Gjest Hel Skrevet 3. juli 2005 #261 Del Skrevet 3. juli 2005 Ååå' date=' for en sjarmerende dialekt du har [/quote'] Enig! Dumt at du blei solbrent! Vet hvordan det er. Håper det går over snart da, husk Aloe Vera hvis det blir for vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2005 #262 Del Skrevet 4. juli 2005 Fikk du lurt gubben med på byen? Nå tenker jeg du er fin & brun, eller?.. Jeg får også lyst på baby når jeg ser de små krabatene.. Det passer med barn når dere er klar for det. Bra økonomi er ikke heller å forakte, da det er dyyrt! Håper du hadde en kooooselig helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. juli 2005 #263 Del Skrevet 4. juli 2005 Hallooo! Døtte bøtte,det er varmt i Trøndelagen nå...har sett opptil flere skinnvester liggende i grøftekanten, så selv den mest hardbarka trønder kaster av seg klærne nå Håper du har en super sommerdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. juli 2005 #264 Del Skrevet 5. juli 2005 Hellu folkens!!!! Lenge siden eg har vært innom her no... Fy meg.. :fy: har ikkje vært så flink å vært innom her i d siste nei.. Vært mye opptatt og jobba masse... Var ut en tur i helga ja (veeeeldig etterlengta....), men så klarte eg å krangla noe helt jævlig med gubben ute på byen (kom en dust bort og plaga meg og ville danse... å så ga han seg f.... ikkje... å så kom gubben og trudde at eg hadde noe på gang med han....å så var helvete igang....) så heile greio gikk rett i dass..... Eg har d med å bli litt fort pissed of og.... så då når gubben komme å anntyde piss, så tenne eg på alle pluggar med ein gang :-? Og då... :evil: ja då sie d seg sjøl at det ikkje blei en suksess på byn i helga akkurat... men men... det komme vel andre helger... må bare la vær å krangla så jævlig.... :o Eller så er d jobbing og atter jobbing... :-? Skal jobba til helga og har kun fri imåro (onsdagen) denna veko...så eg må nytta den bra.... Må få gjort e del... Ellers så håpe eg at alle her inne er mye meir heldige med været enn eg er... d var no sol og fint et par dagar og så var det bare regn og overskya.... Men det er no i d minsta en viss varme ute.. Slippe å gå og frysa med jakka og voldsomt med klær.. Men no får eg hiva litt klær i maskino.. å så får eg oppdatera meg i dagbøkene dokkas litt seinare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 5. juli 2005 #265 Del Skrevet 5. juli 2005 Heihei Foreløpig så funker pearlyen ikke så veldig bra, siden jeg ikke har hatt mensen med den.. For det er først etter man har fått mensen at den skjønner hvor du er i syklusen, pluss at jeg målte mens jeg hadde feber også jeg da... Stakars maskin må jo ha blitt superforvirra Men den kommer seg vel.. Er samme som lady/baby comp ja, bare litt mindre avansert i forhold til familieplanlegging og sånn! Men like sikker i forhold til prevensjon! Har hørt om folk som har brukt den i 8 år som det har funka perfekt på! Kjenner ei som har brukt den i ca et år nå som den også funker på så... Satser på at det funker Betalte 3500 for den... Og ja, den gummien er vi dritt lei Ha en fin jobbeuke da.. hehe. Skal jobbe hele uka jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 5. juli 2005 #266 Del Skrevet 5. juli 2005 Kjedelig med gubber som misforstår.. håper dere fikk klaret opp i saken, ihvertfall Vi i nord er ihvertfall heldige med været, det har vært tropenatt to netter på rad her nå Nå har vi vel brukt opp vår andel av sommeren for de neste par årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 6. juli 2005 #267 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei hei! Takk for hilsen i dagboken min. Jeg måtte innom og kikke litt på din også Det med mannen er sikkert glemt om et par dager=) Ha en fin fridag i dag du også! Burde vel komme med ut i solen siden jeg ikke skal jobbe i dag. God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. juli 2005 #268 Del Skrevet 6. juli 2005 Heia vennen! I går blei eg solbrent blæh :-x Jaja den utegreio virka jo typisk.....Men du har vel ordna deg til no tenker eg. Det er jo ikkje rart du klikker når han tenker sånt da Men men. Eg håper eg ser deg neste uka då. Mormor og morfar er på besøk her me tenkte me sku opp å feira bursdagen te broren i morra då men nå vise det seg at han må jobba overtid i morra så me for sjå. Håper du har det bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. juli 2005 #269 Del Skrevet 6. juli 2005 Heihei Foreløpig så funker pearlyen ikke så veldig bra, siden jeg ikke har hatt mensen med den.. For det er først etter man har fått mensen at den skjønner hvor du er i syklusen, pluss at jeg målte mens jeg hadde feber også jeg da... Stakars maskin må jo ha blitt superforvirra Men den kommer seg vel.. Er samme som lady/baby comp ja, bare litt mindre avansert i forhold til familieplanlegging og sånn! Men like sikker i forhold til prevensjon! Har hørt om folk som har brukt den i 8 år som det har funka perfekt på! Kjenner ei som har brukt den i ca et år nå som den også funker på så... Satser på at det funker Betalte 3500 for den... Og ja, den gummien er vi dritt lei Ha en fin jobbeuke da.. hehe. Skal jobbe hele uka jeg også! Men hvis den funker så er det vel gjerne verd prisen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. juli 2005 #270 Del Skrevet 6. juli 2005 Heia folkens Joda det er foreløpig overstått no med den teite gubben.. Men det er så typisk og eg veit at det kommer til å skje igjen.... og igjen... og igjen.... Han er bare så sjukt sjalu atte... men men... No jobbe han overtid