Gå til innhold

Hva er penest? Blå, grønne eller brune øyne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det ser ut på avstand som jeg har bruke øyne, men kommer du nærmere så ser man at de er brun/grønne. Og det ser egentlig mest ut som fargen av bæsj 😩 Men hva kan man gjøre 🤷‍♀️

Anonymkode: 0e868...474

Elsker brune jeg, har selv blå. Liker de med brune blå øyne? 

Anonymkode: b9382...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ser ut på avstand som jeg har bruke øyne, men kommer du nærmere så ser man at de er brun/grønne. Og det ser egentlig mest ut som fargen av bæsj 😩 Men hva kan man gjøre 🤷‍♀️

Anonymkode: 0e868...474

Jeg har også "bruke øyne" (heldigvis). De er nok objektivt en beste typen av øyne, tør jeg påstå! :opplyser:

Noen som har noen formening om hvorfor de liker/foreterekker noen farger over andre, da? Det er jo det mestetest iteressantesteste her, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mørke blå, imot mørke grå øyne , og min kjære har mørke brune . Legger merke til øyne første gang jeg møter noen , og kan tenke at noen har nydelige øyne. Brune øyne er min favoritt , men er godt fornøyd med egen Øye farge også , og synes det er stas at en av ungene har arvet den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragon skrev (1 minutt siden):

Jeg har mørke blå, imot mørke grå øyne , og min kjære har mørke brune . Legger merke til øyne første gang jeg møter noen , og kan tenke at noen har nydelige øyne. Brune øyne er min favoritt , men er godt fornøyd med egen Øye farge også , og synes det er stas at en av ungene har arvet den. 

Syntes blått mot en med brune øyne er fantastisk. Jeg har blå, med litt krystall hvitt i. Han jeg dater har knall brune. Kombinasjonen av disse er sikkert 👌👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanuts ene øye: IMG_2853.thumb.jpeg.90eb2257cdf6fd9681d80196364d92a0.jpeg

«Flerfarget» står det i passet  <_<  men iflg diverse sider på nett er dette grønne øyne med brun sentral heterokromi  O_o 

Sorry for stirrende blikk. 

Endret av Peanut
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syntes blått mot en med brune øyne er fantastisk. Jeg har blå, med litt krystall hvitt i. Han jeg dater har knall brune. Kombinasjonen av disse er sikkert 👌👌

👍🏻😍garantert . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aragon skrev (1 minutt siden):

👍🏻😍garantert . 

Legger også utrolig merke til øyne og menn med brune øyne, typisk litt lys/til litt mer brune er bare helt perfekt. Elsker å se det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun 2% som har grønne øyne og ervsjeldent.  Jeg selv har flerfarget. Synes selv er mer mot grå, og en brun linje gjennom det ene øyet. 

Anonymkode: 7dbb8...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blond og har grønne øyne. Fornøyd med det. Ser mange trekker fram at blondt hår og brune øyne er så fint, men da er det jo som regel bleket hår.

Anonymkode: 4e079...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øynene mine er det jeg er mest fornøyd med mitt eget utseende. De er hovedsakelig grønne med en gyllen heterokromi. Ikke så vanlig.

Anonymkode: dae4b...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyseblå øyne, i basseng reflekteres det blå og det lyser liksom blått ut av øynene... vakkert:sol:

Selv har jeg lys brun 

Anonymkode: 6edc2...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På menn: blå øyne og mørkt hår. 
Kvinner: grønne øyne og blondt hår. 

Anonymkode: 46392...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok blå øyne er finest. Selv har jeg brungrønne, eller hazel som det også kalles.

Anonymkode: ba762...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 22.8.2019 den 13.25):

Er vi ikke litt sånn at vi gjerne liker det omvendte av slik vi ser ut selv? Hva er vakrest av blå øyne, grønne eller brune? 

🤩

Jeg liker det omvendte av meg selv. Og jeg har brune øyne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mørkegrønne/flaskefargede øyne og lyst hår. Veldig fornøyd med det 🙂. Men det viktigste for meg er at øyne utstråler varme og humor 🙂

Anonymkode: e1ff2...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes brune er finest. 

Selv har jeg blå, ett mørkeblått og ett lyseblått. Synes det mørkeblå er fint, men ikke det lyse😭

Anonymkode: 6336b...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...