Gå til innhold

Har han ghostet meg... ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Var på en kjempefin første date for omlag 1 mnd siden. Han tok kontakt bare 8-9 t etter vi gikk fra hverandre. Hadde, og har hatt avtale om å fortsette å møtes og hadde daglig kontakt. Pga tidsklemma (han har også 2 barn) og travel jobb har vi ikke møttes igjen enda. Men, som sagt hatt daglig kontakt i ukene etter daten og fast kontakt de to siste ukene... Sist vi snakket var forrige lørdag. Jeg sendte svar på hans melding på søndag. Min melding står uåpnet og ubesvart. Han er aktiv i SoMe og i appen hvor vi har dialog.  

Kjemien er helt fantastisk og han sa minst tre ganger ila kvelden hvor godt han likte meg. Mye flørting også i ettertid på meldinger. 

Er dette hans måte å fase meg ut på når det nå har gått nesten 6 dager uten svar...? 

Takk for alle råd... 😔

Ts

Anonymkode: 7a389...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er så mye annet enn å vente å se og la ballen ligge i hans banehalvdel

Anonymkode: 74fe1...bb2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke det er så mye annet enn å vente å se og la ballen ligge i hans banehalvdel

Anonymkode: 74fe1...bb2

Takk for svar !

Jada, jeg har ikke skrevet mer (eller snap) siden forrige lørdag. Så får bare se det an som du sier... Vil ikke fremstå helt desperat heller. 

Blir så lei meg, men kjenner at det er ikke noe jeg får gjort. 

Ts 

Skrevet

Han ghoster deg. Det har tross alt gått seks dager og han har to barn.

• Liker 2
Skrevet

Det virker som han ghoster deg, ja. Liker man noen godt så finner man tid til å møtes i løpet av en hel måned. Og man lar ihvertfall ikke være å svare på meldinger på bortimot en uke. Men hvis du liker han godt så kan du vel sende melding til han og spørre hva som skjer? 

Anonymkode: 37b5c...cfe

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Han ghoster deg. Det har tross alt gått seks dager og han har to barn.

Takk for svar. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Er man interessert venter man ikke 6 dager med å svare.

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som han ghoster deg, ja. Liker man noen godt så finner man tid til å møtes i løpet av en hel måned. Og man lar ihvertfall ikke være å svare på meldinger på bortimot en uke. Men hvis du liker han godt så kan du vel sende melding til han og spørre hva som skjer? 

Anonymkode: 37b5c...cfe

Takk for svar. 

Er de to tingene jeg også har tenkt. Liker man noen så godt som han har påstått at han liker meg så lar man ikke være å svare på melding på 6 dager og man klarer å klemme inn en kaffe / lunsj eller noe... 

Er veldig lei meg over dette. Det og han virket så bra 😔 Men, men... 

Ts 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Er man interessert venter man ikke 6 dager med å svare.

Takk for svar. 

Tenker det samme 😔

Ts 

Skrevet

Det har gått 1 uke, det er lenge nok å gå rundt å gruble. Er du tøff så spør du, og gjerne fortell at du har vært urolig for han, hvis ikke kan du jo sende han en melding og spør om hvordan han har det og hva han har gjort på i det siste? 

Anonymkode: 8dcfd...314

• Liker 1
Skrevet

Ps. Du virker ikke desperat når det har gått så lang tid at du tror han ghoster deg. Da er det bedre å få vite sannheten. 

• Liker 2
Skrevet

Virker sånn ja. Kan selvfølgelig ha oppstått noe uforutsett som gjør at han ikke får svart, barn på sykehus, død i familien, vannlekkasje som tar all energien eller lignende men da er det normalt å si fra og gi beskjed om at man har nok å fokusere på akuratt nå. Sammen med at han iløpet av en måned ikke har fått ut fingern til å treffe deg igjen syns jeg viser tydelig nok at han ikke er så interessert som han sa. Han fikk nok kjent på det i etterkant, og fant ut at dere ikke var så bra match som han først trodde, eller har gått lei og mistet spenningen fordi han egentlig bare var ute etter spenning og ikke forhold. Ville ikke lagt mer håp eller tid i han. 

Anonymkode: 1a058...e6e

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som han har ghostet deg. Jeg ville bare gått videre.

• Liker 4
Gjest WhisperingWind
Skrevet

6 dager? Da hadde ikke jeg giddet mer.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har gått 1 uke, det er lenge nok å gå rundt å gruble. Er du tøff så spør du, og gjerne fortell at du har vært urolig for han, hvis ikke kan du jo sende han en melding og spør om hvordan han har det og hva han har gjort på i det siste? 

Takk for svar. 

Egentlig så vet jeg hvilke planer han har hatt denne uken. Vi snakket om det, og andre ting, forrige helg. 

Er så rart for han sa rett før sist helg hvor bra det blir å snart sees igjen og finne på noe. Er her forvirringen min kommer inn... 😔 

Føler bare jeg er forbi det stadiet med å skrive mye meldinger. Ønsker at ting skal gå fremover heller og da må vi jo møtes mer. 

Ts 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker sånn ja. Kan selvfølgelig ha oppstått noe uforutsett som gjør at han ikke får svart, barn på sykehus, død i familien, vannlekkasje som tar all energien eller lignende men da er det normalt å si fra og gi beskjed om at man har nok å fokusere på akuratt nå. Sammen med at han iløpet av en måned ikke har fått ut fingern til å treffe deg igjen syns jeg viser tydelig nok at han ikke er så interessert som han sa. Han fikk nok kjent på det i etterkant, og fant ut at dere ikke var så bra match som han først trodde, eller har gått lei og mistet spenningen fordi han egentlig bare var ute etter spenning og ikke forhold. Ville ikke lagt mer håp eller tid i han. 

Anonymkode: 1a058...e6e

Takk for svar. 

Naturligvis kan noe ha skjedd. Jeg vet som sagt litt om hva som har stått på denne uken og forventet ikke at han skulle sitte klistret i telefonen... Men, 6 dager... Da er man vanligvis ikke interessert når man gjør slikt... Tenker jeg 😔

Ts 

Skrevet
2 minutter siden, Vifsla skrev:

Høres ut som han har ghostet deg. Jeg ville bare gått videre.

Takk for svar. 

Er jo det jeg frykter at har skjedd nå.  

Ts 

Skrevet
1 minutt siden, WhisperingWind skrev:

6 dager? Da hadde ikke jeg giddet mer.

Takk for svar og råd. Ja, jeg sendte melding forrige søndag som svar på noe han skrev sendt lørdag. Vært stille etter det og meldingen min er ikke åpnet heller. 

Ts 

Skrevet

Ok.

Anonymkode: 8b71f...c76

Gjest WhisperingWind
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar og råd. Ja, jeg sendte melding forrige søndag som svar på noe han skrev sendt lørdag. Vært stille etter det og meldingen min er ikke åpnet heller. 

Ts 

Gå videre. Er en interessert og nyforelsket så klarer man ikke å la det gå dager mellom hver kontakt. 

Finn deg en mann som faktisk får deg til å føle deg spesiell, verdsatt og unik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...