Gå til innhold

Får mest oppmerksomhet fra menn over 30


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er selv i starten av 20årene. Liker også bare menn i den alderen og finner absolutt ikke noe interessant på min egen alder. Ser for meg å være i forhold med en på 30 ca!! Andre som er sånn?

Anonymkode: 3cf5a...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å like menn som er typ 1-4 år eldre enn meg. Har lenge synes at 7+ år er for stor aldersforskjell. Men nå er jeg betatt av en i starten av 30årene, med 8 års forskjell. Hadde kunne overlevd forskjellen med han, men han vet ikke at jeg eksisterer engang.

Anonymkode: 9fac2...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er aldersforskjellen andre veien, at jeg som kvinne er eldst og han en del yngre. Vanskelig å ta steget, vet ikke hva han tenker helt om det. 

Anonymkode: 25afd...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare idéer om hvordan folk er, for eksempel menn på 20 vs menn på 30. En mann på 20 kan være mer moden enn en mann på 30, og mer moden enn en dame på 23. Ikke vær så opptatt av alder, men se individet. Er nok mange damer som går glipp av mange bra menn fordi man har rare idéer om hvor gammel han må være, hvor høy osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mye oppmerksomhet fra menn i 30 og 40 årene når jeg var i 20 årene ja . Kunne aldri ha tenkt å være sammen med en sånn gris , men tror mye av grunnen til at menn i den alderen er mer frempå er fordi de er mer sikre på seg selv enn gutter på 20 som fortsatt er redde for å bli avvist. Voksne menn driter litt i om de blir avvist så da tør de å sjekke mere , og når de enda ikke har dame i den alderen så begynner de å bli desperate og sjekker hvem som helst. (Oftest yngre da, fordi det er en god grunn til at ingen jevnaldrende damer vil ha de. rødt flagg!)

Anonymkode: 4c2f1...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...