Gå til innhold

Du som er en eldre dame (40+) Er du opptatt av å være hot/sexy/deilig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei til alt. Jeg her en trygghet i meg selv så jeg må ikke det ts ramser opp. Jeg vil heller ha god sex enn å fikse på utseende for å muligens se sexy ut.

Anonymkode: 64c4b...089

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

 

eldre betyr bare eldre enn meg

Anonymkode: 0a1c4...997

Du skriver eldre dame og da betyr det gammel.

Anonymkode: b74d7...eaf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på at hun ene i "eks on the beach" er 40 år..... Så hvis du lurer på om de fleste over 40 er som henne, så nei!!!! Liker å se velstelt og fresh ut, trener osv, men er ikke opptatt av å leve livet til 20-åringer.... Slike 40-åringer blir bare harry!

Anonymkode: d4c8b...033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du for eksempel 

 

- soler deg/ bruker selvbruning for å være brun

- går kort skjørt når det er sommer( på fritiden for eksempel)

- legger ut lettkledde bilder på insta

- fikser på utseendet( andenebb, botoxfjes) osv.

- flørter med menn/kvinner

 

Eller er det helt uviktig for deg? 

 

Anonymkode: 0a1c4...997

Jeg er 39, og jeg gjør mye av dette. Er det galt liksom?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har et inntrykk av at kvinner som runder 40 er mer komfortable med seg selv, og går mer for praktiske løsninger enn effekter som prøver å skjule alderdommen.

Anonymkode: 5b713...389

Alderdommen!!! :ler:

Fra store medisinske leksikon: Alderdom er livets siste fase, en fase i livet hvor alle mennesker svekkes både kroppslig og mentalt, og en fase hvor sykdom og funksjonsnedsettelse opptrer hyppigere på grunn av at hele organismen svekkes.

Anonymkode: 76b1d...b1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AlkoMann skrev:

Er det bedre at hun forfaller ? Jeg er faktisk en heterofilmann her , Er det noen som husker oss ?

😂😂😂👏👏👏👏 Har hørt rykter om sånne som dere.. Trodde nesten dere var en utdødd rase.. 🤔🤔 

 

Anonymkode: 237ac...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂😂😂👏👏👏👏 Har hørt rykter om sånne som dere.. Trodde nesten dere var en utdødd rase.. 🤔🤔 

 

Anonymkode: 237ac...0e9

Jeg leser i VG om blomster Finn, Jan Thomas og andre homer. Jeg tror ikke hetero menn selger særlig bra for tiden ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

 

eldre betyr bare eldre enn meg

Anonymkode: 0a1c4...997

Haha! Godt det da! Jeg nærmer meg 40, men føler meg fortsatt veldig ung! 

Jeg trener, er sunn og slank. Sminker meg daglig og har langt velstelt hår. Bruker kort skjørt eller kjole om sommeren og på fest. Soler meg, men med høy faktor for å ta vare på huden. 

Har aldri fikset på utseende med inngrep, har knapt en rynke. Legger aldri ut lettkledde bilder, for ærlig talt så skjønner jeg ikke poenget. 

Flørter ikke så mye, annet enn med mannen min. 

Anonymkode: 0ec71...710

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du for eksempel 

 

- soler deg/ bruker selvbruning for å være brun Litt 😃

- går kort skjørt når det er sommer( på fritiden for eksempel) Om det er varmt, ja.

- legger ut lettkledde bilder på insta Nei, er du gal 😂

- fikser på utseendet( andenebb, botoxfjes) osv. Nei, heller vanlig enn unaturlig.

- flørter med menn/kvinner Absolutt 😁

 

Eller er det helt uviktig for deg? 

 

Anonymkode: 0a1c4...997

 

Anonymkode: 76720...a7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sole meg gjør jeg, selv om jeg er blitt noe klokere i forhold til solkrem. Egentlig ligger jeg lite i solen for å bli brun, jeg bare elsker å være ute i solen. 

Eneste jeg "pynter" på utseendet med er trening og litt dyrere kremer enn jeg tok meg råd til tidligere. Så ja, jeg er noe opptatt av å ikke se ut som jeg er i "alderdommen". ;)

Teller korte kjoler? Jeg liker ikke skjørt, men korte kjoler går jeg gjerne i. 

Jeg flørter ennå. Mest med min kjære. Setter også stor pris på at han ennå finner meg sexy, selv om jeg er blitt en eldre dame i 40 - årene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gjøre en innsats for å være sexy. Sminke og sexy klær må jeg ha på meg når jeg går ut. Jeg er 39 og jeg vet at menn ser etter yngre damer, men jeg vil heller vise frem det jeg har enn å gjemme meg bort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, SupaWoman skrev:

Hadde ts referert til kvinner på 60+ skulle jeg ikke sagt noe.  Vet ts hvordan kvinner flest i 40 åra ser ut, tipper hen ikke klarer å skille de fra mange kvinner i 30 åra.  Dessuten er ts rar, korte skjørt??   Man kan vel gå i korte skjørt selv om man er 55, spesielt om man har fine ben.

Dette !  + at man må da kunne ta vare på utseende og stil, uten å måtte være jålete og snobbete.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med korte skjørt og shortser når det er varmt, det er praktisk. Har ikke noe med å prøve å være sexy. Og det er godt å ligge litt i solen, og en bivirkning av det er jo litt brunfarge, ei heller noe man gjør for å være sexy. 

Anonymkode: 19397...7d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash
14 timer siden, herzeleid skrev:

Noen ganger lurer jeg på om disse trådene blir opprettet for å hisse opp de som lar seg krenke av at noen kategoriserer dem som "eldre" :bond:

Dette ☝🏼 tenkte akkurat det samme. 

Nå er jeg «bare» 27, så føler meg ikke truffet her, men alle i 40årene vet jo at de ikke kan kategoriseres som eldre, så hvorfor la seg provosere🤷🏻‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er opptatt av mitt eget velvære, men det som er ramset opp i HI her føles helt fjernt for meg.  Det jeg føler er viktig er egenpleie, i form av god hudpleie, være fin på håret, trene så kroppen holder seg i form (og da også hodet),  møte nye mennesker å få nye impulser, lære nye ting så man holder seg oppdatert og dermed beholder en viss ungdommelighet.

Får en del komplimenter, og det er alltid hyggelig, men det er ikke det jeg tenker på når jeg  tar vare på meg selv. Jeg vil alltid gjøre ting for meg, ikke for å få andres gunst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 søstra mi gjør det og hun har for øvrig gjort i hele sitt voksne liv.  Hun er over 50

Anonymkode: 96a84...59f

Haha 🙂 Var det min søster som skrev ? Ja, soler meg og bruker selvbruning , går kort skjørt når det er sommer, shorts og. Jeg har allslags bilder på insta, også lettkledde. Helt greit å vise at man kan se bra ut, selv om man ikke er 18, mener jeg! Ja, jeg  "fikser" på utseendet for å se ut utenpå som jeg føler meg inni. Jeg trener, spiser sunt, og ønsker å være den beste utgaven av meg selv.  Skal vi bare la det skure når vi har passert en viss alder, mener du? Jeg er ikke enig, dess eldre man blir, dess viktigere er det å ta vare på seg selv! 

Anonymkode: 29e43...b6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Kan ikke fordra å holde på med det der. Enten får folk ta meg som jeg er, eller la være. Er ikke interessert i å se og opptre som en bimbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎08‎.‎2019 den 12.36, Måneskinn skrev:

Jeg er opptatt av mitt eget velvære, men det som er ramset opp i HI her føles helt fjernt for meg.  Det jeg føler er viktig er egenpleie, i form av god hudpleie, være fin på håret, trene så kroppen holder seg i form (og da også hodet),  møte nye mennesker å få nye impulser, lære nye ting så man holder seg oppdatert og dermed beholder en viss ungdommelighet.

Får en del komplimenter, og det er alltid hyggelig, men det er ikke det jeg tenker på når jeg  tar vare på meg selv. Jeg vil alltid gjøre ting for meg, ikke for å få andres gunst.

Jeg er hjertens enig. Komplimenter som går på utseendet til kvinner fra menn bør imidlertid alltid oppfattes som seksuelle overgrep, og som sådan bør det politianmeldes og slett ikke ses på som hyggelig. De ansvarlige mennene bør få sin straff!

Anonymkode: a3131...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...