Gå til innhold

Pulsmåler/aktivitetsmåler, hvilken er din favoritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter ny klokke. Jeg har allerede fitbit charge 3, men jeg er noe misfornøyd. For det første tror jeg ikke pulsmålingen er nøyaktig, for det andre låser den seg ofte. Men jeg har ett viktig krav, og det er at selve klokken må være lett å fjerne fra armbåndet slik at jeg kan legge den i sokken, ettersom jeg jobber innen helsevesenet. Å ha reimen rundt ankelen går ikke ettersom håndleddet mitt er MYE tynnere enn ankelene mine. Det positive med charge 3 er at dette er enkelt å gjøre, er bare å klikke av og klikke på selve klokka. F.eks på andre fitbit armbånd er det noe mer avansert. 

Noen som har tips? Har sett på Polar A370. 

Anonymkode: 16285...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er svært fornøyd med min Fitbit Blaze og Fitbit Versa (veksler mellom de to). Til begge kan klokken fjernes fra båndet på en enkel måte, og man kan også bestille egne bånd. Selv har jeg bånd i sølv/metall, slik at de ser ut som ekte klokker (og ikke bare aktivitetsarmbånd). 

Jeg har jo brukt dem begge til å gå ned over 80 kg, så jeg er en svoren fan, men jeg er ekstra glad i disse fordi de gir så mange gode muligheter. Spesielt dette med båndene liker jeg. Ellers liker jeg også at de virker ganske nøyaktige for min del, og jeg kan følge dem godt. Jeg logger også alltid mot mynetdiary i tillegg til i fitbit (disse to synkroniserer), og de får svært like resultatet ift forbrenning/kaloriinntak osv, og når jeg har målt hvilepuls og lignende hos legen har ihvertfall armbåndene vært ganske så nøyaktige.

Versa har jo også flere fordeler som at den er mer som en smartklokke, med de muligheter det gir, mens Blaze er en mellomting egentlig. Liker begge to godt, derfor jeg veksler. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...