AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #41 Skrevet 28. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en annen anonym bruker uten slike problemer På meg svir feks tannlegebedøvelse, men ikke botox. Er vel mye mindre mengder væske og mye tynnere nål som gjør det. Anonymkode: 242bf...436 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en annen anonym bruker uten slike problemer På meg svir feks tannlegebedøvelse, men ikke botox. Er vel mye mindre mengder væske og mye tynnere nål som gjør det. Anonymkode: 242bf...436 Åja, misforsto☺️Skjønner, er bare litt usikker siden det kan gjøre det verre også. Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #42 Skrevet 28. januar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en annen anonym bruker uten slike problemer På meg svir feks tannlegebedøvelse, men ikke botox. Er vel mye mindre mengder væske og mye tynnere nål som gjør det. Anonymkode: 242bf...436 jeg kan ikke engang tørke meg med vanlig dopapir pga smerter, må klappe meg tørr med soft dopapir. kan bare si at alt fra berøring til sprøyter er forjævligt...😏 Anonymkode: 6ac45...806
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #43 Skrevet 28. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg kan ikke engang tørke meg med vanlig dopapir pga smerter, må klappe meg tørr med soft dopapir. kan bare si at alt fra berøring til sprøyter er forjævligt...😏 Anonymkode: 6ac45...806 Så grusomt😮ble det så ille etter botoxen eller var du sånn før også? Tror du botoxen gjorde slik at du fikk så vondt? Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #44 Skrevet 28. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg kan ikke engang tørke meg med vanlig dopapir pga smerter, må klappe meg tørr med soft dopapir. kan bare si at alt fra berøring til sprøyter er forjævligt...😏 Anonymkode: 6ac45...806 Du burde prøve akupunktur. Det roa ned smertene mine etterpå fikk jeg en sånn strømme maskin av fysioterapeuten min som hjelper meg over tid, men du må gå gradvis oppover. Den kan gjøre ting bitte litt verre men kun i en dag så går det over. Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #45 Skrevet 28. januar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en annen anonym bruker uten slike problemer På meg svir feks tannlegebedøvelse, men ikke botox. Er vel mye mindre mengder væske og mye tynnere nål som gjør det. Anonymkode: 242bf...436 Hvordan greier du å holde ut slik?😮Jeg sliter selv nå med å holde motivasjonen oppe når ingen leger forstår og få som hjelper. Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #46 Skrevet 28. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde prøve akupunktur. Det roa ned smertene mine etterpå fikk jeg en sånn strømme maskin av fysioterapeuten min som hjelper meg over tid, men du må gå gradvis oppover. Den kan gjøre ting bitte litt verre men kun i en dag så går det over. Anonymkode: 35af6...3d8 har prøvd akupunktur, strøm apparat(bio feedback), nevro-refleksolog, and the list goes on. er snart konkurs🤭haha Anonymkode: 6ac45...806
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #47 Skrevet 28. januar 2020 Uff. Jeg forstår😞er ikke lett når ingen forstår hvor ille det er og hva de kan gjøre. Men det med at det gjør vondt å tørke seg på do kom det etter du tok botoxen? Eller hadde du det slik før du tok botoxen også? Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #48 Skrevet 28. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff. Jeg forstår😞er ikke lett når ingen forstår hvor ille det er og hva de kan gjøre. Men det med at det gjør vondt å tørke seg på do kom det etter du tok botoxen? Eller hadde du det slik før du tok botoxen også? Anonymkode: 35af6...3d8 har ingenting med botox å gjøre; det er bare sånn det er. kan ikke få shampoo på meg, må bruke mild såpe under armene. lever med mange begrensinger generelt. jeg har ikke fått noen permanente skader etter botox. har lest om en lege på aleris som jobber med underlivsprobl.som setter botox. og ser det er en privatklinikk i drammen som omtaler vulvodyni. det er mange muligheter bare en finner de beste folkene☺️ Anonymkode: 6ac45...806
