Skilpadden Skrevet 8. september 2019 #161 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) 14 minutter siden, Summ said: Hun må ha ekstremt mange ekser, siden hun har spriket med bena for to tilfeldige gutter på under en uke bare på et TV-show... de som vil ha henne, får henne. Og jeg er egentlig litt sånn ´´vi dømmer ikke folk som har sex - uansett hva´´, men merker at jeg ikke synes veldig mye om å ha sex med to random personer PÅ TV med så kort mellomrom... jeg vet ikke. Hun bekrefter på en måte myten om at ´´menn ikke liker jenter som er lette på tråden´´ ved at alle som får henne, ikke vil ha henne, nettopp fordi de har fått henne. Endret 8. september 2019 av Skilpadden 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #162 Del Skrevet 9. september 2019 Fingrekonkurranse?😳 Fyf så flaut! Anonymkode: 9452d...a87 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #163 Del Skrevet 9. september 2019 Når kommer nye episoder på Dplay? Anonymkode: 4c9d1...3ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk_88 Skrevet 9. september 2019 Forfatter #164 Del Skrevet 9. september 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når kommer nye episoder på Dplay? Anonymkode: 4c9d1...3ce I natt kl 00.00 og Tirsdag 00.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 10. september 2019 #165 Del Skrevet 10. september 2019 På 8.9.2019 den 4.13, Skilpadden skrev: Og jeg er egentlig litt sånn ´´vi dømmer ikke folk som har sex - uansett hva´´, men merker at jeg ikke synes veldig mye om å ha sex med to random personer PÅ TV med så kort mellomrom... jeg vet ikke. Hun bekrefter på en måte myten om at ´´menn ikke liker jenter som er lette på tråden´´ ved at alle som får henne, ikke vil ha henne, nettopp fordi de har fått henne. Daniel har også hatt sex med to stykker på veldig kort tid. Synes han fremstår som den mest horete i villaen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #166 Del Skrevet 10. september 2019 1 time siden, Potetjinta skrev: Daniel har også hatt sex med to stykker på veldig kort tid. Synes han fremstår som den mest horete i villaen. Hvem er den andre?? Anonymkode: 9452d...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #167 Del Skrevet 10. september 2019 Dette her er som dyr som parrer seg med den som er villig til å parre seg. Både menn og kvinner. Er det sånn vi har blitt? Har vi ikke mer moral enn dette?? Er vi blitt som dyr som ikke ser annet enn å parre seg med den som er innen rekkevidde. Klarer vi ikke å tenke på mer enn det? Jeg ser folk ha sex både her og der, de har seg og lar seg filme enten det er på kjøkkenbordet eller det er i en krok eller i en seng etter bare å ha kjent hverandre i veldig kort tid. Jeg er sikkert prippen og det som er, men jeg ser ikke verdien i å ligge med alle som tilbyr seg enten jeg er kvinne eller mann. Anonymkode: c883c...d76 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #168 Del Skrevet 10. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette her er som dyr som parrer seg med den som er villig til å parre seg. Både menn og kvinner. Er det sånn vi har blitt? Har vi ikke mer moral enn dette?? Er vi blitt som dyr som ikke ser annet enn å parre seg med den som er innen rekkevidde. Klarer vi ikke å tenke på mer enn det? Jeg ser folk ha sex både her og der, de har seg og lar seg filme enten det er på kjøkkenbordet eller det er i en krok eller i en seng etter bare å ha kjent hverandre i veldig kort tid. Jeg er sikkert prippen og det som er, men jeg ser ikke verdien i å ligge med alle som tilbyr seg enten jeg er kvinne eller mann. Anonymkode: c883c...d76 Det er du ikke alene om og jeg har blitt kalt prippen, bare fordi jeg nekter å hoppe til køys med første og beste. Jeg tar det heller som kompliment å være prippen☺️ Anonymkode: 9452d...a87 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #169 Del Skrevet 10. september 2019 På 8.9.2019 den 4.13, Skilpadden skrev: Og jeg er egentlig litt sånn ´´vi dømmer ikke folk som har sex - uansett hva´´, men merker at jeg ikke synes veldig mye om å ha sex med to random personer PÅ TV med så kort mellomrom... jeg vet ikke. Hun bekrefter på en måte myten om at ´´menn ikke liker jenter som er lette på tråden´´ ved at alle som får henne, ikke vil ha henne, nettopp fordi de har fått henne. Det er nettopp det. Vi skal ikke dømme folk som har sex med hvemsomhelst. Men likevel gjør vi det, fordi vi ikke ville gjort det selv. Og de som gjør det framstår som dumme, som er så lettlurte. Og jeg er enig, de fleste som ligger rundt blir brukt eller de har en lav moral. Og det har alltid vært sånn. I flere århundrer. Anonymkode: c883c...d76 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 10. september 2019 #170 Del Skrevet 10. september 2019 På 6.9.2019 den 14.30, AnonymBruker skrev: Skjønner at jeg har en annen definisjon av ex enn andre. For meg er det en jeg har hatt et fast forhold med. Der inne holder det å ha klint virker det som. 