igjen... kjedlig... Han jobber så mye det i det sista... er så dumt når det er så uforutsigbart... veit jo aldrig når eg skal til å laga skikkelig middag eller om eg skal laga noe enkelt til meg sjøl... No sitte eg oppe hos mammo.. er liksom kattepassar når mamma og de er på ferie.. Så no er eg oppe og skal gi han litt mat då... men han Findus er jo ute å reke og har ikkje tenkt å komma haim med det samma... Så då blir eg sittande å venta på han :o Herlighet... nei, eg får ut å pusa på han og se om han komme... he he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 6. juli 2005 #271 Del Skrevet 6. juli 2005 Kjedelig når mannen jobber så mye overtid ja:(Takk for hilsen i dagboka mi forresten,koselig:) Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. juli 2005 #272 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei du Har sett deg både her og der, og har lest litt i boka di også. Så koselig at du la igjen en hilsen hos meg. Ønsker deg en fortreffelig torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 6. juli 2005 #273 Del Skrevet 6. juli 2005 uff, kjenner til det der med sjalu menn ja :o eksen min var helt utrolig på det punktet, om jeg så snakket helt vanlig til kameratene hans, så kunne han klikke helt, og ikke ville snakke med meg på en dag... syyykt! Klart, at en er sjalu er jo et bevis på at en er glad i deg, men det kan jo bli for mye av det gode og.. jaja, håper dere ikke krangler på ei stund nå da:D Ha en fin dag! eller natt, men snart morgen jo:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. juli 2005 #274 Del Skrevet 7. juli 2005 Heia nat26, Betty og Seroxata!!!!!!!!! Takk for at dokke stikke innom dagboka mi! Alltid lika koselig.. Må jo benytta sjansen til å hilsa til alle på forumet før de legge om imåro! Hjelp... håpe det går bra... :oops: Og at ikkje alle dagbøkene våras går tapt!! Hadde jo vært litt kjedelig... Men det er no bra at de legge om og får no går det rimelig treigt her på forumet... Og skal en skriva til en del folk så tar det jaggu si tid.. :o Bare fram og tbake og greier... Er no nett komt heim fra kveldskift, både pasientane og personale var no en god del borte i TV stovo.. Dokke har vel fått med dokke at det er skjedd terror-aksjon borte i London.... fele greier.. At noen kan væra så jævl... onde.. :evil: Forstår meg ikkje på sånt eg.. Håpe bare det ikkje skjer her i Norge... vi står visst på "listo" vi og men.. uffa meg... :-? No tror eg at eg skal ta kvelden her... Må sova om eg skal komma meg på jobb imåro og resten av helge.. Ja ja folkens! Okke må no ha ei riktig god helg då...!!!!! Å så snakkast vi på det nye forumet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. juli 2005 #275 Del Skrevet 12. juli 2005 Hellu!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ja.. då var forumet tilbake... Veit ikkje heilt ka eg syns endå... men kommer vel inn i det til slutt... Litt bale no til å begynna med då... å vita kor en går inn for å finna alt og litt sånn fram og tilbake greier... Å så mangle det jo alle smileys fra tidligere Og avtarene våre mangler.... Men det er vel bare å finne seg i det og begynne litt nytt her B) Men no tror eg at eg skal ut i sola og kosa meg litt! Håpe alle har en fortsatt fin sommar!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. juli 2005 #276 Del Skrevet 12. juli 2005 Heia... Noen som vet om avtarene våre kommer tilbake el noe sånt? el vet koss en skal få lagt inn ny avtar? eg får det nemlig ikkje til nett no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. juli 2005 #277 Del Skrevet 12. juli 2005 Ja sånn no va alt nesten på plass her igjen. Hørte at gubben jobba overtid igjen... Stakkar jento... Du får gå ut å kosa deg ja og nyta livet i sola :D De får jo meir pengar då men d er jo ikkje alt. Av og til er eg gla for at eg er singel Eg kan gjera som eg vil. Når du spurde meg om eg elska han fyren (Ø) i går så trudde eg at eg sku detta av stolen. Eg får pusteproblemer av sånne ord.... Eg er nok ikkje heilt der for å si det sånn. Håper du å gubben får snart litt tid sammen uten alt for mykje krangling. Da i London va grusomt .... Da va nok ikkje lurt å rota så mykje nede i Irak..... Snakkast vennen min :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2005 #278 Del Skrevet 12. juli 2005 NÅ fikk jeg det til. Laster bare opp i Kontrollpanelet Ja, skjønnt med soool :D Gleder meg til å flytte! Stooor terrasse... :D Planer for kvelden da? Savner en smiley *klem* her. Men det kommer flere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 12. juli 2005 #279 Del Skrevet 12. juli 2005 Heisann Har du Pearly altså? Det har jeg også. Kan tenke meg at du bare får røde og gule dager nå før mensen. Men du har ikke etterinstilt inn når du fikk mens forriege gang da? Eller husker du kanskje ikke datoen? Jeg fikk Pearlyen på syklusdag 2, så jeg stilte inn at jeg hadde fått mensen dagen før, og bare tempet. videre Derfor ble det endel grønne dager på meg allerede 1 syklus. Og etterhvert stabiliserer det seg mer og mer. Jeg synes det er kjempebra, for en holder liksom et ekstra øye med kroppen. Begynner syklusen å bli uregelmessig kan det være et tegn på at noe er galt, og man kan gå til lege. Litt betryggende (og veldig greit hjelpemiddel når dere skal prøve å bli gravid ) Håper du har hatt ei fin helg da, og at du får en glimrende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. juli 2005 #280 Del Skrevet 12. juli 2005 Hallo Fikk du kost deg i sola i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå