Gå til innhold

Noen som har erfaring med duphaston?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle igang med ivf, men fikk aldri mensen. Visste seg at jeg var gravid alt. Så ble rådet til å starte på legemidlet på dag tre jeg fant ut at jeg var gravid.

men har noen opplevd småblødninger på den? 

Første dagen på full dose våknet jg med såvidt lyse brunt på papiret etter dobesøk. Så gikk det over. Halvveis utpå dagen var det såvidt rosa, dette gikk også over. Det står at en bivirkning kan være småblødninger. Men har ingen å snakke med dette om da vi ikke har fortalt om graviditeten enda 

Anonymkode: d923b...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer ❤️ 

Jeg brukte det ved ivf-forsøk. Fikk beskjed fra klinikken jeg går hos, at de hadde sett at dufaston kunne forårsake blødning mer enn f.eks lutinus. Småblødninger er jo en mulig bivirkning ved bruk av progresteronstøtte generelt. Du vil ikke kontakte de som rådet deg til å bruke progresteronstøtte? De kan sikker gi svar på det du trenger å vite. Da jeg fikk småblødninger sist forsøk, ba de meg om å komme på kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har hatt kontakt med de. Skal ta blodprøve i morgen og på torsdag. Tok en ny test også og den har blitt litt sterkere i fargen. Så håper alt jeg har. Mistet sist for 2 1/2 år siden. Første gang gravid nå etter det, så dette må bare gå veien ❤️ 

Larinus er det også tabletter?

Anonymkode: d923b...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, har hatt kontakt med de. Skal ta blodprøve i morgen og på torsdag. Tok en ny test også og den har blitt litt sterkere i fargen. Så håper alt jeg har. Mistet sist for 2 1/2 år siden. Første gang gravid nå etter det, så dette må bare gå veien ❤️ 

Larinus er det også tabletter?

Anonymkode: d923b...13b

Lutinus er vaginaltabletter. Samme virkning. Dufaston er SÅ mye bedre og mer praktisk. Masse lykke til! Så herlig å lese at du har blitt gravid igjen etter 2,5 år. Det skal gå veien! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...