Gå til innhold

Skulle trene i går og der var en baby??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ofte med barna mine. De sitter nå stille. Ser flere som gjør det og plager meg ikke. Hvorfor plager det deg? 

Anonymkode: 3c730...70a

Jeg hadde blikka deg så jævlig om de ga en miste lyd🤨

Anonymkode: b16a2...a53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blikka deg så jævlig om de ga en miste lyd🤨

Anonymkode: b16a2...a53

Blikka, er det å stirre?

Anonymkode: a66e7...a5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det en dame som tok med seg babyen sin på treningssenteret der jeg trener. Det er åpenbart ikke lov å ha med barn inn, for man må være fylt 18 år for å bli medlem og det er ingen barnepass der. Babyen hennes gråt av og til. Av og til måtte dama stoppe å trene og amme babyen. Hvis jeg var henne ville jeg holdt meg hjemme og trene der, eller finne en barnepass for å få tid til å stikke på trening. 

Anonymkode: d348a...f64

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke er i veien for de som skal trene så er det jo greit. Noen har jo områder barna kan være på.

Men om mor lot den stå foran et knebøystativ så andre ikke kunne bruke det så må man jo sifra.

Anonymkode: 822a4...ff3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på treningssenter med 16 års aldersgrense, og vi har et problem med foreldre som tar med seg babyen/unga sine utenfor bemanningstid for å trene litt. Det er ikke lov, men foreldrene driter jo i det. 

Anonymkode: 7406e...cae

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber på treningssenter med 16 års aldersgrense, og vi har et problem med foreldre som tar med seg babyen/unga sine utenfor bemanningstid for å trene litt. Det er ikke lov, men foreldrene driter jo i det. 

Anonymkode: 7406e...cae

Da må dere sifra og vise til reglene. Eller utestenge de.

Anonymkode: 822a4...ff3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hva som er problemet med å ha en baby med seg til treningsstudio. Det er ikke alle som har mulighet for å betale for dyr barnepass, og ikke alle barn har begge foreldre. Er det snakk om en alenemor f.eks. så er det helt forståelig at babyen blir med. Eller skal en alenemor liksom ikke trene eller gjøre andre ting hun selv er glad i i flere år? Det er selvfølgelig viktig at vognen står på et trygt sted. Hvis du mener at stedet var utrygt for barnet, at det var potensiell fare, så si ifra til moren og be henne sette vognen et annet sted. 

Anonymkode: 1bae4...e4a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som ungen lå trygt der, for å være helt ærlig. Midt i et vektrom og ved siden av et treningsapparat ville jeg aldri ha puttet en sovende unge. En blid, pludrende unge som ligger på treningsmatten ved siden av sin mor eller far, er noe ganske annet.

Anonymkode: 82f4d...56c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert samme dama som lagde en tråd her ang å ta med baby på treningssenteret 😂 sånn litt mer seriøst, jeg synes ikke det burde være lov. De kan bli skadet, forstyrre andre eller det kan skje uventede ting. Man vet aldri. 

Anonymkode: eb40d...446

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et jævla sted må det være ok at det ikke er unger og barnevogner.. Herregud. En av grunnene til at jrg drar dit er å få et avbrekk fra alt mas og sjas ute som også innebærer skrikerunger i barnevogner. Holder den fullstendig kjeft og står inni en krok så det ikke plager noen så kan d kanskje til nød gå. Men jeg hater å bli stirret på mens jeg trener og kan fint innbille meg at unger som blir med foreldre slike steder glaner på andre. Synes det er ganske frekt å dra med seg unger slike steder. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet? Hvis det ikke er greit å ha med babyen sin på trening, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor det er greit å ha med babyen sin på jobb.

Anonymkode: 3131d...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ikke ut som ungen lå trygt der, for å være helt ærlig. Midt i et vektrom og ved siden av et treningsapparat ville jeg aldri ha puttet en sovende unge. En blid, pludrende unge som ligger på treningsmatten ved siden av sin mor eller far, er noe ganske annet.

Anonymkode: 82f4d...56c

Koselig helt til pludrebabyen blir til en skrikerunge. 

Anonymkode: b40bc...202

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt treningssenter godtar at man bar med baby i vogn/bilstol, men ikke eldre barn som løper rundt. Jeg ble faktisk oppfordret til å ta med baby og trene av en av instruktørene. Hun sa jeg kunne ta med baby i sovetiden på dagtid, da senteret uansett ikke er overbefolket. Flest pensjoniseter der på dsgtid. Jeg gjorde det aldri, ettersom jeg liker å trene uten  forstyrrelser da...  

Anonymkode: f2d12...3c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke problemet? Hvis det ikke er greit å ha med babyen sin på trening, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor det er greit å ha med babyen sin på jobb.

Anonymkode: 3131d...2fe

Som regel er ikke det greit altså😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bondenisse skrev:

Om ungen ligger inntil knebøyststativet sånn at det utgjør en fare (f.eks de som tar knebøy kan miste vektskiver på barnet eller folk kan snuble i bagen) er det absolutt ikke greit. 

Om ungen bare sov/lå lydløs i bagen på en trygg plass og ikke hindret andre sin trening er det bare positivt tenker jeg

Viktig å sette ungen på lydløs.

Endret av minister-mio
Autovorrect
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

Viktig å sette ingen på lydløs.

Nettopp! Alle skal få hyle så mye de vil! :rope:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øh.. Hva er problemet her? Dere som har i mot bør jo trene hjemme istedenfor å be foreldre gjøre det?! Syns det er helt ok at barn er med over alt hvor de kan bli med. Hva er feil med det? Skjønner ikke problemet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i en verden der det finnes andre mennesker. Også barn. Det må TS og andre som klager i tråden bare finne en måte å håndtere på. 

Det betyr selvsagt ikke at disse andre menneskene kan bråke og forstyrre deg i alle sammenhenger. Da er det lov å gi beskjed og forvente at det ryddes opp i. Dere må nok likevel pent innfinne dere med at de -eksisterer- og noen ganger er der du er. 

 

Anonymkode: 54d1d...91e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 10.36, AnonymBruker skrev:

Da må dere sifra og vise til reglene. Eller utestenge de.

Anonymkode: 822a4...ff3

Når det skjer mens senteret er ubetjent? Da er det jo ikke ansatte der til å si ifra...

Anonymkode: f74b8...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...