jeg ikke ble nysgjerrig på programmet når det jeg har fått se har vært så utrolig dårlig.

Jeg vil helst se programmer med programledere som har fått jobben fordi de er gode i sitt fag, og ikke programmer med en som åpenbart bare har fått jobben fordi hun er kjendis og derfor på billig vis skal gi penger i kassa til TV2.

Eller har fått jobben fordi TV2 trenger å hjelpe til med et image som er i ferd med å rakne? Å bli kalt "Norges farligste forbilde" er ikke akuratt karrierefremmende, også med tanke på at det er sant. 

Anonymkode: 3a8b9...35e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...