Gå til innhold

Hvor lang tid gikk det fra trinn 3 til oppkjøring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på slutten av trinn 3, mangler sikkerhetskurs på bane før trinn 4. Hvor lang tid tok det fra du var ferdig med ordinære kjøretimer før du ble satt opp til oppkjøring?

Er det urealistisk å håpe at jeg kan ha førerkort før vinteren? Sett at jeg ikke stryker😅

Anonymkode: 591f5...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lily_88

Når alt er betalt, blir det satt opp oppkjøring. Spørs hvor mange det er i kø foran deg har mye å si, og hvor mange sensorer som er ledig i din region.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ferdig med alt (altså alle trinnene) på en måned, så å ta førerkort til vinteren er absolutt ikke urealistisk.

Anonymkode: 334eb...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg på slutten av trinn 3, mangler sikkerhetskurs på bane før trinn 4. Hvor lang tid tok det fra du var ferdig med ordinære kjøretimer før du ble satt opp til oppkjøring?

Er det urealistisk å håpe at jeg kan ha førerkort før vinteren? Sett at jeg ikke stryker😅

Du må bestå teoriprøven før du blir satt opp til oppkjøring.

Anonymkode: 0a2ec...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bestå teoriprøven før du blir satt opp til oppkjøring.

Har bestått teoriprøven. Men jeg mangler altså de obligatoriske timene(husker ikke i farten hva de er?) langkjøring og kartkjøring F.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har bestått teoriprøven. Men jeg mangler altså de obligatoriske timene(husker ikke i farten hva de er?) langkjøring og kartkjøring F.eks.

Trinn 4 er langkjøring x 2,teorikurs x 2.

Be om å ha teorikurset samme dag etter langkjøring,hvis ikke blir det satt opp som egen time.

Brukte 15 dager fra glattkjøring til oppkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trinn 4 går fort, men oppkjøring kan ta ta tid da det er lang ventetid i noen plasser i Norge. Jeg måtte vente i 2 månder før jeg fikk ta oppkjøring

Anonymkode: 2f5eb...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trinn 4 er langkjøring x 2,teorikurs x 2.

Be om å ha teorikurset samme dag etter langkjøring,hvis ikke blir det satt opp som egen time.

Brukte 15 dager fra glattkjøring til oppkjøring.

Kan legge til at jeg ble meldt på oppkjøring når jeg hadde bestått teorien,ventetiden var på ca 2,5 mnd,så gjorde ferdig resten av det obligatoriske i mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Logg inn på vegvese.no/dinside og sjekk når det er ledig oppkjøring?

På skolen jeg jobber nå får jeg ferdig sikkerhetskurs på bane, og hele trinn 4 på to dager, men på den forrige skolen gikk det 14 dager.

Hvis du har bestått oppkjøring bør du jo nesten bare bestille time med en gang og heller endre hvis de mener du trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan legge til at jeg ble meldt på oppkjøring når jeg hadde bestått teorien,ventetiden var på ca 2,5 mnd,så gjorde ferdig resten av det obligatoriske i mens.

samme her, når jeg tok teoriprøven og var ferdig med den, så hadde jeg 2 ting igjen på trinn 4 og gjøre, og gjorde begge av de 2 på samme dag, tok 6 timer totalt

Anonymkode: 2f5eb...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...