Gå til innhold

Kan en som allerede er gift være den rette for en annen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke alltid den man gifter seg med er den rette. Noen gifter seg for bare status og økonomisk oppover

Anonymkode: 5ac72...5d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg ville vært forsiktig med å satse på noen som er gift om de ikke er villig til å forlate ekteskapet først. Er de utro med deg kan du ikke vite at de ikke er utro mot deg med noen andre senere. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker kan være "den rette" for mange forskjellige mennesker (ikke samtidig da).

Men jeg vil på generelt grunnlag fraråde å prøve seg på noen som er gift.

Anonymkode: 80b0a...12c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er mulig vi er det, men holder meg hos kona så let videre!😏

Anonymkode: 3c207...cb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle mennesker kan være "den rette" for mange forskjellige mennesker (ikke samtidig da).

Men jeg vil på generelt grunnlag fraråde å prøve seg på noen som er gift.

Anonymkode: 80b0a...12c

Er bare en diskusjon mellom meg og ei annen som nylig har giftet seg, men møtt en annen.

Anonymkode: 1031c...156

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den rette" er en romantisk fantasi som ikke finnes. 

Anonymkode: 5b565...67f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sånn syns jeg ikke man skal tenke. For det første fører det til at den som ikke er gift kaster bort årevis på å vente og fantasere om noe som sannsynligvis aldri kommer til å skje. For det andre er det umoralsk og jævlig gjort å vise interesse for en som er i forhold, og like umoralsk og jævlig om den i forhold viser at han eller hun er interessert i en annen enn partneren sin. 

Anonymkode: cd6a9...c12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler det som deg. Forelsket i feil mann, ulykkelig ekteskap i åresvis. Burde skilt meg for lenge siden, men orker ikke. Kan være at den rette får meg til å gå engang. 

Anonymkode: f4a88...544

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen dame kan hvertfall være den rette til bare sex hvertfall :P Jeg tenner helt vanvittig på en gift mann å går bare ikke av sex med han! Mens konen har visst ikke ønsket sex på mange år.

Anonymkode: d0672...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke slik. Dersom man gifter seg har man vunnet den rette sålenge man er gift

Anonymkode: 9f5e5...c48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Trodde liksom at alle respekterte og skjønte at gifte personer er OFF MARKET jeg. At det var en like gylden regel som å ikke slå andre på gata i hodet bare fordi man får lyst. Altsåååååååååååååååååååååååå

Anonymkode: cd6a9...c12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Trodde liksom at alle respekterte og skjønte at gifte personer er OFF MARKET jeg. At det var en like gylden regel som å ikke slå andre på gata i hodet bare fordi man får lyst. Altsåååååååååååååååååååååååå

Anonymkode: cd6a9...c12

Hvis ikke konen vil brukr kuken hans så er det jo bedre at andre får nytte av den :P

Anonymkode: d0672...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 1031c...156

Nei, egentlig ikke siden de allerede har valgt den de vil leve livet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes ikke bare en person en passer med i livet. En kan finne lykken og være den rette for mange. Men en som er gift har - i utganspunktet - tatt valget om at en ikke er tilgjengelig for andre.

Anonymkode: 2e59b...208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke konen vil brukr kuken hans så er det jo bedre at andre får nytte av den :P

Anonymkode: d0672...bbf

Jaha? Så et ekteskap består består av hvor mye kona bruker den? Ingen annen kjemi eller personlighet altså 😳 

Hva skal han med deg? 

Anonymkode: 7f078...4e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Så et ekteskap består består av hvor mye kona bruker den? Ingen annen kjemi eller personlighet altså 😳 

Hva skal han med deg? 

Anonymkode: 7f078...4e4

Han trenger meg til sex,å konen trenger han til barnevakt :P

Anonymkode: d0672...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes inne en person som er "den rette". Det finnes mange personer som man kan passe godt sammen med. Så alle mennesker kan være rett for mange andre mennesker. MEN når man er gift så skal man ha tatt et valg om at man vil være med denne personen resten av livet, og det er det man skal jobbe for. Og det skal også andre respektere.

Så skal det sies at mennesker utvilkler seg, og det er ikke alltid en som var rett for deg for 20 år siden er det i dag. Det er livet.

Anonymkode: b0115...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...