Gå til innhold

reise rundt i Norge uten bil. Trenger forslag


Stoltskeiv

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg driver med naturfoto og har 4-5 dager sammenhengende som jeg kan reise på. Jeg tenker å reise denne måneden eller starten av september. Jeg vil dra til Møre og romsdal helst med tog. Men er det noen steder som er ganske sentralt? Der jeg kan klare med kun med tog fra Oslo. Jeg vet ikke hvordan Åndalsnes er, men hadde jeg klart meg der uten bil? 

Eller har dere noen andre forslager som er fine plasser og fotovenlige? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har haiket fra Nordkapp til Lindesnes i sommer ila 3 uker og har hatt en av de beste og morsomste feriene noensinne, så det kan absolutt anbefales!

Var innom Åndalsnes på veien og ingen problem med å få haik der. Kan anbefale Åndalsnes med romsdalseggen og så lovatnet og olden området. Bare stikk tommelen ut så ordner det seg!! 😀 

Anonymkode: 82647...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har haiket fra Nordkapp til Lindesnes i sommer ila 3 uker og har hatt en av de beste og morsomste feriene noensinne, så det kan absolutt anbefales!

Var innom Åndalsnes på veien og ingen problem med å få haik der. Kan anbefale Åndalsnes med romsdalseggen og så lovatnet og olden området. Bare stikk tommelen ut så ordner det seg!! 😀 

Anonymkode: 82647...3ac

Wow! jeg elsker det!! Da skal man være tøff også! Høres ut som en morsom opplevelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om Åndalsnes uten bil er så lett. Tror ikke det går buss til Trollstigen i lavsesong. Men om den går, ta en rundtur fra ånd. Til Trollstigen-valldal-Geiranger-(Stryn)-hellesylt-stranda-Ålesund 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har haiket fra Nordkapp til Lindesnes i sommer ila 3 uker og har hatt en av de beste og morsomste feriene noensinne, så det kan absolutt anbefales!

Var innom Åndalsnes på veien og ingen problem med å få haik der. Kan anbefale Åndalsnes med romsdalseggen og så lovatnet og olden området. Bare stikk tommelen ut så ordner det seg!! 😀 

Anonymkode: 82647...3ac

følte du at det var ''trygt'' ? :)

Anonymkode: 5adea...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan i alle fall ikke basere deg bare på tog, men hvis det er greit å reise med buss i tillegg så klarer du deg fint uten bil :)  Og ja, det er mange steder som "er litt sentralt".  Bl.a. Ålesund, Molde og Kristiansund 😄 -Og samtidig er det mye natur der!

Anonymkode: a9774...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...