AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #201 Del Skrevet 12. september 2019 På 11.9.2019 den 13.29, frk_88 skrev: Er det som er mote nå om dagen ja, men den stripa du referer til er Siv som har bikini toppen feil vei Herregud, klarer ikke disse blondinene å ta klærne på riktig vei lengre nå? Anonymkode: a9802...29d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #202 Del Skrevet 12. september 2019 Ulrik er så klumsete og søt! Han hadde fortjent en annen enn siv! Anonymkode: a23eb...9c9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #203 Del Skrevet 12. september 2019 Naima danser med buksesmekken åpen på den hvite shortsen, fort gjort! Jeg synes Naima ofte er fin på håret, hun er flink med fletter og ordning av hår. Anonymkode: a23eb...9c9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #204 Del Skrevet 12. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naima danser med buksesmekken åpen på den hvite shortsen, fort gjort! Jeg synes Naima ofte er fin på håret, hun er flink med fletter og ordning av hår. Anonymkode: a23eb...9c9 Enig. Hun tona seg veldig etter at hun kom inn. Jeg har fått mer sans for henne. Anonymkode: 9452d...a87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #205 Del Skrevet 12. september 2019 Så Daniel tenkte at en trekant kunne løse situasjonen mellom Naima og Victoria!?! Anonymkode: a23eb...9c9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 12. september 2019 #206 Del Skrevet 12. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ulrik er så klumsete og søt! Han hadde fortjent en annen enn siv! Anonymkode: a23eb...9c9 Han virker grei når han er edru, men etter litt alkohol minner han meg om eksen min som var ustabil. Kjefter og smeller for alt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #207 Del Skrevet 12. september 2019 Morsomt av Naima og Richard er sammen i dag. Anonymkode: ea020...746 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #208 Del Skrevet 12. september 2019 1 time siden, Apekatten skrev: Han virker grei når han er edru, men etter litt alkohol minner han meg om eksen min som var ustabil. Kjefter og smeller for alt. Enig, han virker veldig aggressiv Anonymkode: d93f9...55c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #209 Del Skrevet 12. september 2019 Hvor har jeg han Petter fra? PH? Anonymkode: 86e93...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #210 Del Skrevet 12. september 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har jeg han Petter fra? PH? Anonymkode: 86e93...345 Yes Anonymkode: e9496...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #211 Del Skrevet 12. september 2019 Jeg og noen venninner fant ut at vi skulle ha vorsh med «ex on the beach» tema! Det var sykt kult faktisk, men det tok jo helt av. Når vi våknet dagen etterpå, satt vi å snakket om hvor kult det hadde vært om det var mer avslappet stemning der, og ikke at de MÅTTE finne seg en «partner» med en gang, men heller kanskje ble forelsket etterhvert eller noe. Vi spilte flasketuten peker på, «5min med en valgfri person på badet», «klin med personen til venstre», «sug en valgfri person» osv. Det var jo helt ekstremt kleint, og det var ikke alt som ble gjennomført, men vi snakket om hvor kult programmet hadde vært uten alt det kjærestetullet... de puler jo rundt uansett, så hvorfor ikke være litt mer underholdende enn kjedelige liksom... Anonymkode: 38ddb...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #212 Del Skrevet 13. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og noen venninner fant ut at vi skulle ha vorsh med «ex on the beach» tema! Det var sykt kult faktisk, men det tok jo helt av. Når vi våknet dagen etterpå, satt vi å snakket om hvor kult det hadde vært om det var mer avslappet stemning der, og ikke at de MÅTTE finne seg en «partner» med en gang, men heller kanskje ble forelsket etterhvert eller noe. Vi spilte flasketuten peker på, «5min med en valgfri person på badet», «klin med personen til venstre», «sug en valgfri person» osv. Det var jo helt ekstremt kleint, og det var ikke alt som ble gjennomført, men vi snakket om hvor kult programmet hadde vært uten alt det kjærestetullet... de puler jo rundt uansett, så hvorfor ikke være litt mer underholdende enn kjedelige liksom... Anonymkode: 38ddb...1fb Wtf 😳 Anonymkode: b5d00...691 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #213 Del Skrevet 13. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og noen venninner fant ut at vi skulle ha vorsh med «ex on the beach» tema! Det var sykt kult faktisk, men det tok jo helt av. Når vi våknet dagen etterpå, satt vi å snakket om hvor kult det hadde vært om det var mer avslappet stemning der, og ikke at de MÅTTE finne seg en «partner» med en gang, men heller kanskje ble forelsket etterhvert eller noe. Vi spilte flasketuten peker på, «5min med en valgfri person på badet», «klin med personen til venstre», «sug en valgfri person» osv. Det var jo helt ekstremt kleint, og det var ikke alt som ble gjennomført, men vi snakket om hvor kult programmet hadde vært uten alt det kjærestetullet... de puler jo rundt uansett, så hvorfor ikke være litt mer underholdende enn kjedelige liksom... Anonymkode: 38ddb...1fb Fikk en vag følelse av at en mann har skrevet dette. «Sug en valgfri person» Anonymkode: 3555e...dd8 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #214 Del Skrevet 13. september 2019 Ulrik tåler virkelig ikke alkohol. Og hva i all verden er det med dialekten til Siv? Høres ut som om hun prøver å kamuflere at hun er fra Jæren. Anonymkode: f2de6...767 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #215 Del Skrevet 13. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk en vag følelse av at en mann har skrevet dette. «Sug en valgfri person» Anonymkode: 3555e...dd8 Tror du undervurderer kvinner her, gitt Anonymkode: 452b0...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #216 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg synes jo det er litt greit at det finnes så få mennesker med et slikt eksponeringsbeov at man begynner å gå så tom at man bruker folk som allerede har vært i andre eksponeringsprogram Anonymkode: 2196a...985 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #217 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg får litt følelsen at Naima bevisst ønsker å skape drama ... viktig for henne å bevise hvor attraktiv hun er. Slange i paradis. Anonymkode: 756f5...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 13. september 2019 #218 Del Skrevet 13. september 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får litt følelsen at Naima bevisst ønsker å skape drama ... viktig for henne å bevise hvor attraktiv hun er. Slange i paradis. Anonymkode: 756f5...009 Hun minner meg om Marielle fra sesong 1, lager drama, og når folk tar igjen, er hun offeret fordi de andre blir provosert og tar igjen litt høylytt.. også står hun bare der og liksom ikke skjønner hva som skjedde... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #219 Del Skrevet 13. september 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Ulrik tåler virkelig ikke alkohol. Og hva i all verden er det med dialekten til Siv? Høres ut som om hun prøver å kamuflere at hun er fra Jæren. Anonymkode: f2de6...767 Det er akkurat det hun er. Hun kommer fra Vigrestad. Anonymkode: 11de4...5f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 13. september 2019 #220 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat det hun er. Hun kommer fra Vigrestad. Anonymkode: 11de4...5f6 Men man skulle ikke tro det, hun har en merkelig sammensurium av bokmål/annen dialekt og rogalandsk. Det høres virkelig helt sløkt ut når hun prater! Jeg er fra det området, jeg skjønner knapt hva hun sier til tider, er jo rene berg og dalbane i tonefall og uttale når hun prater. Endret 14. september 2019 av Hatsumomo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå