Gå til innhold

Ex on the Beach 2019


frk_88

Anbefalte innlegg

På 21.8.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Ja, mastergrad i rettsvitenskap, bachelor eller bare årsstudium? Ligger ikke så mye prestisje i de to sistnevnte. Ikke at det betyr noe, men hun gjorde jo et ganske stort poeng ut av at hun studerer juss på introduksjonsvideoen. 

Anonymkode: 519f9...d9f

Hun bor på Lillehammer, så da er det bachelor. Kan jo gå videre på master med den, da. Men veldig mange gjør ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det blir for overdrevent, jeg... tydelig at de sier og gjør ting kun for å "sjokkere" og være ville nok til å ikke bli sendt hjem. Oppleves som overspilling og oser usikkerhet. Litt sånn som fjortisjenter gjør når de skal virke kule og "avslappet til sex".

Spyr av Andreas og hans seksuelle trakassering; skal det liksom være morsomt, kun fordi han er homofil?

Richard er tidenes fuckboy. Herregud jeg syns synd på de jentene som roter seg borti sånne. På tomannshånd er han så sjarmerende og sier de riktige tingene, men vi seere ser jo hvilken drittsekk han er. Håper Victoria lar han gå, men tviler... Hun virker naiv og typen som tror at "selv om alle sier han er fuckboy og han har vært utro mot alle ekser, er han sikkert ærlig mot MEG".

Hun 40-åringen er et fascinerende vesen. Har sett henne på Instagram tidligere, og lot meg fascinere av de ekstremt "kule" og oppmerksomhetskrevende antrekkene med rådyre merker. Jeg håper hun blir der lenge! Det virket som hun mislikte da Ulrik gjettet "35 år" på henne. Responsen var "har Richard sagt noe?". Som om det var utenkelig at noen merket hun var eldre enn 20... Og når folk gjetter alder tar de sjeldent i feil vei. Så 35 var nok ikke å ta godt i, for å si det sånn...

Nei, jeg elsker EOTB, men nordmennene er så fryktelig pinlige og krampeaktige, sammenliknet med svenskene og danskene.

Anonymkode: fac08...508

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ingen av jentene er jo naturlig pene. De er bare plastikk. Ser ikke gutta det🤪?

Anonymkode: 2c368...e6b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med bikinier som gjør at det ser ut som man har skikkelige hengepupper?

Og Richard, så tragisk type..... Oppførselen gjør han til en -10 på skalaen. Jeg skjønner ikke at jenter liker sånne typer, rart sånne gutter har mulighet til å være players.

Ulrik er slitsom. Som jusstudentene ville sagt det: Han er jÆÆÆÆÆÆÆvelig slitsom. Hun også.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en voldsom psykisk belastning å være der inne 

Anonymkode: 756f5...009

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være en voldsom psykisk belastning å være der inne 

Anonymkode: 756f5...009

Jeg skulle ønske den psykiske belastningen var den eneste jeg hadde. Må være deilig å ha så lite å tenke på i hverdagen at man blir med på noe sånt. 

Anonymkode: 519f9...d9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard irriterer meg også... Daniel (fra i fjor) var jo i det minste litt sjarmerende og rar oppi all galskapen sin....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.8.2019 den 18.46):

Det må være en voldsom psykisk belastning å være der inne 

Anonymkode: 756f5...009

Det tror jeg også. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hubbie skrev:

Det tror jeg også. Kunne aldri falt meg inn å melde meg på noe slikt. Helt vanvittig at de tør å være nakne og ha sex på TV. Finnes noe som heter privatliv. Alle trenger ikke se alt. 

Det er vist forsket på det (har jeg hørt) og det tar vist ikke mer enn noen få dager før hjernen vår har fortrengt alle kameraene og det faktum at man blir filmet. Når man lever i en sånn boks så forsvinner lissom verden på utsiden fullstendig og alt som betyr noe er der og da. Det forklarer jo de intense vennskapene (bestfriends for life etter 2 dager lissom), kranglene over småting og at man gjør mange rare ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper moccababe får sitt eget reality show. 

Anonymkode: 756f5...009

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper moccababe får sitt eget reality show. 

Anonymkode: 756f5...009

 

Det får ho garantert 😂

Kanskje Richard og...? 

Eg lurer óg på kva tid neste eps kjem. Har ikkje skjønt meg på sendetidene enda.

Nokon som veit?

Anonymkode: 8c58e...ecc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Victoria går ut... slik som hun oppfører seg, så virker det jo som om Richard er en av hennes ekser... eiesyk etter et par dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker virkelig ikke hun nye jenta. Men, samtidig synes jeg hun ble tatt imot veldig dårlig av jentene...

Anonymkode: cb7e8...483

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste at jeg hadde sett han der Jonas før. Han var med på den sesongen av Bloggerne der all slags småbloggere var med. Han virket enkel og irriterende da. Han viker helt lik nå. Boblevest i 40 pluss...

Endret av maipai
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Richard sier det: Det preller av som....kuler! 😂

Btw, er det in med altfor små bikinioverdeler nå eller?

Anonymkode: 452b0...994

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...