Gå til innhold

Kan det ta lang tid å vente på takst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det ta lang tid å vente på takst og få bilen på verkstedet like etter? Har kaskoforsikring, er det de som bruker lang tid?

 

har selvførgelig ikke leiebil i kaskoen så der gikk jeg på et lite smell....

Anonymkode: 01984...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🙄  Spør forsikringsselskap/ de som utfører taksten kanskje....  Det er vel de eneste som kan gi et noenlunde riktig svar på det.

Anonymkode: 062a7...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2019 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Kan det ta lang tid å vente på takst og få bilen på verkstedet like etter? Har kaskoforsikring, er det de som bruker lang tid?

 

har selvførgelig ikke leiebil i kaskoen så der gikk jeg på et lite smell....

Anonymkode: 01984...ad5

Det tok omtrent en mnd før taksten var klar, da jeg hadde skade på min bil i vår, og deretter et par uker før bilen kom inn på verksted. Og det enda jeg leverte den hos verkstedet jeg valgte å bruke første virkedag etter skaden. Vær obs på at det er forsikringselskapet som styrer hvilket verksteder du kan/bør bruke pga garantier. Det kommer opp noen alternativer etter hvor du bor.

Anonymkode: 97b60...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2019 den 6.23, AnonymBruker skrev:

Det tok omtrent en mnd før taksten var klar, da jeg hadde skade på min bil i vår, og deretter et par uker før bilen kom inn på verksted. Og det enda jeg leverte den hos verkstedet jeg valgte å bruke første virkedag etter skaden. Vær obs på at det er forsikringselskapet som styrer hvilket verksteder du kan/bør bruke pga garantier. Det kommer opp noen alternativer etter hvor du bor.

Anonymkode: 97b60...082

Jeg fant verksted selv og de har ikke sagt noe på det? De har vært i kontakt og vet bilen skal repareres der. Så hva mener du med garantier? Om de skulle nektet å betale evt?

Anonymkode: 01984...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant verksted selv og de har ikke sagt noe på det? De har vært i kontakt og vet bilen skal repareres der. Så hva mener du med garantier? Om de skulle nektet å betale evt?

Anonymkode: 01984...ad5

Om bilen er såpass ny at det fremdeles er garanti på den, vil nok produsenten ha et ord med i laget på hvem som skal utbedre skadene slik at garantien fremdeles er gjeldende. 

Anonymkode: bf2af...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...