😅 Anonymkode: 2da50...be9 Skulle det vært folk med faste seriøse forhold bak seg så hadde det nok et vanskelig å rekruttere deltakere til dette konseptet 😂 Dette er jo white-trash på høyt nivå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #171 Del Skrevet 10. september 2019 På 6.9.2019 den 19.18, AnonymBruker skrev: Victoria har nå opplevd 2 ganger å bli brukt og kastet. Hun er aaaaaltfor naiv. En gavepakke til playere. Anonymkode: 756f5...009 Hun er jo prototypen på at det ikke funker å hoppe til køys ved første møte... Anonymkode: 2adae...409 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk_88 Skrevet 10. september 2019 Forfatter #172 Del Skrevet 10. september 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er du ikke alene om og jeg har blitt kalt prippen, bare fordi jeg nekter å hoppe til køys med første og beste. Jeg tar det heller som kompliment å være prippen☺️ Anonymkode: 9452d...a87 Jeg tenker det at om man ønsker å hoppe til sengs første gang man går på date med et menneske, så må det være mulig uten at man skal bli kalt for løs i ettertid. Av og til så føles det rett om kjemien er der, og vi er i 2019 det er ikke alle som bryr seg så mye om eks dette. Det som skjer inne på Ex on the beach er derimot litt annerledes, der virker det jo som om nesten alle som ligger i Suiten alene har sex. Som Viktoria sa jeg klarer ikke å ikke ha sex når jeg våkner med en pikk mot rumpa, det har jeg virkelig ikke viljestyrke til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 10. september 2019 #173 Del Skrevet 10. september 2019 3 hours ago, Potetjinta said: Daniel har også hatt sex med to stykker på veldig kort tid. Synes han fremstår som den mest horete i villaen. Synes ikke at han er så smakelig, akkurat. Men det stopper ikke kvinner fra å ville ha ham enda mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #174 Del Skrevet 10. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette her er som dyr som parrer seg med den som er villig til å parre seg. Både menn og kvinner. Er det sånn vi har blitt? Har vi ikke mer moral enn dette?? Er vi blitt som dyr som ikke ser annet enn å parre seg med den som er innen rekkevidde. Klarer vi ikke å tenke på mer enn det? Jeg ser folk ha sex både her og der, de har seg og lar seg filme enten det er på kjøkkenbordet eller det er i en krok eller i en seng etter bare å ha kjent hverandre i veldig kort tid. Jeg er sikkert prippen og det som er, men jeg ser ikke verdien i å ligge med alle som tilbyr seg enten jeg er kvinne eller mann. Anonymkode: c883c...d76 Hvem er "vi"? Den typiske EOTB-deltakeren er jo ikke gjennomsnittsnordmannen akkurat. Anonymkode: e12af...824 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #175 Del Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er "vi"? Den typiske EOTB-deltakeren er jo ikke gjennomsnittsnordmannen akkurat. Anonymkode: e12af...824 Helt enig. Jeg ser ikke helt hvorfor noen trekker slutninger om den vanlige mannen i gata basert på det de ser på reality-TV. Dessuten er jo litt av konseptet der at de må gjøre noe ut av seg for å bli værende der, så noe av det er nok litt overdrevent i tillegg. Anonymkode: 519f9...d9f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #176 Del Skrevet 10. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Jeg ser ikke helt hvorfor noen trekker slutninger om den vanlige mannen i gata basert på det de ser på reality-TV. Dessuten er jo litt av konseptet der at de må gjøre noe ut av seg for å bli værende der, så noe av det er nok litt overdrevent i tillegg. Anonymkode: 519f9...d9f Absolutt. Anonymkode: e12af...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #177 Del Skrevet 10. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er den andre?? Anonymkode: 9452d...a87 Naima😂 Anonymkode: e261a...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #178 Del Skrevet 10. september 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naima😂 Anonymkode: e261a...430 Åhnei😂 Men da fikk Richard smake egen medisin. Victoria må slutte med å falle for bad boys. Gleder meg til å se senere ikveld☺️ Anonymkode: 9452d...a87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 11. september 2019 #179 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) Er dette greia for tiden? Går alle kvinnfolk med bikinitrusa godt planta inni ræven og bikinoverdel som en stripe over brystene? Det ser jo helt mongo ut. Og Siv.. skal være fra Vestlandet et sted, men seriøst, dialekten er jo all over the place. Må ha på tekst for å forstå hva hun sier for tonefallet er jo helt skadeskutt. Blir interessant å se hvor kleine disse deltagerne klarer å gjøre seg. Første sesong med Daniel, og ikke minst Alex tok jo kaka. Jeg vil tro Alex aldri får seg en dame igjen med så mye bullshit om hvor mye han hadde hatt sex at han var lei sex. Det er så ufattelig banalt og uattraktivt. Ikke minst må han hatt verdens dårligste selvtillit."Tøm og røm" liksom. Endret 11. september 2019 av Hatsumomo 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk_88 Skrevet 11. september 2019 Forfatter #180 Del Skrevet 11. september 2019 11 timer siden, Hatsumomo skrev: Er dette greia for tiden? Går alle kvinnfolk med bikinitrusa godt planta inni ræven og bikinoverdel som en stripe over brystene? Det ser jo helt mongo ut. Og Siv.. skal være fra Vestlandet et sted, men seriøst, dialekten er jo all over the place. Må ha på tekst for å forstå hva hun sier for tonefallet er jo helt skadeskutt. Blir interessant å se hvor kleine disse deltagerne klarer å gjøre seg. Første sesong med Daniel, og ikke minst Alex tok jo kaka. Jeg vil tro Alex aldri får seg en dame igjen med så mye bullshit om hvor mye han hadde hatt sex at han var lei sex. Det er så ufattelig banalt og uattraktivt. Ikke minst må han hatt verdens dårligste selvtillit."Tøm og røm" liksom. Er det som er mote nå om dagen ja, men den stripa du referer til er Siv som har bikini toppen feil vei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå