Gå til innhold

Ex on the Beach 2019


frk_88

Anbefalte innlegg

12 timer siden, maipai skrev:

Visste at jeg hadde sett han der Jonas før. Han var med på den sesongen av Bloggerne der all slags småbloggere var med. Han virket enkel og irriterende da. Han viker helt lik nå. Boblevest i 40 pluss...

Han virker utrolig enkel ... et stort gjesp hele mannen 

Anonymkode: 756f5...009

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.8.2019 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Alle jentene i årets sesong ser jo fake og trashy ut😅 

Anonymkode: ec0b4...4f3

Det har de vel alltid gjort i dette programmet.

Anonymkode: a9802...29d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike det var mobbekultur mot naima i kveldens episode... 

Anonymkode: 756f5...009

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy flate. Victoria som sa «hvem tror du at du er? Æsj», samt ho juss-dama... usikre folk er turn off 😠

Anonymkode: a7011...33d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger visst en episode etter, men fysøren så patetisk han Richard er. 

Er det fordi han nærmer seg 40-årskrise?

Hva var greia med den samtalen han hadde med Johanne?🤔

Anonymkode: 9452d...a87

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ligger visst en episode etter, men fysøren så patetisk han Richard er. 

Er det fordi han nærmer seg 40-årskrise?

Hva var greia med den samtalen han hadde med Johanne?🤔

Anonymkode: 9452d...a87

Du vet når enkelte prøver seg, men blir avslått, så blir de forbanna og sier noe a la "du er støgg/tjukk/ jeg ville aldri ha knulla deg uansett".  Da har de ikke blitt avslått, da er det de selv som har avslått og kan fremdeles ha verdigheten i behold :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tamsi skrev:

Du vet når enkelte prøver seg, men blir avslått, så blir de forbanna og sier noe a la "du er støgg/tjukk/ jeg ville aldri ha knulla deg uansett".  Da har de ikke blitt avslått, da er det de selv som har avslått og kan fremdeles ha verdigheten i behold :roll:

Sånt drev vi på i 12-årsalderen😂

Han er nærmere 40. Herregud så flaut! 

Anonymkode: 9452d...a87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånt drev vi på i 12-årsalderen😂

Han er nærmere 40. Herregud så flaut! 

Anonymkode: 9452d...a87

Skal ikke forsvare oppførselen hans, og ja, han er av voksen alder. Men nærmere 40 er da virkelig å overdrive når han er 33. som en trettenåring er nesten 20, eller en på 23 snart er 30.🤔😅

Anonymkode: 63097...01a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke forsvare oppførselen hans, og ja, han er av voksen alder. Men nærmere 40 er da virkelig å overdrive når han er 33. som en trettenåring er nesten 20, eller en på 23 snart er 30.🤔😅

Anonymkode: 63097...01a

Åh, jeg trodde han og monica var like gamle. My bad! 

Jeg har ikke sett de første episodene, så jeg har ikke fått med meg intro🙈

Anonymkode: 9452d...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er flaut at jentene er så ivrige etter å «knulle» Pierre og Daniel som kom inn... Jaa de er kjekke, men det er pga de er kjente fra før at de er helt mo i knærna etter dem

Også flaut for Siv stakkars som tok det som en selvfølge at Pierre ville være med henne, og så sier han at hun ikke er hans type engang

Anonymkode: 97377...ade

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å det er flaut at jentene er så ivrige etter å «knulle» Pierre og Daniel som kom inn... Jaa de er kjekke, men det er pga de er kjente fra før at de er helt mo i knærna etter dem

Også flaut for Siv stakkars som tok det som en selvfølge at Pierre ville være med henne, og så sier han at hun ikke er hans type engang

Anonymkode: 97377...ade

Helt enig, men syns det er tøft av Johanne og dele suiten med Pierre. Siv truet jo henne med at om du ligger med Pierre så vil det gå utover vennskapet deresz  Skjønner veldig godt at Pierre velger Johanne foran Siv. Hadde jeg vært gutt så hadde jeg også valgt Johanne over Siv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år og sitter klistret til skjermen. Er jeg patetisk? 

Anonymkode: 756f5...009

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år og sitter klistret til skjermen. Er jeg patetisk? 

Anonymkode: 756f5...009

Du hadde vært patetisk om du hadde vært skjermen. De fleste har vel et eller annet rart de følger med på. 

Anonymkode: 519f9...d9f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er 40 år og sitter klistret til skjermen. Er jeg patetisk? 

Anonymkode: 756f5...009

😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får man sett episoder uten abonnement? Får fortsatt ikke sett den som kom tirsdag. 

Hilsen også nærmere 40 og fascinert tilskuer 🙈 (man føler seg jo så oppegående) 

Anonymkode: 80b10...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år og sitter klistret til skjermen. Er jeg patetisk? 

Anonymkode: 756f5...009

Nei. Jeg kommer til å se på det om det går på TV når jeg er 40 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger tydeligvis litt etter, siden jeg ikke har abonnement. Sitter og ser episoden der Naima kom inn nå. Synes ikke det var så veldig mobbestemning blant jentene? Det er utrolig frekt(og unødvendig) å si til noen at «Æsj har du tungepiercing, det er jo dritharry!». Greit nok at det ikke er så pent, men når noen har det kan du vel regne med at de liker det og ikke vil høre fra en ukjent at «den må du ta ut».

Bra av Richard å be jentene ta det i morgen, litt unødvendig at hele jentegjengen skal ta det med henne, men hun kunne i det minste sagt unnskyld dagen etter, istedefor «det var bare det jeg mente» og fnyse det bort. Man sier ikke til folk at de er stygge selv om man kanskje mener det, det er jo frekt.

Anonymkode: 750d5...ffd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å det er flaut at jentene er så ivrige etter å «knulle» Pierre og Daniel som kom inn... Jaa de er kjekke, men det er pga de er kjente fra før at de er helt mo i knærna etter dem

Også flaut for Siv stakkars som tok det som en selvfølge at Pierre ville være med henne, og så sier han at hun ikke er hans type engang

Anonymkode: 97377...ade

Er de kjente fra før? Fra hva da?

 

For en sesong! Så mye drama! Min store guilty pleasure! Lurer på hvem som blir førstemann hjem? Therese og Jonas kanskje? 

Anonymkode: 2196a...985

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger ikke være rakettforsker for å forstå at det er Therese og Henrik som blir sendt hjem neste gang... De som er kjedeligst blir sendt hjem...

Anonymkode: fc6c0...957

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...