AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #81 Del Skrevet 23. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er faktisk veldig fornøyd med mine grønne øyne,og skulle ikke ønske meg noe annet Anonymkode: 36760...921 Kanskje vi grønnøyde føler oss mer unike og derfor er fornøyde? 😍 Anonymkode: 1cda6...a6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #82 Del Skrevet 23. august 2019 Jeg også har grønne, med et innslag av noe grå/blått i seg, med en mørk blå ring rundt😅 Pluss noen svake brune flekker på det ene øyet som man kun kan se hvis man stirrer veldig nærme i speilet 😅 Anonymkode: 3cc26...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippilang Skrevet 23. august 2019 #83 Del Skrevet 23. august 2019 Har vel grønne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #84 Del Skrevet 23. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje vi grønnøyde føler oss mer unike og derfor er fornøyde? 😍 Anonymkode: 1cda6...a6e Kanskje det. Øynene mine er vel det enste jeg er fornøyd med,og etter mye merkelige kreasjoner opp gjennom tenårene lærte jeg meg til slutt hvilken farge på øyensminken som fremhevet grønnfargen og komplimentene rant inn Anonymkode: 36760...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #85 Del Skrevet 23. august 2019 1 minutt siden, pippilang skrev: Har vel grønne Jeg synes ikke de ser grønne ut Anonymkode: 36760...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #86 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har blå øyne, men mamma har grønne og pappa blå men ikke tydelige blå. Hvordan kunne jeg da få ganske blå øyne? Min mormor hadde veldig blå øyne. Anonymkode: b9382...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. oktober 2023 #87 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.8.2019 den 13.25): Er vi ikke litt sånn at vi gjerne liker det omvendte av slik vi ser ut selv? Hva er vakrest av blå øyne, grønne eller brune? 🤩 Anonymkode: b9382...1d5 Det finnes pene folk med både blå, brune og grønne øyne, det er ikke bare fargen på øynene som avgjør om de er pene. Det er helheten. Men du legger mer merke til øyne med klare ublandete farger som skiller seg litt ut fra andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #88 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har blå øyne, men mamma har grønne og pappa blå men ikke tydelige blå. Hvordan kunne jeg da få ganske blå øyne? Min mormor hadde veldig blå øyne. Anonymkode: b9382...1d5 Din mor har fått et gen for grønne øyne fra sin far, og et gen for blå øyne fra sin mor. Grønne/brune er dominant gen, derfor har hun grønne. Du har fått det blå genet fra henne + blå gen fra din far= blå øyne. Anonymkode: 64ff9...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #89 Del Skrevet 27. oktober 2023 Snille, varme øyne er vakrest, uansett farge. Anonymkode: dbefd...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. oktober 2023 #90 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg synes alle farger kan være pene, det handler mer om fargetonen, tror jeg. Klare blå eller mørkeblå er veldig fint, mens lyseblå synes jeg fort kan se litt "kaldt" ut. Lysebrune er også veldig pent, det er den "varmeste" øyenfargen. Selv har jeg mørkebrune, som jo er den vanligste fargen på verdensbasis, men som ikke er så veldig vanlig blant etniske nordmenn. Jeg er fornøyd med øynene mine, men synes nok at lysere brunfarger er penere enn mørke, fordi mørk brun kan se litt "hardt" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 27. oktober 2023 #91 Del Skrevet 27. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.8.2019 den 13.25): Er vi ikke litt sånn at vi gjerne liker det omvendte av slik vi ser ut selv? Hva er vakrest av blå øyne, grønne eller brune? 🤩 Anonymkode: b9382...1d5 Ojjda. Fossil tråd Tror ikke det er tilfellet i det hele tatt, t.o.m kanskje motsatt i mange tilfeller... Noen farger er jo veldig i-👁️-fallende, men det gjør det ikke "penest", eller lett å "velge"... Det jeg kaller "pene øyne" har noe med fasong, farge, og hva som "passer" person å gjøre. Og sånn tror jeg det er for/med de fleste... Som en (sjeldent) klok AB en gang sa : Snille, varme øyne er vakrest, uansett farge. (fikk ikke sitert) Endret 27. oktober 2023 av AnonymBruker 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 27. oktober 2023 #92 Del Skrevet 27. oktober 2023 Har egentlig ingen preferanser angående farge. Det er mer helheten som teller: fasong, øyevipper, farge, kontrast, hvordan de passer til resten av ansiktet. Brune gir mer uttrykk ofte, blå ser "mykere" ut, grønne og gule er sjeldne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. oktober 2023 #93 Del Skrevet 27. oktober 2023 Dette er en veldig fin øyenfarge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #94 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 23.8.2019 den 17.18): Jeg synes ikke de ser grønne ut Anonymkode: 36760...921 De er vel grønne som det holder. Og hun har det typiske brune rundt pupillen som de med grønne øyne har. Grønne øyne er vakreste syns jeg og det er de jeg legger merke til. Kanskje fordi bare 2 prosent av befolkningen har det. Anonymkode: 565cc...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #95 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Din mor har fått et gen for grønne øyne fra sin far, og et gen for blå øyne fra sin mor. Grønne/brune er dominant gen, derfor har hun grønne. Du har fått det blå genet fra henne + blå gen fra din far= blå øyne. Anonymkode: 64ff9...d55 Aha, takk for nyttig info. Jeg har mer blå enn min far og min bror. Så tenkte kanskje min mormors øyne var noe genetisk. Anonymkode: b9382...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurær Skrevet 27. oktober 2023 #96 Del Skrevet 27. oktober 2023 Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden): Dette er en veldig fin øyenfarge! Er det hazel eyes? Veldig fine ja🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. oktober 2023 #97 Del Skrevet 27. oktober 2023 lurær skrev (Akkurat nå): Er det hazel eyes? Veldig fine ja🤩 Vet ikke helt hva det kalles, men synes det er utrolig fint, de ser veldig varme ut, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurær Skrevet 27. oktober 2023 #98 Del Skrevet 27. oktober 2023 Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå): Vet ikke helt hva det kalles, men synes det er utrolig fint, de ser veldig varme ut, liksom. Ja, enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #99 Del Skrevet 27. oktober 2023 Denne typiske nordiske blå er vanlig? Anonymkode: b9382...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #100 Del Skrevet 27. oktober 2023 Det ser ut på avstand som jeg har bruke øyne, men kommer du nærmere så ser man at de er brun/grønne. Og det ser egentlig mest ut som fargen av bæsj 😩 Men hva kan man gjøre 🤷♀️ Anonymkode: 0e868...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå