Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

14 åringen min lurer bare på hvilke voksne folk som er ansvalige for den serien.... Det gjør igrunnen jeg også... 

• Liker 4
Skrevet

Siv er fra Ogna, ikke Vigrestad. 

Anonymkode: 79c8d...f84

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siv er fra Ogna, ikke Vigrestad. 

Anonymkode: 79c8d...f84

Og studert på Lillehammer, som sikkert vanner ut Rogaland.

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, kahaki said:

Og studert på Lillehammer, som sikkert vanner ut Rogaland.

Som jærbu er jeg mer fornærma over at hun sier at hun er fra Stavanger enn at hun knoter litt 🤭 vanlig å bli påvirka. 

Anonymkode: 11de4...5f6

• Liker 3
Skrevet
På 13.9.2019 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Ulrik tåler virkelig ikke alkohol.

Og hva i all verden er det med dialekten til Siv? Høres ut som om hun prøver å kamuflere at hun er fra Jæren.

Anonymkode: f2de6...767

Det er ikke lett å snakke rent med slik ducky lipper.......

Anonymkode: c6b31...70d

• Liker 13
Skrevet
19 hours ago, siesta said:

14 åringen min lurer bare på hvilke voksne folk som er ansvalige for den serien.... Det gjør igrunnen jeg også... 

Jeg lurer på hvilke voksne folk som er ansvarlige for at barn/tenåringer i deres husstand ikke ser filmer og serier som de ikke er gamle nok til å se.  

Anonymkode: a94fd...7ed

• Liker 20
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Kragebein, adm

Skrevet
På 14.9.2019 den 1.45, siesta skrev:

Ikke la 14-åringen din se på dette. Gir et helt forvrengt bilde av ungdomstid, forhold og sex. Finn en god serie på Netflix i stedet for henne, f.eks. Sex Education.

Anonymkode: 432af...4dc

• Liker 16
Skrevet

Skjønner ikke helt dette med premium abonnement. Det står at man kan se episodene gratis fra kl 18 den dagen episoden går på tv. Hvorfor må jeg da ha premium for å se episoden som gikk torsdag 12.? Hvor lenge må jeg vente før jeg får se den?

Anonymkode: 6a503...e95

Skrevet

Så vidt jeg har forstått så er den siste episoden som du må ha premium for å se: tirsdagens episode som enda ikke er vist på TV. Den får du se uten abonnement på tirsdag og da kommer torsdagens episode som du kan se med abonnement. Så med abonnement vil du kunne ligge en episode foran.

Anonymkode: a23eb...9c9

• Liker 2
Gjest Justsaying
Skrevet
På 8.9.2019 den 4.13, Skilpadden skrev:

Og jeg er egentlig litt sånn ´´vi dømmer ikke folk som har sex - uansett hva´´, men merker at jeg ikke synes veldig mye om å ha sex med to random personer PÅ TV med så kort mellomrom... jeg vet ikke. Hun bekrefter på en måte myten om at ´´menn ikke liker jenter som er lette på tråden´´ ved at alle som får henne, ikke vil ha henne, nettopp fordi de har fått henne.

Og ikke et ord eller mening om Daniel som har vært på to damer på kortere tid. 

Skrevet
5 timer siden, Justsaying skrev:

Og ikke et ord eller mening om Daniel som har vært på to damer på kortere tid. 

Han vil bare tømme seg og gir totalt fsen i følelsene til jentene 

Anonymkode: 756f5...009

Skrevet
On 9/11/2019 at 10:43 PM, Apekatten said:

Man er ikke bifil bare fordi man kliner med samme kjønn. Jeg har sett flere ganger at gutter kliner med hverandre på fest, de gjør det for gøy. Selv skjønner jeg ikke hvorfor det skal være gøy. 

On 9/11/2019 at 10:47 PM, Hatsumomo said:

Biseksuell skulle jeg heller skrevet.

Det er sikkert for gøy ja, men virker som det er noe som har vokst frem de siste årene. For 10-15 år siden så var dette ikke aktuelt og ikke noe en så gutter gjøre på fest med mindre de var homofile.

On 9/12/2019 at 2:29 PM, AnonymBruker said:

Helt enig, for bare for få år siden var det skikkelig IKKE og NEI. Hva har skjedd?

Anonymkode: c883c...d76

Jeg har sett hetro gutter kline i fylla flere ganger, tilbake til 2004. Som regel har det vært en slags dare da, eller kanskje fordi en jente sa de måtte eller noe sånn. Syns å huske det ikke har vært helt uvanlig på PH heller og jeg har ikke sett på det på mange sesonger. Synes det er kult at de macho gutta tar så lett på det og ikke er homofobe iallfall :)

Skjønner meg ikke helt på Neima hun virker litt blåst og så snakker hun med så utrolig rart tonefall? Klarer ikke sette fingeren på det men det bare høres så rart ut når hun prater... Hun hadde rett i at Victoria er harry da. Og er det ikke bare å stå for å være harry? Hvorfor bli så sur over at noen påpeker det? Harry kan være gøy og det.

Anonymkode: 4f769...e9d

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett hetro gutter kline i fylla flere ganger, tilbake til 2004. Som regel har det vært en slags dare da, eller kanskje fordi en jente sa de måtte eller noe sånn. Syns å huske det ikke har vært helt uvanlig på PH heller og jeg har ikke sett på det på mange sesonger. Synes det er kult at de macho gutta tar så lett på det og ikke er homofobe iallfall :)

Skjønner meg ikke helt på Neima hun virker litt blåst og så snakker hun med så utrolig rart tonefall? Klarer ikke sette fingeren på det men det bare høres så rart ut når hun prater... Hun hadde rett i at Victoria er harry da. Og er det ikke bare å stå for å være harry? Hvorfor bli så sur over at noen påpeker det? Harry kan være gøy og det.

Anonymkode: 4f769...e9d

Antageligvis fordi Naima mener det nedlatende. Er noe helt annet å si at noen er Harry på en nedlatende måte enn på en godlynt måte (slik som Selda og Morten Hegset beskrev staysman på ti på topp på fredag.)

Anonymkode: 2196a...985

• Liker 6
Skrevet

Hvor kommer foreldrene til Naima fra, er hun halvt norsk? Ser hun har utenlandsk (arabisk?) etternavn. Det litt rare tonefallet hennes kan komme fra om hun ikke er født i Norge?

Anonymkode: a23eb...9c9

• Liker 2
Skrevet

Omg Daniel altså, tidenes fuckboy 😛

Men han er jo en pen mann så kan jo tildels skjønne jentene også. 

Syns litt synd på Ulrik, siv bestemmer alt også i senga

• Liker 1
Skrevet

Flere som syns at hun nye Sarah, minner utseendemessig  om Sofie Nilsen som var med på PH?

Anonymkode: a115b...0d0

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere som syns at hun nye Sarah, minner utseendemessig  om Sofie Nilsen som var med på PH?

Nja, Sarah er mye tynnere.. Men begge har langt mørkt hår og blå øyne så litt lik kanskje.

Skrevet
6 minutter siden, frk_88 skrev:

Nja, Sarah er mye tynnere.. Men begge har langt mørkt hår og blå øyne så litt lik kanskje.

Syns ansiktsmimikken, spesielt munnen og øynene var veldig likt - måten å snakke på.

Skrevet

Sykt ekkel serie 

Anonymkode: c6be0...7c4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...