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #49 Skrevet 28. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: har ingenting med botox å gjøre; det er bare sånn det er. kan ikke få shampoo på meg, må bruke mild såpe under armene. lever med mange begrensinger generelt. jeg har ikke fått noen permanente skader etter botox. har lest om en lege på aleris som jobber med underlivsprobl.som setter botox. og ser det er en privatklinikk i drammen som omtaler vulvodyni. det er mange muligheter bare en finner de beste folkene☺️ Anonymkode: 6ac45...806 Ja, forstår vasker håret mitt separat med kroppen og bruker kun olje såpe. Er han ene legen jeg skal til som skal sette botoxen på aleris. Hva er de permanente skadene etter botox som du fikk? Tror du det har noe med selve botoxen (gifta) eller mer selve sprøyte stikket? Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #50 Skrevet 28. januar 2020 Jeg skal nok uansett dit og snakke med han. Kan si ifra hvordan det går og si om jeg likte han eller ikke. Jeg leste feil trodde du sa du fikk begrensninger etter botox. Beklager for det😅 Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #51 Skrevet 28. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: har ingenting med botox å gjøre; det er bare sånn det er. kan ikke få shampoo på meg, må bruke mild såpe under armene. lever med mange begrensinger generelt. jeg har ikke fått noen permanente skader etter botox. har lest om en lege på aleris som jobber med underlivsprobl.som setter botox. og ser det er en privatklinikk i drammen som omtaler vulvodyni. det er mange muligheter bare en finner de beste folkene☺️ Anonymkode: 6ac45...806 Ringte den privat klinikken i Drammen og de foreslo å fjerne p-pilla mi. Jeg har tenkt på det lenge. Men problemet er at jeg for så vondt når jeg har mensen smerter. Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #52 Skrevet 28. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ringte den privat klinikken i Drammen og de foreslo å fjerne p-pilla mi. Jeg har tenkt på det lenge. Men problemet er at jeg for så vondt når jeg har mensen smerter. Anonymkode: 35af6...3d8 jeg ville vurdert det. for en av de mulige årsakene til vulvodyni kan være hormonelt betinget. jeg brukte p-piller og senere p-sprøyte. kan ha bidratt til desse problemene. sier ikke at det er sånn, men ville vurdert det. fikk du godt inntrykk av klinikken?☺️ Anonymkode: 6ac45...806
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #53 Skrevet 28. januar 2020 Men hvordan var smertene med botoxen? Veldig mye vondere? Hva skjedde kunne du ikke gå? Ja, men jeg ringte bare har ikke vært der. Hun damen i telefonen virket veldig hyggelig og svarte på spørsmålene mine. Så fikk bare godt inntrykk av dem☺️De kunne da ikke sette botox sånn jeg forsto det. Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #54 Skrevet 28. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan var smertene med botoxen? Veldig mye vondere? Hva skjedde kunne du ikke gå? Ja, men jeg ringte bare har ikke vært der. Hun damen i telefonen virket veldig hyggelig og svarte på spørsmålene mine. Så fikk bare godt inntrykk av dem☺️De kunne da ikke sette botox sånn jeg forsto det. Anonymkode: 35af6...3d8 det var vondt å sette sprøyten, men tror selve undersøkelsen der legen trykket på meg bidro til mye. er ikke sikkert at kun sprøyte ville vært like ille. men ville som sagt følt meg tryggere med ultralydveiledning. har ikke hørt om noen som har fått skader av å prøve Anonymkode: 6ac45...806
