Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

frk_88

Anbefalte innlegg

6 timer siden, frk_88 skrev:

Er det som er mote nå om dagen ja, men den stripa du referer til er Siv som har bikini toppen feil vei :P

Enda mer teit! Så det er bare for å kunne ha puppene så synlig som mulig.. hun kunne bare gjort som Melina da, flashe boobsa i enhver setting i huset så var det taken care of. 

Jeg ser på,og det er flaut å innrømme det, hehe. Men hvordan kan ikke se det på det? Det er jo så pinlig.

En annen ting som slår meg med årets deltakere, er alle mennene bifile? Andreas kliner jo over en lav sko med samtlige menn der inne - mulig det er en greie blandt dagens heterofile? En ting er jo gjerne jenter som kliner med jenter for guttas skyld (de fleste), men hvem er det gutta gjør det for? Jentene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hatsumomo skrev:

En annen ting som slår meg med årets deltakere, er alle mennene bifile? Andreas kliner jo over en lav sko med samtlige menn der inne - mulig det er en greie blandt dagens heterofile? En ting er jo gjerne jenter som kliner med jenter for guttas skyld (de fleste), men hvem er det gutta gjør det for? Jentene?

Man er ikke bifil bare fordi man kliner med samme kjønn. Jeg har sett flere ganger at gutter kliner med hverandre på fest, de gjør det for gøy. Selv skjønner jeg ikke hvorfor det skal være gøy. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biseksuell skulle jeg heller skrevet.

Det er sikkert for gøy ja, men virker som det er noe som har vokst frem de siste årene. For 10-15 år siden så var dette ikke aktuelt og ikke noe en så gutter gjøre på fest med mindre de var homofile.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig som er så bra med han Pierre med de ørene??? Hva er det som gjør at han drar damer? De ørene der er helt no go for min del. Og han broren hans er heller ikke noen fristelse!

Anonymkode: c883c...d76

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hatsumomo skrev:

Biseksuell skulle jeg heller skrevet.

Det er sikkert for gøy ja, men virker som det er noe som har vokst frem de siste årene. For 10-15 år siden så var dette ikke aktuelt og ikke noe en så gutter gjøre på fest med mindre de var homofile.

Helt enig, for bare for få år siden var det skikkelig IKKE og NEI. Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 15.14, frk_88 skrev:

Jeg tenker det at om man ønsker å hoppe til sengs første gang man går på date med et menneske,  så må det være mulig uten at man skal bli kalt for løs i ettertid. Av og til så føles det rett om kjemien er der, og vi er i 2019 det er ikke alle som bryr seg så mye om eks dette. Det som skjer inne på Ex on the beach er derimot litt annerledes, der virker det jo som om nesten alle som ligger i Suiten alene har sex. Som Viktoria sa jeg klarer ikke å ikke ha sex når jeg våkner med en pikk mot rumpa, det har jeg virkelig ikke viljestyrke til.

At du unnskylder for at det er 2019 har ikke noe å si. Det sa folk i 1950 og 1980, samt i 2010. Så der er du ikke alene. 

Er man løs så slipper man flere menn innafør trusa enn det som er vanlig. Sånn er det bare, og det har ikke endret seg på mange år, dessverre for deg. Så ja, man er fortsatt løs om man ligger med mange. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hundedama skrev:

"sex on the Beach" 

Helt riktig, det er stort sett det det handler om. Sex og krangling. Er det deltakere som ikke gjør noe av delene så blir de fort sendt hjem til Norge. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det egentlig som er så bra med han Pierre med de ørene??? Hva er det som gjør at han drar damer? De ørene der er helt no go for min del. Og han broren hans er heller ikke noen fristelse!

Akkurat nå er han jo superpoppis fordi han er noenlunde kjent fra før av. Tror nok det har noe med hvordan han tar seg å gjøre. Han virker veldig komfortabel og ikke minst dominerende. 

Sånn rent estetisk synes jeg broren hans er søt. Men oppførselen hans ... og ikke minst hans mangel av seksual moral gjør han alt jeg ikke klarer å fordra i en mann. Mange mener Richard oppfører seg dårlig (og jeg er enig), men hans dårlige oppførsel kommer av en dyp usikkerhet og dårlig selvbilde (ikke selvtillit). Føler broren til Pierre er mer sånn ... kalkulerende, kynisk, lat og ekkel. Han er jo den som behandler jentene verst, selv om Richard kommer dårligst ut. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at guttene og jentene kliner med alle, når de først skal kline. At guttene er så chille på det gir meg faktisk litt mer tro på fremtiden mtp seksualitet og at det ikke er galt å forelske seg i samme kjønn. For min del hadde det vært uaktuelt å kline med alle på en fest, men når de først gjør det så liker jeg at guttene ikke er redd for å kline med hverandre også. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hun blonde jenta med tatoveringer som plutselig har dukket opp i episode 8? Trodde først det var Siv, men hun har ikke sleeve pluss at de satt ved siden av hverandre. Det er ingen portrettintervjuer med henne heller. Føler ikke jeg har missa en episode heller for alt annet stemmer. 😅

Anonymkode: c9872...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg må oppdatere meg litt da denne tråden får nye svar hele tiden. :laugh: Jeg har ikke sett de siste fire episodene og henger litt etter. 

Anonymkode: 519f9...d9f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem er hun blonde jenta med tatoveringer som plutselig har dukket opp i episode 8? Trodde først det var Siv, men hun har ikke sleeve pluss at de satt ved siden av hverandre. Det er ingen portrettintervjuer med henne heller. Føler ikke jeg har missa en episode heller for alt annet stemmer. 😅

Anonymkode: c9872...71d

Det er vel hun som kom inn som x til både jonas og richard, og jonas måtte dra hjem da hun valgte richard til date. Husker ikke navnet, hun har ikke fått mye skjermtid

Anonymkode: 6dd58...7bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Ingen av de er pene å se på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du unnskylder for at det er 2019 har ikke noe å si. Det sa folk i 1950 og 1980, samt i 2010. Så der er du ikke alene. 

Er man løs så slipper man flere menn innafør trusa enn det som er vanlig. Sånn er det bare, og det har ikke endret seg på mange år, dessverre for deg. Så ja, man er fortsatt løs om man ligger med mange. 

Jeg unnskylder ikke, jeg bare sier min mening. Og selv om du mener jeg er løs så er jeg i et samboerskap, så det finnes en ordentlig mann der ute også for oss som ikke er a4 også 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Victoria lærer litt av sine egne handlinger når hun ser på programmet. Ja, det er kjipt å se noen man har drevet med på hoppe til køys med noen andre, men hva kan man egentlig forvente når man selv hopper til køys med hvem som helst på null komma niks? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Hva er de svenske brødrene kjent for? 

Pierre har vært på PH. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ranunkelen said:

Hva er de svenske brødrene kjent for? 

Pierre var med på PH, og er xen til isabel raad. broren er vel tattovør tror jeg, og har muligens vært sammen med en PH-deltager som jeg ikke husker navnet på i farten. Nordlening. 

Anonymkode: 6dd58...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt åpenbart at Richard er mer enn betatt av Naima og ergrer seg over at Naima gikk videre til Daniel. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...