Gå til innhold

Har han ghostet meg... ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, O.G. skrev:

Du tar aktiv tak i det at han der ikke kan komme og gå som han vil i livet ditt. Det viser ham at du ikke er ei dørmatte som er eager to please en hvilken som helst fyr som ikke har gjort seg fortjent til hennes oppmerksomhet. 

Barnslig. 

Anonymkode: 8b71f...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Du tar aktiv tak i det at han der ikke kan komme og gå som han vil i livet ditt. Det viser ham at du ikke er ei dørmatte som er eager to please en hvilken som helst fyr som ikke har gjort seg fortjent til hennes oppmerksomhet. 

Man grensesetter for seg selv slik at dette ikke gjentar seg. Nå har jeg hatt en litt kjip uke og ønsker ikke flere slike kjipe uker. Da er løsningen du peker på en endring slik at dette ikke gjentar seg. 

For om jeg får svar og vi fortsetter å møtes kan jeg vedde mye på at dette vil skje igjen. 

Ts 

Anonymkode: 7a389...fb4

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, der har du svaret. Jeg heller hadde ikke giddet. 

Lykke til, igjen. 

Takk for det ❤ 

Får bare trekke pusten og håpe det går over... 

Ts 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnslig. 

Barnslig å fortelle en annen dame at man må blokkere fyrer som ikke er interessert i en, sånn at de ikke kan "ombestemme" seg fordi det ikke fungerte med henne de var interessert i?

Skrevet
8 minutter siden, Egenskap skrev:

Vi snakker ikke akkurat sensasjons nyheter. 

Jeg har aldri forstått at datere må skrive melding samme kveld eller dagen etter på etter daten. Rar måte å plukke opp tråden og utvanne hverandres interesser. Fordi masse gratis informasjon blir servert uten ord, men via tidsfordrivet sms etc. 

Takk for svar! 

Jeg har ikke behov for å skrive på meg senebetennelse når man dater. Er mye hyggeligere å møtes enn å sitte med nesen i skjermen for å bli kjent. 

Men, noe kontakt må man jo ha. Tenker jeg. Når man da ikke får svar på så mange dager er det noe som ikke stemmer. 

Ts 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Barnslig å fortelle en annen dame at man må blokkere fyrer som ikke er interessert i en, sånn at de ikke kan "ombestemme" seg fordi det ikke fungerte med henne de var interessert i?

Barnslig å blokkere ja. Han har jo ikke gjort noe? Hun hører jo ikke noe fra han. De kjenner hverandre ikke. 

Skrevet

Takk for svar! 

Jeg har ikke behov for å skrive på meg senebetennelse når man dater. Er mye hyggeligere å møtes enn å sitte med nesen i skjermen for å bli kjent. 

Men, noe kontakt må man jo ha. Tenker jeg. Når man da ikke får svar på så mange dager er det noe som ikke stemmer. 

Ts 

voksne folk avtaler neste tid og møtested. 

Men sms leken den er da bare så utrolig merkelig fenomen. Du har jo allerede visst hvor mye tankesurr du blir okkupert med, og ikke bare det, men du virker da skikkelig desperat. 

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Når var det ikke jeg (ts) som skrev den kommentaren. 

Synes det blir litt krast av deg å kalle det barnslig at folk må fortelle meg, en voksen, at jeg må blokkere han slik at han ikke kan komme løpende til meg som alternativ to. Du har helt rett naturligvis, men å kalle det barnslig synes jeg ikke var helt innafor. 

Ts 

Skrevet

Barnslig å blokkere ja. Han har jo ikke gjort noe? Hun hører jo ikke noe fra han. De kjenner hverandre ikke. 

Men hvorfor har du da et problem med at TS blokkerer ham og går videre med livet sitt?

Når var det ikke jeg (ts) som skrev den kommentaren. 

Det vet jeg da via anonymkode.

Synes det blir litt krast av deg å kalle det barnslig at folk må fortelle meg, en voksen, at jeg må blokkere han slik at han ikke kan komme løpende til meg som alternativ to. Du har helt rett naturligvis, men å kalle det barnslig synes jeg ikke var helt innafor. 

Ts 

Jeg svarte den andre anonyme.

Skrevet
Akkurat nå, Egenskap skrev:

voksne folk avtaler neste tid og møtested. 

Men sms leken den er da bare så utrolig merkelig fenomen. Du har jo allerede visst hvor mye tankesurr du blir okkupert med, og ikke bare det, men du virker da skikkelig desperat. 

Du har sikkert helt rett i det. 

Ts 

Skrevet

Nå er det ikke noe du kan gjøre for at det skal bli dere to. 

Jeg ville fortsatt sendt en melding for din egen del. 

Skriv noe ala:

"Jeg skjønner at du har mistet interessen, men jeg synes at du burde si ifra om dette på en ordentlig måte sånn at jeg kan komme meg videre med livet mitt. Jeg fortjener bedre enn dette" 

Ved å skrive noe sånt får du:

1) Vist at du har grenser og at du ikke aksepterer sånn oppførsel

2) Du får en avslutning siden du får det svart på hvitt at det er over mellom dere

3) Du får tatt tilbake litt av makten.

Jeg skjønner du hovedsaklig er lei deg, ts. Men å være sint er faktisk ofte litt bedre. Litt sinne er sunt.

Det kan godt hende han ikke åpner denne meldingen heller. Men da er det han som er idiot og feig, mens du har kommet deg litt videre.

Anonymkode: 3e2ee...ad4

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Da var det jeg som misforstod, min feil. Tolket det slik at det var ment mot min situasjon selv om meldingen ikke var spesifikt til meg. 

Ts 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var det jeg som misforstod, min feil. Tolket det slik at det var ment mot min situasjon selv om meldingen ikke var spesifikt til meg. 

Ts 

Oki.

Skrevet
12 minutter siden, O.G. skrev:

Men hvorfor har du da et problem med at TS blokkerer ham og går videre med livet sitt?

Jeg har ingen problem med det? Hvorfor? Svarte bare deg. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke noe du kan gjøre for at det skal bli dere to. 

Jeg ville fortsatt sendt en melding for din egen del. 

Skriv noe ala:

"Jeg skjønner at du har mistet interessen, men jeg synes at du burde si ifra om dette på en ordentlig måte sånn at jeg kan komme meg videre med livet mitt. Jeg fortjener bedre enn dette" 

Ved å skrive noe sånt får du:

1) Vist at du har grenser og at du ikke aksepterer sånn oppførsel

2) Du får en avslutning siden du får det svart på hvitt at det er over mellom dere

3) Du får tatt tilbake litt av makten.

Jeg skjønner du hovedsaklig er lei deg, ts. Men å være sint er faktisk ofte litt bedre. Litt sinne er sunt.

Det kan godt hende han ikke åpner denne meldingen heller. Men da er det han som er idiot og feig, mens du har kommet deg litt videre.

Takk for svar og råd!  

Akkurat nå vet jeg helt ærlig ikke om jeg skal sende noe. Jeg tenker at det ikke har så mye hensikt... Er mest lei meg nå, ja. Ser jo at det gjerne kunne følt at jeg fikk litt makten tilbake... Men, vet ikke.

Ts 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar og råd!  

Akkurat nå vet jeg helt ærlig ikke om jeg skal sende noe. Jeg tenker at det ikke har så mye hensikt... Er mest lei meg nå, ja. Ser jo at det gjerne kunne følt at jeg fikk litt makten tilbake... Men, vet ikke.

Ts 

Jeg skjønner den og jeg sliter med det samme. Tror mange single (meg selv inkludert) kunne hatt bedre av å vise litt mer selvhevdelse i datingfasen. 

Stort sett blir jeg bare lei meg når folk behandler meg som dritt. Nå øver jeg meg på å bli litt sint i stedet for. For hvordan kan daten respektere deg når du ikke respekterer deg selv?

Dette er forresten noe av temaene som blir tatt opp i boken "snakkes til uka". Jeg anbefaler deg å lese den. Den er lettlest, underholdende og litt tankevekkende.

Men det er absolutt lov å være lei seg nå. Jeg skjønner at det er kjipt, alt dette med knuste forhåpninger, drømmer og alle usikre tanker man får om seg selv. Er jeg ikke pen nok, flink nok eller er jeg for kjedelig?, osv.... All den grublingen er slitsom. Men vit at dette er en helt normal reaksjon, og alle har vært der.

Den gode nyheten er at det går over. Og at det er mye bedre at du har gitt kjærligheten et forsøk, enn at du ikke tør å prøve da du risikerer å bli ghostet eller avvist. For hver avvisning er du et skritt nærmere det forholdet du ønsker. Greia er at ingenting kommer gratis i livet, og vi alle må gjennom kjipe ting og jobbe hardt for å oppnå målene vi setter oss.

Jeg vet at alt dette er klisjé, men det er vel en grunn til - det fungerer å tenke litt sånn

God bedring til hjertet ditt ❤

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar og råd!  

Ts 

Har du ikke blokkert ham enda?

Skrevet
På Sunday, August 25, 2019 den 10.52, O.G. skrev:

Har du ikke blokkert ham enda?

Hvis hun allerede er blokkertså har det vel egentlig ingenting å si om hun blokkerer tilbake.  

Folk som blokkerte henne først legger vel ikke merke til hennes blokkering. Eller kanskje de rett og slett gir blanke pokker i om de er blokkert eller ikke. 

Anonymkode: 54ba4...4e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...