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #55 Skrevet 28. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: det var vondt å sette sprøyten, men tror selve undersøkelsen der legen trykket på meg bidro til mye. er ikke sikkert at kun sprøyte ville vært like ille. men ville som sagt følt meg tryggere med ultralydveiledning. har ikke hørt om noen som har fått skader av å prøve Anonymkode: 6ac45...806 Ja, det forstår jeg. Det jeg ville unngå på vulvaklinikken, men da sa de jeg var så redd at de ikke kunne undersøke meg og dermed kunne de ikke gjøre noe videre.. Jeg skal si ifra om det til han nye legen. Men er enda redd det vil gjøre det verre. Håper ikke han må sette botoxen direkte på smerte området. Og ta å ordne masse. Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #56 Skrevet 28. januar 2020 jeg blir litt forbannet hver gang en ny lege må sjekke bekkenmuskulaturen min. jeg protesterer og sier at jeg blir ødelagt i flere uker, men for de som ikke sliter med denne type smerter har de ikke sjans å forstå hvordan det er. før droppet jeg bedøvelse hos tannlegen, så har hatt heftig høy smerteterskel før dette. nå nekter jeg mer q-tips/smertefulle og plagsomme undersøkelser. hva fan hjelper det meg å få stilt diagnosen for tiende gang😭 Anonymkode: 6ac45...806
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #57 Skrevet 28. januar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg blir litt forbannet hver gang en ny lege må sjekke bekkenmuskulaturen min. jeg protesterer og sier at jeg blir ødelagt i flere uker, men for de som ikke sliter med denne type smerter har de ikke sjans å forstå hvordan det er. før droppet jeg bedøvelse hos tannlegen, så har hatt heftig høy smerteterskel før dette. nå nekter jeg mer q-tips/smertefulle og plagsomme undersøkelser. hva fan hjelper det meg å få stilt diagnosen for tiende gang😭 Anonymkode: 6ac45...806 Jeg forstår deg veldig godt. Samme føler jeg! Derfor jeg sa jeg ikke ville på vulvaklinikken noe som kanskje nå i ettertid var litt dumt. Men jeg hadde endelig fått det bitte litt bedre jeg nektet å bli rørt og få det verre kun for en diagnose. Er slitsomt når det føles ut som du sitter å kjemper alene hele tiden😞 Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #58 Skrevet 29. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår deg veldig godt. Samme føler jeg! Derfor jeg sa jeg ikke ville på vulvaklinikken noe som kanskje nå i ettertid var litt dumt. Men jeg hadde endelig fått det bitte litt bedre jeg nektet å bli rørt og få det verre kun for en diagnose. Er slitsomt når det føles ut som du sitter å kjemper alene hele tiden😞 Anonymkode: 35af6...3d8 ja jeg har følt meg så alene om dette. har ingen veninner som sliter som jeg. de har ikke mulighet å sette seg inn i hvordan jeg har det. og man forteller(ihvertfall ikke jeg) hele verden at man har smerter i skjeden😏så det er en trist,ensom og deprimerende tilstand. jeg er i tillegg på randen av personlig konkurs, fordi dette har kostet meg snart 600 000(som jeg skaffet ved lån, og salg av leiligheten min). i usa er det en del som tar livet av seg hvert år pga vulvodyni/ic. kanskje ikke rart med den typen velferdssystem de har. vi kan si mye om vårt, men hadde vi ikke hatt det vi har hadde jeg neppe vært i live😌 Anonymkode: 6ac45...806
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #59 Skrevet 29. januar 2020 Uff ja du kan alltid snakke med meg om det er noe☺️ Jobber du? Anonymkode: 35af6...3d8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #60 Skrevet 29. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff ja du kan alltid snakke med meg om det er noe☺️ Jobber du? Anonymkode: 35af6...3d8 litt, men det er helt tragisk🙈ønsker ikke å skrive for mye detaljer her, men savner arbeidslivet😢og det er vondt å måtte forsvare seg selv hele tiden. det er jo ingen som ser meg når jeg ligger i fosterstilling og gråter pga smertene. da er det ekstra provoserende når ikke engang den ene forelderen tror deg. hadde jeg ikke hatt min mor hadde jeg ikke hatt noen å lene meg mot. søskene mine driter i meg. enn du da????har du noe støtte? jobber du? Anonymkode: 6ac45...806
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå