Gå til innhold

Cliniques Pore Minimizer. Virker den?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt Pore Minimizer fra Clinique i håp om at porene mine skal krympe :wink:

Har bare brukt den i noen få dager og ser selvsagt ikke resultater ennå.

Er det noen av dere som har brukt den og fått resultater? Eller er det bare vås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Jeg kjøpte den for en tid tilbake, i håp om at porene skulle bli mindre ved å bruke den, men det er kanskje å drømme... :oops:

Synes ikke den virker i det hele tatt... Den virker til en viss grad i form av å ha "sparkelfunksjon", men gjør ikke porene mindre... Virker bare som en slags base som gjør at huden kanskje ser litt glattere ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg kjøpte den for en tid tilbake, i håp om at porene skulle bli mindre ved å bruke den, men det er kanskje å drømme... :oops:

Synes ikke den virker i det hele tatt... Den virker til en viss grad i form av å ha "sparkelfunksjon", men gjør ikke porene mindre... Virker bare som en slags base som gjør at huden kanskje ser litt glattere ut..

Porestørrelsen er vel genetisk betinget, som hudtypen din. Slike produkter har derfor bare begrenset overfladisk effekt. Til tross for at de lover gull og grønne skoger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Nettopp, Lillith... Med fornuften så vet jeg at sånn er verden - du kan ikke påvirke huden fra utsiden på den måten, og likevel så lar dumme meg (og andre) meg friste av gullet og de grønne skogene... :oops:

Får lære meg å leve med mine enorme porer! :ler2:

Men det er utrolig irriterende at produsentene og de som selger produktene kan rett og slett lyge for å selge! For de gjør jo faktisk det! Og vi lar oss lure, og de tjener penger... Arg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lover vel ikke annet enn at porene skal bli mindre synlige mens du har den på. Og det blir de jo forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har både lotionen og instant perfectoren. Lotionen er vel meningen skal redusere porene på sikt, mens den andre ska bare skjule dem(sparkle dem). Lotionen syns jeg ikke er så verst, fordi den matter T-sonen bra og gjør at porene ikke synes så mye-ihvertfall der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både lotionen og instant perfectoren. Lotionen er vel meningen skal redusere porene på sikt, mens den andre ska bare skjule dem(sparkle dem). Lotionen syns jeg ikke er så verst, fordi den matter T-sonen bra og gjør at porene ikke synes så mye-ihvertfall der og da.

Det er lotionen jeg har. Og den matter ned huden litt, ja. Det står at den kan brukes både under og utenpå make-up og at den "bygger opp" huden rundt porene, slik at de blir mindre.

Litt nytte gjør den da, men jeg vet ikke om det kjøpes ny når tuben er tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også denne, men synes ikkje den var så god. Den dekka litt, men ikkje på langt nær så mykje som Kanebo foundationen eg nylig kjøpte! Dessuten merka eg av og til at den kunne bli liggande som eit slags lag over huden, at den ikkje sette seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...