Gå til innhold

Har du Garmin pulsklokke? Jeg trenger hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en Garmin forerunner 245 og sliter med en ting:

Tok en løpetur på mølle, og av en eller annen grunn viser klokken at jeg har løpt mye lengre enn det som er reelt. Har prøvd å korrigere på klokken, men får det ikke til. Har endret i appen, men endringen vises ikke på klokken. Hvordan gjør jeg dette?

 

mistenker at feilen skjedde fordi jeg kalibrerte klokken for mølle etter en intervalløkt, så det har nok ikke blitt helt riktig. Kan man kalibrere på nytt? How?😄

Anonymkode: 46f55...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir som regel feil når det gjelder mølle. Skrur alltid av funksjonen som forsøker å måle på min, dvs løping inne-funksjon som gir blaffen i distanse :)

Ikke samme modell som din, men Garmin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For å kalibrere på nytt må du følge oppskriften som gjelder din klokke: https://www8.garmin.com/manuals/webhelp/forerunner245/NB-NO/GUID-86541696-B60E-44BC-9A46-4349C86A1CD8.html

Jeg har opplevd det samme med annen garmin-modell, etter at jeg hadde kalibrert feil og fått feil kilometerstand på en økt. Fikk ikke til å redigere den økta som allerede er feil - på klokka - men den viste riktig i appen etter at jeg hadde redigert der. 

Anonymkode: ab9bf...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at det er stor forskjell på ulike møller også. Når jeg har kalibrert mot én mølle, så blir det ofte riktig på den aktuelle mølla neste gang, mens på en annen mølle blir alt helt feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...