Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Tenke berre på mi oldemor som eg var så heldig å beholde lenge. Ho var det vakraste og beste menneske eg nokon gong har møtt! Håper eg ikkje har laga alt for mykje styr ang. Danmark. Me får nok da fint te slutt... :P:ler: Tenk deg jentene på tur :ler2: liv yes! Rauland va digg eg ridde ein utrolig søt litt treg smånervøs sak' date=' som var brun med kvite flekkar på rompa. Men eg verke over alt. Rompaa mi. Skulle vært rik så eg kunne bestilt meg ein masør. :-)

He he! :ler: Heteridning tar på det vettu!;)

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Hei *Escadea*

Zummer innom dagboka di en tur. Takk for fine hilsninger, det varmer mitt hjerte. :-)

Ønsker deg en fin kveld :-)

Føler meg litt bedre humør nå, har vært og svidd av endel penger. Fant ikke noe til meg da, bare til barna.. men jeg fikk da brukt en del. :-)

Er det ik sånn da at barna havner opp med en masse klær og ikke en selv? :ler: Venninna mi har en liten datter på 1 år og d samme skjer hver gang, hu kunne ha skiftta garderobe støtt den jenta!:)

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Heia Charmina, seroxata, @riel og Tone! Så hyggelig at dere stikker innom:)

Ja d er jo gøy å jobbe med eldre selv om det ikke er bare brare heller... Det som er veldig dumt med helsevesenet her i Norge er jo at det bevilges altfor lite penger... Derav blir ikke kårene så bra for de eldre som en måtte ønske.. Foreksempel er det ofte altfor få personale på jobb, slik at det ofte ikke er tid til det mest nødvendige som stell, medisiner og mat. Og ingentin mer... Og de eldre trenger jo så mye mer! Føler at det hadde vært mye bedre om de kunne økt bemanningen alle steder hvor det er eldre, slik at en kunne fått litt bedre tid til de stakkarene som trenger det mest.. Mange er redde og engstelige og forstår ikke helt ka som skjer rundt de.. ikkje særlig verdig måte de blir behandlet på då akkurat.. En merke det lett hvis en først har litt tid, at då er de mye roligere og har det mye bedre- bare en har tid å snakke litt med de og være hos de litt.. :klem: Men det er det altfor sjeldent tid til slik helsevesenet er nå. De tenker bare på å spare penger :-x Ja ja... de får se når de havner der selv.... og får maks dusje en gang i uken og har svært lite å fylle dagene sine med.. Tror nesten folk har det bedre i fengsel enn på sykehjem!:( Håper jeg aldrig havner der.. :klø:

Ellers har jeg hatt fri idag, herlig etter jobbehelg+ mandagen :P Var bare rundt i sentrum og dilla litt, eg og ei venninne :-) Å så gikk vi og tok solarium! :briller: Må jo gjøra d når sola nekte å komma hit t oss! :ler: Å så gikk vi oss en lang tur etterpå:) :enig_animasjon: Får litt energikick av det så eg har fått vaska en masse klær :husarbeid: og no tror eg jaggu eg tar fatt på litt golvvask her! :o

Gjest Gjesta
Skrevet

Heisann sveisann og tusen takk for fin hilsen :bukke:

Kommer du fra Hardanger? Har aldri vært der men ser for meg at det er alldeles nydelig der :P

Ha en fortsatt storveies kveld :bukke:

Skrevet

Jo takk, man kan ikke annet enn klage - :ler: , men hjelper det?

Neida - ståa er ikke så verst - koselig med hilesn, takk-og-takk for det!

Heksehilsen!

Gjest gjesta
Skrevet

Så deilig å ta sol... :-D

Frister når det ikke er noe sol ja.. :tunge1:

Flink husmor i dag :kyss:

Skrevet
(jobber foresten på sykehuset' date=' men har urolig mange fra "naboen" innom ganske ofte egentlig)[/quote']

Her er jeg helt ute på ville veier :oops: Når jeg tenker meg om så er det jo sykehuset, og ikke sykehjemmet du jobber på :klaske:

Sorry :oops:

Det er ikke så lenge til den 18. juli nå da, selv om det sikkert føles slik. men det går fort skal du se :)

:klem:

Skrevet

Innom og ønsker deg en fin dag snuppa :dagensrose:

Skrevet
Innom og ønsker deg en fin dag snuppa

Ææææhhhhh natt får en kanskje si istedenfor :oops:

Skrevet

Heisann!

Hopper innom og ønsker deg en flott dag i morgen. :klem:

Gjest seroxata
Skrevet

huff, er å trist at de eldre ikke får den behandlingen de fortjener:(

Er jo godt at dere gjør så godt dere kan!:)

jeg kunne faktisk tenkt meg å jobbe med eldre, men det er jo ikke bare til å hoppe i det heller...

:kose:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Heisann sveisann og tusen takk for fin hilsen :bukke:

Kommer du fra Hardanger? Har aldri vært der men ser for meg at det er alldeles nydelig der :P

Ha en fortsatt storveies kveld :bukke:

Joda d er ikke så værst her:)

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Jo takk, man kan ikke annet enn klage - :ler: , men hjelper det?

Neida - ståa er ikke så verst - koselig med hilesn, takk-og-takk for det!

Heksehilsen!

Takk for at du stikker innom!;)

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Stakar deg.. koss blir d m. søvnen din då?

:o Takker uansett for besøket!;)

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Ja når sommeren dvikter så.. :-( Men den kommer vel;)

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Ja når sommeren dvikter så.. :-( Men den kommer vel;)

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Heisann!

Takk skal du ha!:) Må ha en super dag imorgen du og! :hoppe:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Heisann!

Takk skal du ha!:) Må ha en super dag imorgen du og! :hoppe:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
huff, er å trist at de eldre ikke får den behandlingen de fortjener:(

Er jo godt at dere gjør så godt dere kan!:)

jeg kunne faktisk tenkt meg å jobbe med eldre, men det er jo ikke bare til å hoppe i det heller...

:kose:

D kan jo hende at du hadde passa til det?:) De trener no uansett masse assistenter ved sykehjemene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...